Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi! Vent, hvis vi skal bare kjøpe Santa Cruz, så hadde David Gill ikke ventet til etter EM (http://united.no/united/nyheter/nyheter/storhandel_foerst_etter_em) for bare det siden han (Paraguay) spiller jo ikke noe EM. Dette får meg til å tenke at han/vi tenker mest på Huntelaar og skal følge godt med om han spiller bra mot de største lagene; og det gjør han så jævlig siden de er i dødens gruppe med Franrike, Italia og Romania. Tenkte på noe rart nå: Alle ser så jævlig frem til å se Huntelaar og han kommer til å bli stjernen av EM, men er mulig at han får bare spille tre kamper hvis Nederland ryker ut og Italia og Frankrike går trolig videre. Hvor mye kan en vise i tre kamper spesielt når laget ryker ut? Interessant :grin:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Oi! Vent, hvis vi skal bare kjøpe Santa Cruz, så hadde David Gill ikke ventet til etter EM (http://united.no/united/nyheter/nyheter/storhandel_foerst_etter_em) for bare det siden han (Paraguay) spiller jo ikke noe EM. Dette får meg til å tenke at han/vi tenker mest på Huntelaar og skal følge godt med om han spiller bra mot de største lagene; og det gjør han så jævlig siden de er i dødens gruppe med Franrike, Italia og Romania. Tenkte på noe rart nå: Alle ser så jævlig frem til å se Huntelaar og han kommer til å bli stjernen av EM, men er mulig at han får bare spille tre kamper hvis Nederland ryker ut og Italia og Frankrike går trolig videre. Hvor mye kan en vise i tre kamper spesielt når laget ryker ut? Interessant :grin:

Hvor sikkert er det at han får spille i det hele tatt da? Er ganske trangt om plassen fremover på Nederland med, Robben, Nistelrooy, van der Vaart, Sneijder, Babel, Kuyt, Van Persie og Vennegoor of Hesselink (dæven å langt etternavn han har :p ). Noen av disse er jo midtbanespillere, men de greier seg bra fremover også.

Lenke til kommentar

Babel ute! :p hvis det hjelper? :grin: Men du beviser jo poenget mitt enda mer at mange som har lyst å hvor god The Hunter faktisk er får ikke se det i EM pga. gruppen og spillere Nederland har.(når det er sagt så tror jeg han får spille ganske mye)

 

EDIT: Forresten, grattis Alastor. Heldig! Har ikke kort å bestille det på men skal tvinge pappa snart nok :grin:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
To: Jon

Your order for Manchester United: End Of Season Review 07/08 has been posted.

 

Wohoo :). Takk kjære play.com!

+1

 

Gleder meg veldig! :D

 

Angående Huntelaar. Er ikke han mye nærmere en overgang til Real Madrid enn til Man Utd (ifølge ryktene). Egentlig har han vel sagt at han skal bli, though :p

Lenke til kommentar
Det at han har uttalt at han blir i Ajax, gjør jo bare spekulasjonene om en evt. overgang til Madrid til gråstein og ingenting.

 

Jeg tror enten så havner han i United, eller så venter han en sesong til i nederland

Han uttalte jo det før det ble klart at Ajax ikke skal spille Champions League, noe han har sagt han vil. Så vi skal ikke se helt bort i fra en overgang. Men etter EM kommer jo de nye trenerne som Huntelaar har vært positive til, så på en annen måte er det ikke sikkert at han vil dra allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...