Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiaiai... Dette var litt for spennende.

 

De spiller utrolig lite inspirert og utrolig lite oppfinnsomt i 70 minutt. Når de satte inn Macheda så satt vi hele gjengen og sa at dette var det vi trengte. Vi trengte spillere som ikke hadde en dritt å tape og bare kjører på. Og det var akkurat det han gjorde. Dette byttet snudde kampen.

 

Tevez var skikkelig ræv i dag igjen. Blir så utrolig frustrert. Welbeck fikk til mer iløpet av de 10 minuttene han var innpå enn Tevez fikk til i de 85 han spilte. Vi har mer enn nok folk som kommer opp og bak de tre store, og Tevez viser gang på gang at det er ikke vits å satse på han. Dette er min soleklare mening, og Tevez må bevise ganske mye for at eg skal snu på dette. HELE fordømte kampen stoppet det opp når det kom til Tevez.

 

Og han bør vurdere noen nye sko.

 

Giggs skuffet i dag. Men så typisk at han gir målgivende pasning til Macheda. Verdt 92 minutt med middels spill.

 

VDS var ikke veldig god på målene til Villa. Siste burde han kunne stoppet, men ikk ikke mye hjelp av forsvaret.

 

Nani orker eg ikke si noe om.

 

O'shea er fryktelig ofte feilplassert, og det gjør ikke en allerede delvis tung dag på jobben for Neville noe særlig bedre.

 

Ronaldo hadde en liten sippe periode. Men som nevnt her, var utrolig digg når han holdt ballen i 60 meter og "vant" et frispark og ropte og vinket til publikum. Ronaldo med "glød" er lenge siden eg har sett. Mannen er viktig for laget. Ingen tvil om det. Men han bør gjøre noe med innstillingen i "motgang" for han blir fryktelig fort sippete.

 

Macheda da! En av få italienere eg har sansen for. Likte veldig godt innstillingen hans i dag. Rett på. Samme som Welbeck. Hvorfor stå med ryggen mot mål og slå ballen bakover hele tiden. Gå på.

 

Konge innhopp.

 

Ellers er det beste med hele denne kampen at de i de siste 20-25 minuttene viser litt gammel storhet mtp at en kamp er ikke over før dommeren blåser og United har hvertfall ikke tapt før det blåses.

 

Innstillingen de viste de siste 25 minuttene er sånn eg vil at de skal være. Man skal kjempe til siste slutt. Og som sagt, å se at Ronaldo har den innstillingen han viste mot slutten er nyyydelig. Lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Likte den Gerrard reprisen på kameraet i feiringen..(husker ikke om det var i slutten av kampen eller etter skåringen...)

 

Håper han gjorde dette for "mobbe" litt. Da eg ble kvalm når Gerrard gjorde det.

 

Håper ikke han gjorde det fordi han synst det var så innmari kult.

 

 

Etter å ha feiret sammen med lagkameratene løp han bort til faren sin på tribunen og feiret, noe som gjorde at han fikk gult kort.

 

Fra united.no :)

Var det faren som kom ut fra tribunen?! Han så da veldig britisk ut med rødt hår og blek hud.

 

 

Haha. Akkurat det tenkte eg også. Random tilskuer tenkte eg.

Lenke til kommentar

Enig, det ligna ikke på faren. Men det sies at det var det rundt om kring, så jeg aner nå ikke jeg.

 

Men, tror dere han får være med i troppen på tirsdag?

 

Litt enig med Points, vi har berba og rooney som er samme type spillere som tevez, bare bedre. Så har vi bakromspisser som wellbeck og macheda.. Tevez har et problem der, når han i tillegg vil bli så dyr som han kan ende opp med å bli...

Lenke til kommentar
Enig, det ligna ikke på faren. Men det sies at det var det rundt om kring, så jeg aner nå ikke jeg.

 

Men, tror dere han får være med i troppen på tirsdag?

Troppen? Helt klart, han skal sitte på benken! Så får han komme inn halvtime før slutt og gi oss et fantastisk utgangspunkt før returkampen. :D

 

Enig, det ligna ikke på faren. Men det sies at det var det rundt om kring, så jeg aner nå ikke jeg.

Han sa det i intervjuet med Sky etter kampen. Jeg så det. ;)

Lenke til kommentar

Jotun: Ang. Tevez. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg er en av de største Tevez-kritikerne her på forumet, men du må tenke på at at Tevez har nettopp kommet tilbake fra Sør-Amerika og spilt to landskamper (Hvorav den siste i La Paz på 3500 moh.) Det er naturlig at han var sliten. I dag var han helt elendig, men jeg antar at det har noe med landskampene i Sør-Amerika.

 

Macheda kan gjøre som han vil spør du meg :) Når man avgjør en livsviktig kamp på overtid på Old Trafford i sin A-lagsdebut som 17-åring kan du feire akkurat slik du vil. Rett og slett en herlig feiring, og det varmet hjertet mitt :)

Lenke til kommentar
Jotun: Ang. Tevez. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg er en av de største Tevez-kritikerne her på forumet, men du må tenke på at at Tevez har nettopp kommet tilbake fra Sør-Amerika og spilt to landskamper (Hvorav den siste i La Paz på 3500 moh.) Det er naturlig at han var sliten. I dag var han helt elendig, men jeg antar at det har noe med landskampene i Sør-Amerika.

 

 

Jada. Er enig i dette. Men nå har vi andre som kan ta over når en av Berba eller Rooney er skadet/suspendert.

 

Vi trenger rett og slett ikke å bruke de store summene på Tevez.

 

Det han har vist i år er ikke godt nok.

 

Dessverre, for eg liker Tevez som spillertype. Oppofrende og maks innsats.

Lenke til kommentar
Jotun: Ang. Tevez. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg er en av de største Tevez-kritikerne her på forumet, men du må tenke på at at Tevez har nettopp kommet tilbake fra Sør-Amerika og spilt to landskamper (Hvorav den siste i La Paz på 3500 moh.) Det er naturlig at han var sliten. I dag var han helt elendig, men jeg antar at det har noe med landskampene i Sør-Amerika.

Nå er jeg heller ikke fan av Tevez, men han hadde en utakknemlig oppgave idag. Vi pumpet bare elendige oppspill i bakrom, å slo på han feilvendt. Men han var ikke god nei.

Lenke til kommentar
Litt enig med Points, vi har berba og rooney som er samme type spillere som tevez, bare bedre. Så har vi bakromspisser som wellbeck og macheda.. Tevez har et problem der, når han i tillegg vil bli så dyr som han kan ende opp med å bli...

Hvis vi plusser på Campbell så ser det enda styggere ut for Tevez. Campbell er riktignok litt for gammel til å være et talent slik Macheda og Welbeck er, men han har vist lovende takter i Tottenham når han har fått sjansen.

 

Må si jeg er imponert over Macheda i dag. Han var bedre den lille halvtimen han spilte enn det hele laget var til sammen før han kom inn. Høres kanskje litt overdrevet ut, men det er jammen ikke langt fra sannheten. Blir spennende å følge ham i årene fremover, forhåpentligvis på førstelaget til United :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...