Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når ble Rosenborg en by? :p

Rosenborg er en bydel av Trondheim. Det er sikkert mange lag i Trondheim og det er vel et lag som heter Trondheim også ? Man skal jo følge den klubben som er nermest.

PS Lerkendal ligger ikke i Rosenborg en gang.

Skrevet
Har xxxx midlertidig pause eller permanent? Gleder meg til å få se Tosic og Fabio i denne delen av sesongen, og mer Berbatov selvsagt :D

Berba spilte så sinnsykt bra mot Soton, folk klager kanskje på at han ikke scorer mål, men mottak og stussing videre er han helt rå på(kanskje på lik linje som Ronaldo akkurat på det punktet?).

Skrevet
det er en skam at Nordmenn holder med United

når vi har bedre liga i norge

Ja la oss alle se på et kart og velge det laget som er nermest. Dessuten er det ikke det man gjør i Norge heller. Hvor stor andel av RBK suporterene er fra Rosenborg?

Jeg ser ikke hvordan man kan bli glad i en klubb på den måten. Det blir som å gifte seg med nabojenta fordi hun bor nermest.

JEG! :p Bor i Weidemannsveien jeg, det er på Rosenborg.

Skrevet
Berba spilte så sinnsykt bra mot Soton, folk klager kanskje på at han ikke scorer mål, men mottak og stussing videre er han helt rå på(kanskje på lik linje som Ronaldo akkurat på det punktet?).

Han er bedre enn Ronaldo når det gjelder det. Mottakene hans er det i hvertfall ingen som slår han på.

Skrevet
Folkens: Hvor finner eg reglene for United og liverpool tråden?

Ønsker ikke en "plutselig død" slik som vår kjære "vi nevner han ikke med navn" opplevde nett....

Jeg kan fint svare på dette.

Ikke gå på person, ikke angrip personen bak meningen. Ikke la deg provosere. Ikke skriv hva du synes om en person her på forumet i noensomhelst tråd, med mindre det er positivt.

Og dette er vel det mest viktigste:

Ikke skriv med skrikende tekst i andre lags tråder, skal du mobbe gerrard gjør du det i denne tråden. Ikke le av andre lag i andre lags tråder, gjør det i denne tråden. Ikke provoser i andre lags tråder, ikke vær skadefro i andre lags tråder (haha, dere tapte!) osv. Slikt er enormt provoserende da de andre lagenes supportere vil føle at andre invaderer "sitt" domene.

Om dere opplever at andre lags supportere kommer i denne tråden og gjør tilsvarende ting, HOLD KJEFT, og rapporter innlegget.

Til slutt vil jeg bare si at ingen lider en brå og plutselig død. Man får sterkere og sterkere reaksjoner før strikken ryker.

Har dere synspunkter på det her, eller fler spørsmål, så er det bare å sende meg pm :).

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg kommer til å bli borte fra forumet en stund, ut januar, snakkes kara.

UNITED WE STAND!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Geilo. Går glipp av noen Unitedkamper, men venner holder meg oppdatert.

Er folket fornøyd med Tosic's signatur?

Skrevet

Jeg gleder meg til å se han, håper han får ta noen frispark...syk på dem så

Skrevet

Synes det blir vanskelig å bedømme uten å ha sett annet enn youtube-klipp, men jeg stiller meg i alle fall positiv til at vi endelig har fått en venstrebent ving. Hvis han i tillegg er så god på dødball som det sies lover det godt.

Skrevet (endret)

On-topic: Tevez kan reise dit peppern gror om han skal kreve sinnsyk lønn og bruke media som pressmiddel. Eller i det hele tatt uttale seg i media rundt saken. Null toleranse for slikt.

Endret av Alastor
Har du noe å si så ta det på pm. Diskusjon rundt utestengt bruker fjernet fra innlegg.
Skrevet (endret)

Helt enig med deg Hyrlen, hvis Tevez forsvinner er det bare å satse på Welbeck og Campbell som begge er spisstyper vi trenger mer enn Tevez. I tillegg sparer vi en haug med penger.

Endret av Alastor
Fjernet ting som kan tas på pm.
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg har aldri vært den største faen av Tevez. For min del kan han bare gå.

Selv om det virker sånn, så er jeg ikke bitter, eller sur på Tevez, mener bare at hans tid er forbi. Vil også takke han for alt.

Skrevet (endret)
On-topic: Tevez kan reise dit peppern gror om han skal kreve sinnsyk lønn og bruke media som pressmiddel. Eller i det hele tatt uttale seg i media rundt saken. Null toleranse for slikt.

Hvilke kilder har vi angående dette?

Endret av Limberbatov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...