Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jææævlig deiligt da Macheda putta den i slutten, det toppa alt. Var overlykkelig når Ronaldo scora 2-2, var helt nede på 2-1. Helt for jævlig om vi hadde tapt i dag, tror ikke jeg hadde vist meg ute blant kompisser før evt. Onsdag. Er imponert som alle andre av Macheda, klassemål!

 

 

åååååååh, overlykkelig!

Lenke til kommentar

Gratulerer med seier. Trodde jeg skulle begynne å grine da Macheda scorte, så typisk liksom, synes egentlig ingen av lagene var spesielt gode, men dere var hakket vassere i sluttminuttene og vant. Life is a bitch sometimes :)

 

 

Edit: Må bare nevne det. Sa til en kompis på 1-1 om United slipper inn en til så kan Villa fort vinne siden det er sjelden United kommer under og snur kampene i sitt favør. Skulle nok ha holdt kjeft :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gratulerer med seier. Trodde jeg skulle begynne å grine da Macheda scorte, så typisk liksom, synes egentlig ingen av lagene var spesielt gode, men dere var hakket vassere i sluttminuttene og vant. Life is a bitch sometimes :)

Ingen av lagene var gode? Villa var jævlig gode da Carew herja sammen med Gabriel på topp.

Lenke til kommentar
Gratulerer med seier. Trodde jeg skulle begynne å grine da Macheda scorte, så typisk liksom, synes egentlig ingen av lagene var spesielt gode, men dere var hakket vassere i sluttminuttene og vant. Life is a bitch sometimes :)

Ingen av lagene var gode? Villa var jævlig gode da Carew herja sammen med Gabriel på topp.

 

Nja, men hadde faktisk forventet mer fra Villa. De hadde sine perioder, men synes kampen var ganske jevn sånn all over. Villa gjorde det bra i starten i hvertfall.

 

 

Rart nok husker jeg lite fra den kampen :p

Lenke til kommentar

Ah, deilig følelse i dag også. Gledar meg til i morgon når vi skal møte Porto. Trur nok det kan bli ein tøff kamp, men her har vi muligheita til å bruke Vidic, Rooney, Scholes og kanskje også Rio, så vi har litt fleire strengar å spele på. Dei er nok også ganske lystne på å vise seg fram etter å ha gått glipp av kampen i går, pluss Fulham-kampen for Vidic sin del.

 

Det var flott med Kiko-scoring i går, sjølv om at eg sjølvsagt ikkje ville jubla noko mindre dersom det var ein anna spelar som scora, men det må vere måte på kor mykje vi skal ta av. Han har gjort det bra på reservelaget og kjem inn til sin første a-lagskamp, gjer ting ganske bra og kronar det heile med ei fantastisk og veldig viktig scoring. Likevel så er han 17 år, og det er ikkje sikkert han får spele så veldig mykje meir denne sesongen. Eg håper også at han kunne få en plass på benken mot Porto, og at dersom alt klaffar, så kan han få litt speletid der også. Det er jo heilt klart at gjennom å få spele så vil han utvikle seg mykje, noko vi for eksempel har sett med Welbeck, som eg syns har utvikla seg veldig positivt etter at han vart inkludert i a-troppen. Vi må jo likevel huske på at ein 17-åring vil variere voldsomt på dette nivået, i tillegg så har Macheda eit lite problem med aggresjon, som han viste såvidt når han følte han skulle hatt straffe i går. Det har vore nokre episoder på reservelaget denne sesongen. SAF vil nok gjerne bygge på den gode prestasjonen Kiko gjorde i går, men eg reknar med matchinga av han på det høgste nivået vil vere forsiktig, så lenge vi har andre og meir rutinerte alternativ.

 

Når det er sagt så er det klart at det er veldig spennande å sjå eit United-lag som snur ein PL-kamp og avsluttar med ein 18 og ein 17-åring på topp. begge to er veldig lovande spelarar som vi godt kan få mykje glede av utover. Det samme gjeld også for endel andre som spelar på reservelaget, som nok kan komme til å få sjansar etterkvart. Såg det var ein eller to kommentarar ang egenproduserte spelarar i går, og for Danny Welbeck, så stemmer det ganske godt, han er en local-lad, som eg også av den grunn håper kan slå til. Kiko er italiensk og stammar frå akademiet til Lazio, så det blir som Giallo seier, det er søkt å kalle han eigenprodusert, sjølv om at han kom til klubben som 16-åring.

 

Det blir spennande tider framover. Porto alt i morgon og det skal bli gøy å sjå kva grep SAF gjer før den kampen. Eg tvilar litt på at Neville får tillit, etter litt dårlige avgjerelsar i går, sjølv om at han viser at han virkelig vil vinne. O'Shea bomma eit par gongar, men var mykje meir solid i midten og var mykje flinkare til å nekte Carew rom der, i tillegg til å slå han i eindel hovudduellar, noko Neville aldri var i nærheita av. Dersom Rio ikkje er klar så stiller vi vel med O'Shea, Evans, Vidic, Evra bak, mens Evans mest trulig blir sendt på benken om Rio blir brukt.

 

Ettersom vi har heimebane først denne gongen, så blir det nok viktig å score eit par mål, men det aller viktigaste blir sjølvsagt å la vere å sleppe inn noko, så det er ei avveining i forhold til kor hardt ein skal gå ut. Eg ser for meg at vi kan stille med Ronaldo, Scholes, Carrick og Park på midten og med Tevez og Rooney på topp frå start. Nani gjorde vel ikkje så mykje for å sementere ein plass i førsteelleveren i går, med unntak av nokre gode innlegg, så eg trur nok muligens Park tar over der. Han bør jo også vere såpass frisk og rask etter å ha stått over gårsdagen at vi får litt Duracell heile kampen. Med Tevez og Rooney veit vi jo for det meste kva vi får, med mykje vilje og voldsom arbeidsmoral, og så er det berre å håpe at vi kan klare å sette eit mål eller to når eller dersom sjansane byr seg.

 

Til helga møter vi eit Sunderland i poengnød, som forsåvidt kan slå litt begge vegar. Sunderland har for det meste prøvd å parkere bussen i eigen 16-meter og håpe på poeng mot dei litt større laga, men vil rykke ned om dei ikkje snart vinner kampar, så dei bør kanskje prøve å komme seg opp i bana. Eg trur uansett dette skal vere ei overkommeleg oppgåve om vi får ein god opplevelse mot Porto i morgon. No skulle eg egentlig skrive at eg var meir skeptisk til Everton-kampen, men det er sjølvsagt Fa-cup, så då passa ikkje det heilt i sammenhengen. Det vil seie at etter Sunderland så skal vi møte Pompey og Tottenham i ligaen, der begge er på Old Trafford. Pompey trur eg vi skal klare å slå, og dersom vi også tar Tottenham så har vi nok funne ein bra flyt. Spurs kan likevel bli vanskelige. Dei varierer i prestasjonane, men vi har spelt to gangar 0-0 mot dei i år(etter 120 minutt i Ligacupen) i tillegg til ein 2-1 seier på OT i Fa-cupen. Det er eit tett kampprogram framover, med kamp kvar tredje eller fjerde dag. Fire no mellom Porto og Sunderland, fire mellom den og ny Porto-kamp, fire til Everton i cupen, tre til Portsmouth og tre til Tottenham.

 

Det er merkelig kva ein seier som gårsdagens kan gjere med ein, for eksempel få enkelte brukarar til å skrive innlegg som dette...

Lenke til kommentar

Eg var jo forsåvidt positiv også før kampen. Prøvde i det minste, men det er heilt klart at eg fekk eit løft av gårsdagens seier. For meg så er det ligaen som er første prioritet uansett og Liverpool er absolutt det laget eg ikkje vil tape det trofeet til. Derfor gjorde det veldig godt med gårsdagens seier, også fordi måten det kjem på heilt sikkert vil vere med på å vise spelarane at det fortsatt er mulig, sjølv når ein ikkje spelar på sitt beste.

 

Edit: Eg syns det er heilt greit å vere litt realistiske og ikkje forvente seier i kvar kamp, men for mykje doom og gloom blir berre slitsomt.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Eg var jo forsåvidt positiv også før kampen. Prøvde i det minste, men det er heilt klart at eg fekk eit løft av gårsdagens seier. For meg så er det ligaen som er første prioritet uansett og Liverpool er absolutt det laget eg ikkje vil tape det trofeet til. Derfor gjorde det veldig godt med gårsdagens seier, også fordi måten det kjem på heilt sikkert vil vere med på å vise spelarane at det fortsatt er mulig, sjølv når ein ikkje spelar på sitt beste.

 

Edit: Eg syns det er heilt greit å vere litt realistiske og ikkje forvente seier i kvar kamp, men for mykje doom og gloom blir berre slitsomt.

 

Helt enig, men å si at vi "tapte" ligagullet mot scouserene og sånne ting er å ta i. Også det med at vi måtte vinne.

 

Det var veldig mye negativt de siste ukene :)

 

Nå er Vidic og Rooney tilbake. Scholes får spille en CL tenker jeg

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Kiko er italiensk og stammar frå akademiet til Lazio, så det blir som Giallo seier, det er søkt å kalle han eigenprodusert, sjølv om at han kom til klubben som 16-åring.

Søkt eller ikke, han vil være egenprodusert i følge regelementet til PL og CL, hvis jeg ikke husker feil. Noen local lad er han selvfølgelig ikke, så da får vi gjøre det beste ut av det :)

 

Kamp igjen allerede i morgen, ja. Har enda ikke blitt helt ferdig med gårsdagens snuoperasjon. Tror målet til Kiko igår kan få større betydning enn bare rent poengmessig. Scoringen hans viste at det er mulig å vinne kamper selv når vi er i dårlig form, og jeg tror på mange måter at den ga oss håpet tilbake. Blir overasket om vi ikke hever spillet betraktelig fremover og kommer oss ut av denne bølgedalen vi har vært inne i. (Ikke noe veddemål denne gangen.)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Fornøyd med seier. Scårer de så bør vi lede med to mål.

 

Vi må få de rette spillerene i forsvar. Fremover gikk det da bra i går. Vi hadde Vidic, Rio, Brown og Rafael ute. Hargreaves er også ute, han hadde sikkert spilt venstreback i går om han hadde vert klar.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...