Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Hmmm....kunne dere gi meg en liten spoiler på hva slags våpen spillet har? sitter og downloader nå

I demoen får du prøve følgende:

-En Spas-hagle (semi-automatisk hagle med stor spredning)

-En MP5-lignende SMG

-En tydelig H&K-inspirert rifle

-En rail-gun av typen man bruker i Quake 3 Arena

-En bolt-gun

-En pistol

-Granater

-Hender og føtter

 

Tror ikke det er flere du får prøve i selve demoen, men jeg regner med at selve spillet vil ha en god del flere våpen. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater når et forum blir behandlet som en irc convo. Kanskje man heller skal diskutere selve demoen enn nedlastinghastighet og styre unna utbrudd som "lololol endelig!!!! denne demoen skal jeg laste ned!! lolol r0x0rs!!!oneone1"

 

Men det er nå bare min mening.

Jo, du har rett der. La oss prøvfe å ikke skrive så mye "20 timer igjen" og sånn. La oss heller diskutere/stille spørsmål om/ kritisere demoen. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=05/08/2005 : 21:55]

La oss heller diskutere/stille spørsmål om/ kritisere demoen. :)

Demoen var altfor altfor kort :) Var utrolig bra i hvert fall. Spillet ser ut til å bli høstens beste skytespill uten tvil. Ble skremt noen par ganger gjennom demoen, og det er jo bare gøy :p

 

Forhåndsbestilt.

Lenke til kommentar

får vel diskutere spillet litt ..isteden for"nå har jeg 180kb nedlastning.. 3,2kb forskjell fra posten som jeg postet for to minutter siden"

 

Dette var helt sinnsykt. Bra grafikk, bra gameplay, sinnsyk AI. Dette er så bra som Doom 3 burde ha vært.

 

Synes lyssettinga var helt perfekt, dritskummelt og alikevell fantastisk digg.

 

Vannet bedre enn på ordentlig.

 

Fett å se når soldater hopper over små vegger, gjennom ruter og kryper under veltede hyller.

 

Bullettime funket fint. Noe jeg egentlig ikke hadde forventet i en fps.

 

kulekrater og bloodsplatter på veggene er dritfett.

 

God, litt klaustrofobisk stemmning.

skvatt litt (kunne tenkt meg å bli litt mer skremt) av den lille jenta som popper opp her og der. Selv om jeg sitter og er litt smånervøs hele tiden, føler jeg ikke at jeg blir så skremt som jeg har lyst til å bli. Det er det eneste som er litt negativt.

 

Fikk skrudd opp forventningene mine et par hakk her, håper spillet blir like bra som jeg tror det blir. :w00t:

 

gidder ikke sjekke for skriveleif ;)

Lenke til kommentar

Har spilt den veldig mye nå, og jeg har funnet flere tingelinger med AIen. Den er absolutt grei nok, men det er en del små problemer.

Feks. da jeg skjøt en fyr med Bolt-gun, og en annen fyr på samme sted (et bitte lite stykke unna) bruker å reagere på det.

En gang jeg spilte gjorde han ikke det. Vel jo, han sa "holy shit!" eller noe sånn, men så sto han bare der.

SÅ, når jeg skjøt en bolt mot han, reagerte han LYNRASKT (altså raskere enn noen eller noe kan gjøre) og lempa en granat RETT i fleisen på meg.

Det virka litt kunstig.

 

Dessuten var det en gang da jeg skjøt en fyr i hodet med pistolen. Brukte ett skudd, så døde han. Han døde ikke bare, mannen ble helt splattet! Det var ikke noe annet enn noen kjøttbiter igjen! :!:

Nok en bug, det.

 

Dessuten noen småbugs her og der, men ellers er spillet kjempebra. De som synes våpnene blir for kunstige for bare bite det i seg og spille SWAT4 eller Rainbow Six (veldig bra spill, men ikke i samme gate. Ikke engang i samme by).

Dette er en futuristisk fantasiverden, så derfor "må" våpnene være futuristiske. :)

Lenke til kommentar

har opplevd noe lignende. Der du møter de to første soldatene, skjøt jeg han til venstre. Han andre hoppa gjennom ruta fra kontoret, og så sto han bare der som om ingenting har skjedd. Prøvde det samme mange ganger men det skjedde bare en gang. Ellers begynte han å gå fram å tilbake å sjekke nedover korridoren osv.

 

Jeg velger å tro at det bare er en bug som blir fixet i spillet. Ellers har jeg ikke opplevd noen bugs utenom det. Har runna demoen 6 ganger nå. Gidder ikke runne den flere ganger nå.

 

Dessuten var det en gang da jeg skjøt en fyr i hodet med pistolen. Brukte ett skudd, så døde han. Han døde ikke bare, mannen ble helt splattet! Det var ikke noe annet enn noen kjøttbiter igjen! laugh.gif

 

Mener å ha lest at det er en bug som gjør at hvis du skyter soldatene på et vist punkt splattes de helt og blir kjøttkake, på samme måte som om du treffer dem med granaten. Har ikke opplevd det selv.

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått prøvd demoen og jeg syns ikke grafikken var ikke noe å rope hurra over. Mye low-res teksturer og spesielt var det artistiske ganske platt. Noen kule effekter var det jo, likte da spesielt partikkel og slow-motion effektene. Ytelsen var derimot ganske bra, mye bedre enn det jeg hadde fryktet.

Når det gjelder gameplay og atmosfæren imponerte spillet bedre og jeg må si det virker ganske lovende, men noe grafisk perle er det nå ikke (noe som det ofte har blitt fremstillt som).

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at det er en bug som gjør at hvis du skyter soldatene på et vist punkt splattes de helt og blir kjøttkake

 

Ja jeg vet. Det var med hensikt at jeg traff der. Jeg har aimen. :cool:

Neida. :p

Snodig bug, men slike ting er så overfladiske og ubetydelige at om de aldri ville bli fikset i en patch (som de 110% sikkert vil bli), så hadde det ikke gjort noe. :)

Lenke til kommentar

Heftig demo ja.

Prøvde å kjøre maks på alt, det var ikke lurt, etter litt fomling fant jeg fort ut at det gikk greit å spille på medium / maks på noen settings.

Regner med at spillet blir optimalisert til det blir lansert, med bedre ytelse rent over.

 

Legg merke til at spillet ønsker helst 2Gb med Ram!!!

Lenke til kommentar
Når jeg satt på maximun texture (noe som krevde litt for mye for mitt 128mb 6800nu) og soft shadows, så det ganske bra ut, gikk ikke helt smuud, men var spillbart, syntes ikke grafikken er noe dårligere enn hl2 og doom3, snarere tvert imot.

I beg the differ. Det er noen ting FEAR er bedre på dog, som f.eks har den bedre lys/skygge effekter enn HL2, men HL2 ser overall en del bedre ut med penere teksturer og bedre artistisk etter min mening.

Lenke til kommentar

H, ja ... da har jeg også prøvd igjennom spillet. Var jo LITT skremmende, men det var ikke mye. Men det er tydelig det ligger mer fantasi bak her enn i vanlige FPS, så detta blir sikkert en stor tittel. MEN - er det fler enn meg som hata våpne-animasjonene og lydene? Feelingen på våpnene i det hele tatt? Jeg syns det var ute av sync og rett og slett dritkjipt å skyte med automatvåpnene osv ... det eneste som var bra gjennomført var den "pulse-rifla" som lot det ligge igjen skjelett av folka...

 

Jeg sysn våpen og selve feelingen med det er så viktig i et spill, og her syns jeg de ikke hadde fått det til noe. Håper det blir ordnet til en viss grad i fullversjonen, for hvis ikke kommer jeg ikke til å stresse noe mer med det spillet tror jeg ...

 

Veldig fett med slow-mo da ... det var rått!

Men dæven steike å det spillet krevde. MYE mer enn Doom 3.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Noen som aner hvorfor jeg ikke får satt til høyrere enn 1024x768? Sitter med en NEC 17" 1760NX LCD, og GF 7800 GTX, må få til 1280x1024!

Jeg har en tilsvarende skjerm som deg, og akkurat samme problem. Dette problemet har jeg også i BF2. Noen som vet hva som kan være galt? :hmm:

Lenke til kommentar

jeg synes det var morsomst å sparke ned folk jeg :cool:

 

jeg hater den mp50 greia. føles ut som om man skyter erter på folka.

Pistolen var ganske fet. Railgun var også gøyal. Men jeg synes det ble litt kjedelig for det blir ikke noe "gunnfights" når de dør av et skudd. Prøvde derfor å holde meg til assault rifla, som er helt grei. Det var riktignok noe som manglet på feelingen på våpnene, men det var ikke mye.

 

Jeg kjører max på alt nå og 1280x960 res. Funker helt greit, har hatt anntydning til hakking et par ganger når det blir mye skyting granater og stæsj. Regner med at jeg skal ha meg enda et 6800gt snart, må bare bli litt billigere først, SLI blir gøy.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...