Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah.. Dårlige greier, men samtidig så trur eg nok Evans vil sjå mykje tryggare ut saman med Vidic enn han gjorde i går. Han er uerfaren og trenger helst ein av Rio eller Vidic ved sida av seg for å spele på sitt beste. Vida kjem nok til å ta kontrollen der bak trur eg, så då slepper Evans å vere den som må styre midtforsvaret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Kan noen forklare meg hvorfor United får bare en dags hvile mellom CL-kampen, mens f.eks Lpool og Chelsea får tre dagers!? Det er jo helt absurd. Spille match på søndag, og så på tirsdag igjen. Villa-kampen burde vært flyttet til lørdag.

Den skulle bli flytta til lørdag, men Fergie ville ha den på søndag, sånn at Anderson og Tevez fikk en ekstra dag til restutisjon. CL-dagene var jo trekt på forhånd.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor United får bare en dags hvile mellom CL-kampen, mens f.eks Lpool og Chelsea får tre dagers!? Det er jo helt absurd. Spille match på søndag, og så på tirsdag igjen. Villa-kampen burde vært flyttet til lørdag.

Det var SAF som selv ville ha kampen på søndag. Han ville gi spillere som Anderson, Tevez og Park ekstra tid til å komme tilbake i form etter den lange reisen. Det var godt tenkt, bare synd at Anderson og Park ikke spilte da. :!:

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor United får bare en dags hvile mellom CL-kampen, mens f.eks Lpool og Chelsea får tre dagers!? Det er jo helt absurd. Spille match på søndag, og så på tirsdag igjen. Villa-kampen burde vært flyttet til lørdag.

 

Det var SAF som valgte det beste av to onder. Ved å spele mot Villa søndag, var det større sjans for at spelarar som Tevez, Park og Anderson skulle vere klare. No klarte jo Ando å skade seg, så den fordelen falt litt vekk, men Tevez ville nok vore ganske ør om han skulle spelt laurdag. Så akkurat det var det SAF som valgte. Han sa at det ikkje var det beste opp mot Porto-kampen, men han måtte velge det som ville slå best ut mot Villa

 

Litt treig ja

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Og at Tevez spilte elendig. Jeg ville heller hatt en dag fri etter Villa-kampen.

Men han visste ikke at Tevez skulle spille dårlig og at Anderson ikke skulle spille i det hele tatt da han tok denne avgjørelsen. Han bestemte vel dette etter Fulham-kampen, og da var jo Rooney og Berba ute, så han gjorde det rette. Uansett så har vi 3-4 ferske spillere i morgen, så sånn sett er det ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

Resten av sesongen blir spennende. Jeg er pessimist i NightKeepa-style, men etter seieren i går er det fortsatt håp. Hadde vi gått på et tap i går, hadde jeg ikke nølt et eneste sekund med å utpeke Liverpool som vinnere av Premier League 08/09. Hvorfor? Enkelt og greit fordi ekstrem vilje og god lagmoral knuser ferdigheter any day.

 

Seieren i går var viktig fordi:

 

1. Vi får 3 poeng som kan være livsviktige.

2. Vi får en liten boost og kommer forhåptenligvis ut av den dårlige formen og får trua igjen.

3. Liverpool får et slag i ansiktet og kan begynne å miste trua.

 

Så en liten titt på resterende kampene:

 

Sunderland BORTE - Form: TUTTT

Et Sunderland fullstendig ute av form. Men det har ingenting å si her. Sunderland ligger akkurat over streken og vil kjempe med nebb og klør for å ta med seg et poeng her. Det er disse kampene som kan vise seg å være ekstremt vanskelige mot slutten av en sesong. Allikevel har vi en rekke nøkkelspillere tilbake, og skal kunne ta med oss 3 poeng herifra.

 

 

Portsmouth HJEMME - Form: UTUSU

Ingen enkel kamp her heller. Portsmouth ligger i en litt tryggere posisjon en Sunderland, men dette er hjemmekamp og det er ingen tvil om at dette skal være 3 poeng.

 

 

Tottenham HJEMME - Form: SUSST

Et Tottenham-lag i forholdsvis god form. Men dette tror jeg er en enklere iom at Tottenham ikke har særlig mye annet å spille for enn plass i Europa, noe som ikke ser meget sansynlig ut for øyeblikket. Dette bør og skal være 3 poeng.

 

 

Middlesbrough BORTE - Form: STUTT

Her er det små marginer mellom enkel kamp og ekstremt vanskelig kamp. Boro ligger i øyeblikket an til nedrykk. Det er vanskelig å så noe som helst uten å kunne vite status når denne kampen spilles. Boro kan, når denne kampen spilles, være ute av Premier League. Det betyr at det skal være en lett kamp for oss. Men, om vi møter er Boro-lag som er klare for å kjempe om en ny kontrakt i PL, så skal vi ikke se bort i fra at dette ender med poengtap. Kan fort bli 1 poeng.

 

 

Manchester City HJEMME - Form: TSTST

Et berg-og-dal-bane-lag. Man vet aldri hva man kan forvente av dem, og særlig ikke i et slikt by-derby der kampene gjerne lever sitt eget liv. City har sansynligvis Europa å spille for, men dette er hjemmekamp og motivasjonen bør være på topp for å sikre oss vårt 3. PL-trofé på rad samt knuse våre ekle naboer. 3 poeng bør ligge i sekken når gutta drar hjem fra Old Trafford denne dagen.

 

 

 

Gadd jeg ikke skrive mer..

Lenke til kommentar

Points: når ble du så pessemistisk? Chelsea har et håp om seriegull, Vi er i en kjempeposisjon. Vi må avgi 4 poeng pluss antall poeng Liverpool / Chelsea avgir, og antall kamper å gjøre det på minsker fort.

 

Greit, mye kan skje enda, men å si at vi har et håp om seriegull? Spillet i går var da bra. Vi blir ikke dårlige spillere over natta.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Spillet i går var bra i siste halvdel av andre omgang, samt deler av førsteomgang.

 

Ellers var det til tider begredelig.

 

Tror seieren i går kan vise seg å bli svært viktig. At Liverpool nederlaget skulle føre til at vi tapte 2 kamper på rad for første gang siden 95, og nesten 3 kamper på rad for første gang siden litt før 95 (:)) hadde eg aldri trodd. Derfor var det svært viktig å snu "utviklingen" så fort som mulig, for de spilte uten selvtillit i store deler av Fulham og Villa kampen.

 

Men som sagt, siste halvdel følte eg var av god gammel united klasse.

 

Og når til og med Ronaldo viser litt passion uten at det er i forbindelse med en scoring, ja da ser ting lysere ut :)

 

Det er merkelig kva ein seier som gårsdagens kan gjere med ein, for eksempel få enkelte brukarar til å skrive innlegg som dette...

 

 

Får håpe på en del seiere da, så får vi flere quality innlegg fra den kanten.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, så var det ikke noe galt med spillet. Problemet var at vi hadde et svakt forsvar. Når Villa ledet så slutta de å angripe oss og vi fikk angripe. Angrepet var det aldri noe galt med.

 

Men det er riktig at vi er nede i en bølgedal, men husk at det er bølger.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...