Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt til å skrive at Macheda gjorde et godt innhop etter kampen, han virket frisk og gjorde mye bra. Så ut av det blå scorer han faen meg også! En skikkelig perle! Helt glimrende :D

 

Ellers var United veldig gode offensivt fra 60 min og utover, defensivt var det dårlig i dag, men det er ikke akkurat rart mtp. lagoppstillingen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Utrolig godt å få en seier idag som kan gi oss litt selvtillitt, noe vi har manglet i det siste.

Syyyykt digg å se Kiko curle den inn !!

Back at the top, og nå skal vi faen meg bli der! :D

 

edit: ja, neville er en viktig brikke når det gjelder det mentale og han styrker laget godt der, men ferdighetene hans tror jeg ikke holder godt nok nivå lenger og jeg tror ikke han kommer opp igjen, dessverre :(

 

We'll never die!

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Og macheda var ikke dårlig utenom målet heller, helt på høyden.

 

Men folkens. Så dere Neville siste kvarteret eller? Han bidro sterkt til å holde trøkket oppe så vi ordna de målene, mannen kan fortsatt. Trenger litt mer tid så er han der igjen!

 

Machena har noen veldig gode reservelagskamper bak seg også..

 

Neville. Jeg tror det er noe i Neville om han får spille mange kamper og spille seg i form igjen, men jeg vet ikke om vi har plass til det. Brown og Rafael fortjener mye spilletid og i de inhoppene Neville har gjort så er det ikke samme kvalitet. Neville vs Carew på hodet er rått parti så jeg tilgir han den, men det han gjorde før 1-2 var feigt. Rett og slett.

 

Jevlig morsom feiring også. Når han supportern omfavner han. Haha! Fantastiske følelser fotball kan sette i sving.

Tror det var en fra familien hans. Han ble vist når Macheda kom inn også.

 

Faren til Macheda jobber i Manchester United. Mulig også flere i familien flyttet med han til Manchester. Å hjelpe med å få med familien er noe vi prøver når vi får inn unggutter.

Lenke til kommentar

Ehh, det står allerede om scåringen på Wikipedia :)

 

and he was rewarded by being selected for the first team for the match against Aston Villa on 5 April 2009. With United 2–1 down and needing a goal to keep their title campaign alive, manager Alex Ferguson threw Macheda on in place of Nani just after the hour mark. After Ronaldo equalised for United in the 80th minute, Macheda won the match with a curling effort from just inside the area in the third minute of injury time.[1]

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...