Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh, det står allerede om scåringen på Wikipedia :)

 

and he was rewarded by being selected for the first team for the match against Aston Villa on 5 April 2009. With United 2–1 down and needing a goal to keep their title campaign alive, manager Alex Ferguson threw Macheda on in place of Nani just after the hour mark. After Ronaldo equalised for United in the 80th minute, Macheda won the match with a curling effort from just inside the area in the third minute of injury time.[1]

Ja, så det jeg også. Jeg tenkte at de kan ikke ha satt det opp så tidlig.

 

Faen så godt med et mål av en 17 åring i sin debut og et avgjørende mål! Leste han er flink med å plassere seg innenfor 16 meteren.

 

Den gutten får ikke sove i natt.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Fy faen for en sluttspurt, fantastisk mål av Macheda skulle nesten tro han hadde sett på Solskjær :)

 

Nå må jeg ta meg en øl for å roe nervene.

 

Vel, Solskjær er jo treneren hans, så litt har han nok lært.

 

Macheda har vist imponerende takter for reservene i år, ikke minst med førsteberøringene, men i få det ut slik i sin første storkamp er ekstremt bra.

Lenke til kommentar

FY FAEN for en kamp! Jeg vi var helt møkk store deler av kampen, vi eier ikke banespillet. Det er et under og et mirakel at Villa ikke slår oss, vitner jo bare om hvor drit de er. De har null spill, møkkalag. Vi prøvde hvertfall, selv om det var helt elendig frem til det 70ende. Men fy faen når vi endelig fikk litt selvtillit så kom det laget jeg elsker frem! Det var blod de siste 10, det så ut som de ville vinne ligaen igjen. HERLIG! Denne kampen er kanskje den mest avgjørende for sesongen, at vi klarte å snu den jælige trenden etter Liverpool kampen. Dagens mann er jo uten tvil Macheda, siden alle andre på United kun spilte fotball i 10 minutter.

 

Neville er forresten kun vilje igjen, for træg og tar rett å slett urutinerte avgjørelser. I tillegg er han redd for å bli fintet på ræv, så han rygger hele tiden. Greit at han ikke har spilt på lenge, men dette var grusomt defensivt. Begge målene er han skyld i.

 

Men ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE! Dere trenger ikke prøve mer. Gi opp. Dere får ingenting i år heller.

Lenke til kommentar
Og Ronaldo leverer. Får kjeft og kritikk, men fyren leverer. Det er mulig han drar, men i dag spiller han for Manchester United og jeg tar alt jeg kan få med glede.

Ja, faen. :D Var så herlig å se han løpe 60 meter med ballen mot cornerflagget mot slutten! :w00t:

 

Ja, så det jeg også. Jeg tenkte at de kan ikke ha satt det opp så tidlig.

Sikkert en eller nerd som skrev det med en gang det skjedde. :p

Lenke til kommentar
Faen så godt med et mål av en 17 åring i sin debut og et avgjørende mål! Leste han er flink med å plassere seg innenfor 16 meteren.

 

Greit å ha sånne i bakhånd, målet til Welbeck var jo like sinnsvakt. Men jeg synes fremdeles det er synd at Rossi ble borte, han hadde vært god å ha i år.

Lenke til kommentar
Faen så godt med et mål av en 17 åring i sin debut og et avgjørende mål! Leste han er flink med å plassere seg innenfor 16 meteren.

 

Greit å ha sånne i bakhånd, målet til Welbeck var jo like sinnsvakt. Men jeg synes fremdeles det er synd at Rossi ble borte, han hadde vært god å ha i år.

 

Synd er det, men Rossi ville spille fast og det hadde vi ikke anledning til. Jeg synes det er synd at Pique dro også jeg, der har vi to som har skikkelig blomstret.

 

Men vi har Cambell i Spurs også. Vi kan jo stille et halvt lag med gode spiss talenter.

Lenke til kommentar
Sesongens deiligste seier!! Har aldri skreket så jævla høyt i hele mitt liv :D

 

Jeg spratt opp av sofaen og sa et eller annet fryktelig høyt for å si det pent også kom jeg på at døra sto oppe så jeg håper naboene ikke har sin oppe :)

 

Men vi har Cambell i Spurs også. Vi kan jo stille et halvt lag med gode spiss talenter.

 

Også en av de som savner Pique også, Campbell kommer heldigvis tilbake igjen (håper jeg) så det ser fryktelig lyst ut på topp de neste årene og når da Rooney fremdeles bare er 23 år gammel så blir det jo bare bedre :)

Lenke til kommentar

Først av alt:

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

MACHEDA!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!

 

 

Oppsummering:

 

Satt colaen i halsen da jeg så lagoppstillingen. Null Rio. Forsvarsrekka skremte meg. Ingen Vidic eller Rio mot Carew, Agbonlahor og Young gjorde meg om mulig enda mer pessimistisk enn det jeg faktisk var. Andre skader eller suspensjoner på viktige spillere bidro ikke så veldig til optimismen idag heller. Man kunne allerede se det fra starten av at flyten manglet i hele laget, og den velkjente United-offensiven som dominerer på Old Trafford var totalt borte. Jeg sa til mine kompiser på puben i dag at United måtte kjøre på fra starten av for å få mål, fordi jeg visste at vi kom til å slippe inn mål idag med den forsvarsrekka.

 

1-0: Liten lettelse. Komisk av Milner og Friedel. Flott mål, men Friedel er jo på bærtur.

 

1-1: Bittert. Savnet av Vida og Rio er stort. Neville mister totalt markeringen, og har ikke sjans mot Carew i en evt. luftduell. Barry får komme seg til innleggsposisjon lekende lett. Svikt av Evra (Og den andre spilleren fikk jeg ikke med meg).

 

1-1 kom som forventet, og man så at dette United-laget ikke hang sammen i det hele tatt.

 

1-2. Helt tomt. Helt stille. Jeg bare satt der, og sa ikke et ord på 10 minutter. Ikke kompisene mine heller. Helt fortjent Villa-scoring også.

 

Irritasjonsmoment: En svær jævel av en Liverpool-supporter som "homer" ÅPENLYST et par meter unna meg. Breial og storkjeftet, og kommer med totalt feilinfo om både Anfield, Liverpool, Mike Riley, straffer på Old Trafford og Man United. Jeg hater "homere". Når jeg ser Liverpool på pub, så håper jeg selvsagt de taper eller avgir poeng, MEN jeg holder det for meg selv, og klapper ikke høylytt og oppfører meg som en neandertaler av den grunn.

 

2-2: Deilig, ETT TIL! United hadde fått skikk på det offensive nå, og jeg håpet i det lengste. Jeg så faktisk for meg en snuoperasjon til 3-2 på overtid da Villa ledet.

 

3-2: EUFORISK. Var sikker på at det var gjort da Danny brenner en gigantsjanse et par min. før. Som sagt; helt euforisk. Alt kom ut. Jeg løp over til andre siden av puben og klemte totalt tilfeldige, jeg kysset kompisene mine på kinnet i gledesrus. Og det rasshølet av en Liverpool-supporter var ikke så kjepphøy lenger. Jævla kødd.

 

Hvilken vending, og hvilken avslutning av 17-årige Macheda. Det var som å se en verdensklassespiss. Helt nydelig. Fotball er ellers ikke bra for psyken. Det var en emosjonell berg - og dalbane i dag. Var psykisk ødelagt på slutten der, og hadde nesten svettet bort genseren min.

Lenke til kommentar
Hvilken vending, og hvilken avslutning av 17-årige Macheda. Det var som å se en verdensklassespiss. Helt nydelig. Fotball er ellers ikke bra for psyken. Det var en emosjonell berg - og dalbane i dag. Var psykisk ødelagt på slutten der, og hadde nesten svettet bort genseren min.

Vår egen Henry! Herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...