DJ_Dark Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata Mata !!! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Noen som skal ha ny avatar da? Knis knis. image.jpg Apropos. Noen som kan finne det innlegget Aleks posta her for 2-3 uker siden om at Mata aldri kom til å bli solgt? Lol. Tror Jotun siterte det også. Finn det gjerne frem og føl deg dum etterpå. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Har du redigert det nå? : )))))) 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Funnet innlegget enda Niko? Står om det er redigert eller ikke på det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Begynner å bli typisk Moyes å jakte spillere han åpenbart ikke får? Om vi plutselig nå henter inn en offensiv midt til så blir det noe, men sånn som det er nå kommer vi ikke til å selge han i januar. Det sier seg selv. Nå hentet dere Salah, men du startet med "åpenbart ikke får" 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) "Sånn som det er nå" skriver han jo rett etterpå. Er ikke i nærheten å være bastant den der etter min mening. Edit: Litt bastant er den vel, men uansett er det ikke slik at han skriver: "Det kommer aldri til å skje, uansett". Endret 26. januar 2014 av Snurreleif 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 *føler mg dum* hehe. Det var ikke så ille som jeg husket, takket være at du redda deg inn med "uten at vi henter en erstatter". Mente forøvrig innlegget på siden etter hvor du skrev "han går aldri i januar". Så kan det jo kverruleres på om hvor mye Salah er en "erstatter" eller ikke. Good sport da, Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Hvordan Salah gjør det gjenstår å se, men blir sikkert 5. Valget slik som Mata var. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Apropos. Noen som kan finne det innlegget Aleks posta her for 2-3 uker siden om at Mata aldri kom til å bli solgt? Lol. Tror Jotun siterte det også. Tja. Vi hentet i hvert fall en erstatter. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Ikke vits å herse med dette. Hvem hadde i utgangspunktet noe som helst tro på at United ville hente Mata i januar? Ikke jeg i alle fall. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Ikke vits å herse med dette. Hvem hadde i utgangspunktet noe som helst tro på at United ville hente Mata i januar? Ikke jeg i alle fall. Enig. Det var vel ingen av oss som hadde noe som helst tro på at Mata gikk. Jeg var en av de. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Mata var ganske langt nede på min liste over aktuelle januar kjøp, kanskje spesielt for Moyes sin del... Før jeg fortsetter å hate hans spillestil og taktikk, må jeg si jeg er litt imponert over at han hentet Mata. Kanskje enda mer imponert over at han angivelig har fått Rooney til å tenke på ny kontrakt... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Det med Rooney og ny kontrakt tror jeg ingenting på før det er blitt bekreftet av klubben. Håper det er det, sånn at vi slipper en ny runde med en sur Rooney. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Rooney kan dra for min del.. At den karen skal få en ny, helt sinnsyk kontrakt, etter å ha ønsket seg bort flere ganger syns jeg ikke noe om. Ikke blir han noe yngre, og ikke blir han bedre. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) At den karen skal få en ny, helt sinnsyk kontrakt, etter å ha ønsket seg bort flere ganger [...] Begynner han å bli "større enn klubben"? Endret 26. januar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 At den karen skal få en ny, helt sinnsyk kontrakt, etter å ha ønsket seg bort flere ganger [...] Begynner han å bli "større enn klubben"? Haha. Tja. Vi kan si det. Virker som om Moyes fremste tanke er og holde han fornøyd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Ikke vits å herse med dette. Hvem hadde i utgangspunktet noe som helst tro på at United ville hente Mata i januar? Ikke jeg i alle fall. Jeg husker da å ha nevnt flere ganger at vi burde prøve oss på Mata. Var sikker på at hvis han ikke skulle signere så var det nok ikke fordi han ikke ville. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Tror styret er redd for at Rooney skal gå til et annet lag i PL, så tror det kan være en innvirkende faktor på den høye lønna. Synes allikevel det blir litt i overkant med £300 000 i uka. Endret 26. januar 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Tror styret er redd for at Rooney skal gå til et annet lag i PL, så tror det kan være en innvirkende faktor på den høye lønna. Synes allikevel det blir litt i overkant med £300 000 i uka. Absolutt. At Rooney skal ha dobbelt så mye i lønn som Mata henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Anderson med debuten sin for Fiorentina nå, han får de siste 20 minuttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå