ProphetSe7en Skrevet 30. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Noen som er medlem i supporterklubben og kan si noe om kvaliteten på artiklene de har? Meldte meg ut for flere år siden, men vurderer nå digitalt medlemskap for å få med meg flere av artiklene de har. Men er det verdt det, eller er det bare svada alt de kommer med? Ofte virker det som de skriver ting bare for å skrive noe. Bryr meg svært lite om hva tidligere spillere gjør nå, når de har bursdag, gifter seg eller om de bytter klubber. Vil ha gode taktiske analyser og historiske artikler. Endret 30. juni 2023 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 30. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg synes mye av det de kommer med har høy kvalitet! Det er klart det er noen click bait-saker også, men jevnt over er det bra. Meldte meg ut tidligere i sesongen, men vurderer å melde meg inn igjen fordi jeg savner plussartiklene. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Synes det som regel er høy kvalitet jeg og. De har gode journalister med mye erfaring fra store mediehus. Liker de taktiske analysene til Øyvind Eide godt. Jeg leser ikke så mye der, men har vært medlem i årevis for å støtte supporterklubben. Koster ikke så mye heller. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Man får jo litt rabatter på drakter og slikt også, så det er jo også noe å ta med seg 😊 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Uaktuelt for min del å kjøpe supporterutstyr under nåværende eiere. Ikke at det blir noe endring for min del med nye eiere heller Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Anbefaler United.no på det varmeste. Så vidt jeg vet er vel United.no en av de mest troverdighe nettsidene når det kommer til nyheter rundt Manchester United. Synes det er maks valuta for penga🙂 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 torbjornhb skrev (40 minutter siden): Anbefaler United.no på det varmeste. Så vidt jeg vet er vel United.no en av de mest troverdighe nettsidene når det kommer til nyheter rundt Manchester United. Synes det er maks valuta for penga🙂 Er enig, de har mange gode artikler som ofte er veldig nyanserte 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Prøver meg på et års medlemskap da 🙂 Bare håper de toner ned artikler av typen "eks red har bursdag", Alle meninger til tidligere spillere, eks red gifter seg osv. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 De har den type saker i en samleartikkel som heter «Notiser,» så er sjelden mer enn en overskrift med slike ting. 5 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2023 Jakobk skrev (3 minutter siden): De har den type saker i en samleartikkel som heter «Notiser,» så er sjelden mer enn en overskrift med slike ting. Det er bra. Sjekket nå, fant da "Opprørt Ferdinand", "...Fyller år" og "Legger Opp" som er artikler jeg personlig anser som bortkastet på forsiden. De kunne godt samlet alle disse artiklene under Notiser som du sier. Så lenge det ikke oversvømmes av slike nyheter går det greit, og det er helt sikkert noen andre som ser verdien i slike nyheter selv om jeg irriterer meg over det 😅 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2023 https://www.united.no/nyhetsarkiv/uniteds-nye-nummer-sju/?fbclid=IwAR0Bo1IbVE4aUGvGqoPhcR5A0l9GWF3Wy-QvukFUbtT7nIyE9xQ_PRkayHA No pressure liksom🤣 Så ikke den helt komme. Nr7 faktisk! Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2023 Og Garnacho som trodde han kom til å bli #7 ? 🤣 // Har klubben enda en gang gått på en slik blemme? (Med Martial som fikk #9, før det ble tatt i fra han og gitt til Zlatan istedet). Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2023 Synes nr 7 tilhører en kantspiller 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2023 Er det så farlig da? Mount kommer til å spille på venstrekanten uansett, sånn som alle andre offensive signeringer de siste 10 årene Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2023 Håper det går bra.. 🥲🥹 Legende..🫡 2 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 8. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2023 Det er trasig. Fantastisk målvakt, en av de beste jeg har sett i fotball. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2023 Og så bare 52 år. Tilsynelatende frisk og rask. Livet er skjørt, plutselig er det over. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2023 Da var det bekreftet over. Vår siste spiller som spilte under Ferguson. En slags æra som nå er 100% forbi. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå