Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla overbetalte horer fra øverste kanter, jeg vil ha alle disse drittspillerne vekk fra United ASSSAAP. Tenk å tape 3-2 mot Blackburn på hjemmebane, jeg hadde hatt så flau smak i kjeften som en drittsmak fra en spybøtte som kunne ha vært en bøtte med dritt og deretter en bøtte med fyrverkeri. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette pisset her, kan være at jeg er litt full enda etter å ha spydd opp innvollene mine og mine mandler i en bøtte kl2100. Ja, fuck dette her. Jeg fikk ikke sett noe fyrverki KL.12. Dette er pga Sir Alex, og nissene fra Manchester. Fuck alle sammen i Premier League, fuck Suarez, fuck 50 Cent, fuck Ronaldinho, fuck De Gea til og med. Han må virkelig få en 2mnd pause og komme seg å trene med vekter. Den dagen han gjør det så er han verdens beste. I dag er det nok jeg som er verdens beste.

 

En er svak og en er sterk, vi er begge mesterverk. Vi leveeeeer!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!! SUNDERLAND!!!! HAHAHAHAHHAHA!!!!

 

Feil! Martin O`Neil!!!!!

 

Han er en av Premier Leagues 3 beste managere, sammen med Ferguson og Wenger. Håper Liverpool kan få han om 2-3 år når King Kenny takker for seg.

 

Gratulerer United fans med heldig utvikling på Stadium of Light.

 

Er dette troverdig?

 

Forklarer ihvertfall hvorfor Rooney var helt utenfor matchtroppen...

 

- Vraket Rooney etter bytur og ga millionbot !

 

1% sjanse for at dette er fakta, 79% sjanse for at historien er ekstremt overdrevet. 20% sjanse for at det er totalt oppspinn.

 

Du prater seriøst bare tull.

 

og poenget ditt er? at Rooney har blitt straffet med millionbot og ble ikke "hvilt"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...