Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ro bittelitt ned dette med Macheda da. Å si at han snudde kampen med kjempespill er å ta i. Aston Villa la seg bakpå etter å ha tatt ledelsen.

 

Han må nok forberede seg på en del reservelagsspill enda, men han viste hva som bor i han. En sterk hissig kompromissløs spiss som ikke er redd for å avslutte.

Lenke til kommentar
La egentlig ikke så mye merke til dommeren, la mere merke til bordet jeg slo hodet nedi flere ganger iløpet av kampen.

En god dommer er den man ikke legger merke til. Riley hadde en overraskende god dag på jobben, og dømte vel bare feil på et par dueller med tevez og villa-forsvaret.

Lenke til kommentar

http://premierleague.blogg.no/1238955831_05apr2009.html

 

To av topp tre skjedde denne sesongen. Imponerende :)

 

Liker at Fergie setter innpå en 17-åring og en 18-åring når vi jakter mål. Og det lønnet seg jammen også. Det viser at det gror i de yngre rekkene i hvertfall, og på akkurat det punktet tror jeg våre tittelutfordrere misunner oss litt. Skulle likt og sett Liverpool eller Chelsea sette innpå en 17-åring som spiller såpass bra som Macheda gjør i dag, og som til og med avgjør kampen med et strålende mål.

Lenke til kommentar
http://premierleague.blogg.no/1238955831_05apr2009.html

 

To av topp tre skjedde denne sesongen. Imponerende :)

 

Liker at Fergie setter innpå en 17-åring og en 18-åring når vi jakter mål. Og det lønnet seg jammen også. Det viser at det gror i de yngre rekkene i hvertfall, og på akkurat det punktet tror jeg våre tittelutfordrere misunner oss litt. Skulle likt og sett Liverpool eller Chelsea sette innpå en 17-åring som spiller såpass bra som Macheda gjør i dag, og som til og med avgjør kampen med et strålende mål.

Ja det er sant. De fleste klubber har mange 17- og 18-åringer, men ikke med slikt nivå. Jeg ble mektig imponert over Macheda. Var ikke bare scoringen, han utfordret hele tiden og virket veldig pigg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...