Wackee Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Tja, 0-2 no! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 0-2 til Watford mot City. Her kan Moyes sikkert lære noe. Men jeg tror de klarer å snu det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Nice! Håper det holder helt inn.. Og det er et bilde jeg liker å se! Mata in red. Endret 25. januar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 25. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Ta City-praten i FAC-kamptråden, takk. Denne tråden er forbeholdt Mata i dag. Endret 25. januar 2014 av Latias 14 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Hvilken drakt skal jeg kjøpe til sommeren? Det ser ut til at Mata får nummer 7 og det er veldig fristende. Men jeg vil ha Januzaj-drakt også, ihvertfall hvis han får et lavere nummer enn 44. Kanskje Giggs legger opp og han får 11? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Det er vel det som ryktes i alle fall. At Januzaj får 11 til sommeren. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Gjør meg ingenting hvem av Mata og Januzaj som får nr. 7 nå, og 11 neste sesong. Begge draktnumrene er legendenr. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Moyes var i Tyskland igår, tok imot Mata for tre timer siden og nå er på kampen mellom Bolton og Cardiff. La oss håpe at det blir noe ut av det han driver med, i form av signeringer og seier mot Cardiff. Gjør meg ingenting hvem av Mata og Januzaj som får nr. 7 nå, og 11 neste sesong. Begge draktnumrene er legendenr. Joda, men to drakter blir for dyre. Hvis Januzaj ikke skifter til et nummer som 11 så går jeg for Mata-drakt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg for min del vil at en spiller skal bevise at han er verdig å få et prestisjenummer først, ikke bare få det tildelt fordi han slo overgangsrekorden. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Lykke til Mata. Måtte du ta mange poeng fra Chelsea i fremtiden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Noen Facebook-sider sier at Mata har bestått den medisinske testen ifølge MUTV. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Savner Mata allerede! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg for min del vil at en spiller skal bevise at han er verdig å få et prestisjenummer først, ikke bare få det tildelt fordi han slo overgangsrekorden. Jeg tror han får det pga. kvalitetene hans. Situasjonene hadde ikke vært annerledes om han var 100m billigere. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg for min del vil at en spiller skal bevise at han er verdig å få et prestisjenummer først, ikke bare få det tildelt fordi han slo overgangsrekorden.Enig. (Michael Owen) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Jeg tror han får det pga. kvalitetene hans. Situasjonene hadde ikke vært annerledes om han var 100m billigere. Jeg mener at han burde bevise noe i den røde drakta, før han får 7eren på ryggen. Hva han har gjort i Chelsea spiller ingen rolle her. Det er tross alt ingen garanti for at Mata kommer til å storspille. Særlig ikke når Moyes velger å bruke spillestilen han har brukt så langt. Det hjelper ikke å ha playmakere i verdensklasse når spillerne de skal spille opp er middelmådige på sitt beste. Endret 25. januar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Matachester United! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Manchester Juanited. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 TV2 kødder med oss Chelsea-fans i dag.... 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg for min del vil at en spiller skal bevise at han er verdig å få et prestisjenummer først, ikke bare få det tildelt fordi han slo overgangsrekorden.Enig. (Michael Owen) Uenig. (Cristiano) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå