Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No har eg endelig begynt å roe meg ein liten smule ned. Var heilt knekt både på 1-1 og 1-2. Spesielt måten begge måla kjem på, ettersom vi med vårt vanlege forsvar aldri ville sluppe dei til på same måten. Neville viser at han vil på slutten, men hos han var det strengt tatt berre viljen som var på plass i dag.

 

Vi tok litt og litt over ettersom Villa blei slitne i andre omgang, og når Ronaldo fikk sitt andre, så hoppa eg rundt i stova. Hadde litt samme følelsen som i eindel kampar i fjor, og eg var så nervøs i dag at eg ikkje trur eg sat i heile andre omgang. Tenkte mitt når Kiko kom inn. Hadde vel egentlig der og då heller sett at vi satte inn Danny, som har vist seg fram på førstelaget tidligare. Det er likevel ein grunn til at det er SAF som er sjefen, og ein kan jo lure på om det var akkurat det han venta på. kiko hadde nokre smårare involveringar første minutta, men deretter tok han seg veldig opp, gikk på gode løp, fikk for det meste med seg ballen og såg ut til å bli tryggare.

 

Når Kiko scora vart det heilt texas. Overraska over at ikkje nokon av naboane har komme innom og lurt på kva som skjedde, for det hørtes nok ut som om det gjekk liv her. For ei vending i mottaket, for ei scoring! Det var noko av det deiligaste eg har opplevd i år, og på mange måtar så trur eg kanskje det var ein slik seier vi virkelig hadde bruk for.

 

Det var så deilig å sjå gleda til alle spelarane når det tredje målet gikk inn. Fullstendig ekstase, og i dei siste 10-15 minutta i dag så viste vi den viljen som eg syns har mangla i det siste. Det var også vanvittig godt å sjå Ronaldo ta med seg ballen over halve bana for deretter å juble for å få innkast. Akkurat det er faen ikkje ofte ein ser, og det viser kor mykje resultatet betydde.

 

Håper virkelig vi no kan bygge på det her mot Porto og muligens bygge oss opp litt sjølvtillit fram til kampen mot Sunderland i helga.

Lenke til kommentar

KopForum gullkorn:

 

vvvvvNå dreper jeg nesten meg selv. Hvor ofte har dette sjedd?!!!!!

Hmm, skal vi se. Senest i går da Benayoun gjorde det samme?

 

Hvis det skal legges til 5 min i denne kampen, burde det være vanlig med 7 min tillegg. Max 3 min skulle det vært. Lucky scum..

United putta tidlig i det 93. minutt. Men jaja, SAF har betalt dommerne, FA er korrupte osv.

Lenke til kommentar

Skal vel innrømme at jeg var vel som en av mage ganske langt nede når Fulham akkurat ikke klarte å sikre poenget mot Liverpool i går, men dette tar igjen for all negativitet som muligens var inne i bildet da. Vi tar tre poeng på en dag der vi (etter min mening) skal være glad om vi tok ett.

 

Jeg visste Macheda ville komme med noe magisk i dag, etter at han scorte et hat-trick på reservelaget for ikke lenge siden. Begge spillemålene der, kanskje spesielt det siste, oste av klasse. Det gjorde også dagens mål, ikke bare på grunn av kvaliteten, men også på grunn av tidspunktet og at det var debuten hans på førstelaget i Premier League.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
KopForum gullkorn:

 

vvvvvNå dreper jeg nesten meg selv. Hvor ofte har dette sjedd?!!!!!

Hmm, skal vi se. Senest i går da Benayoun gjorde det samme?

 

Hvis det skal legges til 5 min i denne kampen, burde det være vanlig med 7 min tillegg. Max 3 min skulle det vært. Lucky scum..

United putta tidlig i det 93. minutt. Men jaja, SAF har betalt dommerne, FA er korrupte osv.

Tidlig i det 92. minuttet faktisk. Så den der var dårlig (som 95% av postene på KF).

Lenke til kommentar

Håper vi lar Tevez gå til sommern. Han er ikke god nok og vi trenger han ikke. Nevner bare: Campbell, Welbeck og ikke minst Macheda.

 

KopForum gullkorn:

 

vvvvvNå dreper jeg nesten meg selv. Hvor ofte har dette sjedd?!!!!!

Hmm, skal vi se. Senest i går da Benayoun gjorde det samme?

 

Hvis det skal legges til 5 min i denne kampen, burde det være vanlig med 7 min tillegg. Max 3 min skulle det vært. Lucky scum..

United putta tidlig i det 93. minutt. Men jaja, SAF har betalt dommerne, FA er korrupte osv.

Tidlig i det 92. minuttet faktisk. Så den der var dårlig (som 95% av postene på KF).

Nei, tidlig i det 93. minuttet. :)

Lenke til kommentar
Tidlig i det 92. minuttet faktisk. Så den der var dårlig (som 95% av postene på KF).

 

Litt pirkete Latias, men Points har helt rett. Det er det 93. minuttet som har påbegynt. Hva ville du sagt hvis en spiller scoret etter 10 sekunder av en kamp. At målet kom i det 0. minutt?

 

Uansett så mener jeg at klagingen på overtidsmål viser lite selvinnsikt blant et par Pool-supportere, men det skulle jo aldri vært 5 min. tillegg.

Lenke til kommentar
Nei, tidlig i det 93. minuttet. :)

Åja, på den måten. Mente at det stod 92 minutter på klokka da Kiko scorte. :p

 

 

Skrevet i Anfield-tråden:

Det er så kjipt at United klarer å vinne enda de spiller så dårlig fotball som de gjør... Enda tristere er at Ronaldo spiller så forbanna drit dårlig men uansett skårer 2 mål! Syntes det snart bør være det laget som spiller best fotball som kommer seirende ut av det hele. Jeg må bare si at Liverpool spiller mye bedre fotball enn United gjør. Og suporterne? Latterlig stile må jeg si, hørte jo bare Villa fansen jo. Irriterer meg grenseløst at ikke flere lag tørr å virkelig presse united på Old Trafford. De pisser jo i buksa hver gang noen angriper dem! Hadde bare noen lag turt å ta initiativet mot dem så hadde vi nok sett det at forsvarsrekka dems ikke er verdens beste alikevell!

 

mvh

Må bare le av denne. Så dårlig at det ikke er verdt å diskutere engang. :!: Bitre Pool-supportere. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...