Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh, hadde håpet å se Evra i aksjon.

Hehe, med en totalt idiotisk og useriøs manager, domenech, blirdet lite trolig å se han i aksjon.

Har som alle andre (ihvertfall burde dere ha svært negative meninger om Domenech) meninger om Domenech. Å velge ut Flamini, Mexes, Trezeguet, Frey (som første keeper) er igrunn total krise. Flamini har vell hat sine sterkeste sesong gjennom sin fotball karriere (og kanskje karrieren ut :whistle: ). Når det gjelder Mexes, begynner vell supporter-taktene i meg å trå frem, men jeg tuller heller ikke da jeg mener han er en verdensklasse midstopper. Trezeguet = Mål. Og verdens nest beste keeper Frey er det også vanskelig å se bort fra (som første keeper).

Lenke til kommentar
Fordi Sar er best i United. Cech er best i Chelsea.

 

Det der gir sånn ca null mening.

 

Jeg mener Cech er en marginalt bedre keeper, utelukkende fordi han er yngre og har litt bedre reflekser. VDS fremstår derimot som en roligere type, og er mer "med" i spillet enn Cech.

Lenke til kommentar
Jeg mener Cech er en marginalt bedre keeper, utelukkende fordi han er yngre og har litt bedre reflekser. VDS fremstår derimot som en roligere type, og er mer "med" i spillet enn Cech.

Van der Sar er også bedre med føttene, høyst trolig verdens beste på det området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...