Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Her er en liten godbit fra BBC, for de som vil ha Ronaldo i United. Dette intervjuet har sitat fra hovedpersonen selv, i motsetning til intervjuet som spekulerte i et salg for 75 millioner pund.

 

Cristiano Ronaldo has moved to quash renewed speculation that he is poised to leave Manchester United for Spanish giants Real Madrid in the summer.

 

Recent reports suggested Real were set to make a £75m bid for the winger.

 

"We always have this question. I am happy here. I think it is the right club," said Ronaldo ahead of United's Champions League tie against Porto.

 

Last year, boss Sir Alex Ferguson said he would not sell Madrid "a virus", such was his anger over the rumours.

 

606: DEBATE

Please let it lie for the love of God!

 

Ronaldo & Rooney - Perfect Combination! Messi is magic personified!

 

And Ferguson dismissed the latest reports as "pathetic".

 

In the past it had been suggested the Portuguese may prefer to play in Spain because of the way he is targeted by opponents in England, but the 23-year-old said he did not feel he was being treated differently to any other point in his six years in England.

 

"It has always been like that," he said.

 

"It is not only this season that defenders have kicked me to try and stop me. It is just normal."

 

Ronaldo scored twice against Aston Villa on Sunday, taking his total for the season to 20, as United returned to the top of the Premier League.

 

"We are the best team in England," Ronaldo said.

 

"We have shown that by being top of the table. That speaks for itself. We respect all our opponents but if we carry on winning, we will win the title again.

 

"We have a chance to win everything this season.

 

"First we have to beat FC Porto. After that, we must carry on."

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/foot...pe/7986268.stm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter og undrer.. Jeg husker ikke helt.. Kiko, er dette han vi kjøpte i sommer fra Roma? Ungutten som Roma kallte han nye Totti? Er dette gutten som folk mener bare gikk etter pengene i United, men sier selv at han ikke følte seg godt ivaretatt i Roma?..eller blander jeg han med en annen?

 

Jeg føler jeg blander litt, og når jeg så det var hallaent år siden vi kjøpte han i en artikkel på dagbladet, ble jeg usikker..

Lenke til kommentar
Jeg sitter og undrer.. Jeg husker ikke helt.. Kiko, er dette han vi kjøpte i sommer fra Roma? Ungutten som Roma kallte han nye Totti? Er dette gutten som folk mener bare gikk etter pengene i United, men sier selv at han ikke følte seg godt ivaretatt i Roma?..eller blander jeg han med en annen?

 

Jeg føler jeg blander litt, og når jeg så det var hallaent år siden vi kjøpte han i en artikkel på dagbladet, ble jeg usikker..

Roma? Han gikk fra Lazio i 2007.

 

Han du snakker om er vel Petrucci.

Lenke til kommentar

Vi har sluppet inn åtte mål på de tre siste kampene. Tilsammen på de 27 første kampene hadde vi kun tolv baklengs. Dette må skjerpes med en gang. Vet at mye av grunnen er skader/suspensjoner/røde kort, men det er fortsatt latterlig dårlig å slippe inn så mye på så få kamper. Fryktelig synd at Brown aldri blir spilleklar. Savner han litt, selvom poteten har gjort en strålende jobb på høyrebeck.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på at Macheda på egenhånd har fått frem livsgleden i meg igjen. Etter det tapet på Old Trafford, samt det på Craven Cottage, så har jeg vært kronisk deprimert. Har bevisst unngått sportsnyhetene i alt som finnes av medier. Jeg kjente jeg ble fysisk uvel bare jeg så en artikkel om det laget.

 

Takk Macheda, takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Kom til å tenke på at Macheda på egenhånd har fått frem livsgleden i meg igjen. Etter det tapet på Old Trafford, samt det på Craven Cottage, så har jeg vært kronisk deprimert. Har bevisst unngått sportsnyhetene i alt som finnes av medier. Jeg kjente jeg ble fysisk uvel bare jeg så en artikkel om det laget.

 

Takk Macheda, takk.

Om du hadde vært Liverpoolsupporter, så hadde du hengt deg for lenge siden.

Lenke til kommentar

Jaja, så har ein såvidt kommt seg etter gårsdagen strabasar, så skal vi i gang igjen. Blir sittande på ein buss store delar av morgondagen, så eg må nesten ta pre-match innlegget no for å vere på den sikre sida.

 

Eg håpar og trur vi skal klare å slå Porto i morgon. Det er nok enkelte spelarar som er slitne etter å ha spelt kamp berre 48 timar tidligare, men vi får mest truleg inn Scholes, Rooney og Vidic som nok vil tilføre bra med energi i laget. Park satt også på benken heile kampen mot Villa og eg reknar med han blir foretrukke over ein Nani som muligens kunne kallast middelmådig i gårsdagens kamp. Eg veit at Park ikkje har ekstremferdigheitene som Nani har på sitt beste, men med Park så får ein i det minste voldsom arbeidskapasitet og han gjer også det meste ganske effektivt.

 

Eg trur vel heller ikkje Gary Neville får starte kampen i morgon. Det blir nok tungt med to kampar på så kort tid, når han har så lite kamptrening i beina. Det hjelper vel heller ikkje at han vart avslørt både på fart, manglande høgde og mann mot mann i går. Tippar vi får sjå ein Scholes- Carrick konstellasjon på midten i morgon.

 

Eg trur vi går for eit lag som ser ut omtrent som dette:

VDS

O'Shea - Vidic - Evans - Evra

Park - Scholes - Carrick - Ronaldo

Rooney - Tevez

 

Tippar det er mange som veldig gjerne vil sjå Macheda mot Porto, men strent tatt så ser eg vel ikkje på det som veldig sannsynlig at han startar. Om vi spelar ein god kamp, scorar eit par mål og kontrollerer, evt at vi føler vi må ha mål utan at Rooney - Tevez fungerer, så kan vi vel kanskje sjå han, men han blir nok sittande på benken frå start.

 

And this is the one

Oh this is the one

Ah this is the one

This is the one

Ive waited for

Lenke til kommentar

Huff, skjemmes over meg selv hvor jeg tilbragte gårsdagens ettermiddag. Frysende blant supporterne stod jeg og så Glimt bli nedsablet av Lyn. Møkk. Skulle heller sittet hjemme i godstolen og sett United-kampen. Jeg skjemmes. Hvor jævlig var det ikke blant publikum på Aspmyra når speakeren flirende annonserte 1-2 ved Agbonlahor. Satt som en idiot midt inne i det. Fælt. Godt at det snudde, men skulle gjerne tatt jubelen helt ut hjemme i istedenfor.

 

Heldigvis fikk jeg likevel frysninger når jeg så målene til Ronaldo og Macheda i går kveld. Så fantastisk deilig den måten vi gjør det på. Uansett morsomt å høre de samme pool-supporterne som ved 1-2 uttalte "hahaha, seriegull nå ass!!!", etter utligningen og videre ledelsen vi tok. "Forbanna typisk. United som alltid kommer og vinner på overtid!" Holdt på å le meg ihjel sammen med en united-kompis. Hvor ironisk er det ikke at det kommer fra en scouser.

 

Neste, og neste, og neste United-kamp skal uansett tilbringes hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Park gjør en enorm innsats defensivt, i forhold til Nani, som er verre enn Ronaldo. Synd at folk ikke legger like godt merke til det, som et par dribleraid i ny og ne.

Lenke til kommentar
Park gjør en enorm innsats defensivt, i forhold til Nani, som er verre enn Ronaldo. Synd at folk ikke legger like godt merke til det, som et par dribleraid i ny og ne.

 

Tror de fleste har fått med seg at Park har prestert mange hakk bedre enn Nani i år. Man kan ikke unngå å se potensial i Nani, men for min del er det ingen tvil om hvem som skal starte i en viktig kamp.

Lenke til kommentar
Eg trur vi går for eit lag som ser ut omtrent som dette:

VDS

O'Shea - Vidic - Evans - Evra

Park - Scholes - Carrick - Ronaldo

Rooney - Tevez

Helt enig med det laget. Håper bare ikke at SAF gjør noe dumt og lar Nani starte. Det hadde vært katastrofe. :p

Macheda kan komme inn de siste 20-25 minuttene og fikse biffen. Selv håpet jeg i går at han skulle starte kampen, men det var mest pga. det friske innhoppet hans mot Villa. Mot Porto er det best å starte med Rooney og Tevez, så kan Kiko komme inn med ferske ben mot slutten. :)

Lenke til kommentar
Uansett morsomt å høre de samme pool-supporterne som ved 1-2 uttalte "hahaha, seriegull nå ass!!!", etter utligningen og videre ledelsen vi tok. "Forbanna typisk. United som alltid kommer og vinner på overtid!" Holdt på å le meg ihjel sammen med en united-kompis. Hvor ironisk er det ikke at det kommer fra en scouser.

Du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene det, men jeg mener det er minst like ironisk når mange Unitedsupportere den ene dagen roper om typisk Liverpool-flaks pga mål på overtid, for så å oppleve det samme selv dagen etter, men da er det fortjent og ikke flaks.

 

Mulig vi definerer flaks forskjellig, men når man snakker om et fotballresultat er flaks eller ikke, ville jeg ha definert det som flaks dersom man ufortjent får med seg ett eller tre poeng etter å ha vært underlegne mesteparten av kampen. Har man derimot dominert hele eller mesteparten av kampen, er det ikke flaks at man vinner – uansett når målet måtte komme. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er alltid flaks å score på overtid, siden det er så lite tid igjen av kampen. Majoriteten av kamper som er uavgjort før tilleggstid ender jo opp som uavgjorte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det spørst litt hva du legger i flaks. "Heldig" passer mye bedre. Både United og Liverpool var en blanding av heldige og dyktige. Det er en grunn til at Liverpool og United scorer oftere på overtid enn andre lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...