Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Far Cry og Doom3 går fint med max detaljer i 1024x

 

Men FEAR krevde litt meir. Her får eg ikkje kjørt høgaste texture oppløsning, soft shadows og volumetric lightning med godkjent ytelse.

Allikavell så gidder eg enda ikkje å oppgradera då eg får alt det andre på maks med heilt fin ytelse. Tipper eg taper mest biletekvalitet på volumetric lightning.

 

Ser ikkje heilt grunnen med å oppgradera enda når det enda er altfor få spel som drar nytte av noko meir enn radeon9700 og usikkerheiten blandt neste generasjons spel sine krav er enda veldig usikker.

 

Så eg venter nok ijallefall til jul med å oppgradera.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
Både Far Cry og Doom3 går fint med max detaljer i 1024x
med 9700? er du sikker på det. Jeg klarte ikke å kjøre det på max med 9800pro mitt :ermm:

 

virker for lineært.

 

vet ikke jeg, fikk følelsen av det jeg også. Kan bli litt kjedelig hvis du ikke gjør annet en å gå rundt å drepe folk, da spiller jeg heller seriøse sam. Hååper dem har noe sånne HL puzzles.

 

Jeg har så lyst på en bra fps nå at jeg velger å tro at dette blir et bra spill. Håper på karakter 10/10. Men sånn helt ærlig talt, blir det vel 8/10 :roll: Jeg får vel spille litt Farcry og HL2 mens jeg venter.

Lenke til kommentar

Jeg har et majorprobleM!! jeg har gleda meg til dette spillet i 1 år nå. og endelig etter timer i kø så fikk jeg lasta ned. og så når jeg har installert og starter spillet så blir allt svart. og ikkeno mer skjer...så jeg må shift+ctrl+Esc og avslutte. hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Det samme skjedde hos meg (dvs, skjermen ble svart etter logoene). Det jeg gjorde var å gå inn i config-programmet (sjekk startmenyen) og valgte oppløsningen 1024*768 og "launch game", og så fungerte det av en eller annen grunn.

Vel jeg får ikke logoen engang. og jeg har prøvd å skifte skjermstørrelse

Lenke til kommentar
Både Far Cry og Doom3 går fint med max detaljer i 1024x
med 9700? er du sikker på det. Jeg klarte ikke å kjøre det på max med 9800pro mitt :ermm:

 

Selv mine to 6800GT-kort i SLI sliter på noen steder i FarCry.

kanskje fordi dykk har andre begrensinger enn skjermkortet?

Far Cry har eg aldri hatt problemer med alt på fullt.

Lenke til kommentar
Det samme skjedde hos meg (dvs, skjermen ble svart etter logoene). Det jeg gjorde var å gå inn i config-programmet (sjekk startmenyen) og valgte oppløsningen 1024*768 og "launch game", og så fungerte det av en eller annen grunn.

Vel jeg får ikke logoen engang. og jeg har prøvd å skifte skjermstørrelse

Jeg får samme problemet, jeg får ikke løst det.

 

Hvis du finner ut av det send P.M.

Vil spille fear :S

Lenke til kommentar

Dæven døtte dingelbær, fikk fear for en dag siden eller noe..

Spillte det litt i går, så måtte jeg stoppe fordet at det lagga så forbanna.. (16fps ca)

Men så i dag, så tok jeg å bare satte på meduim details på GFX settings, og da gikk det faktisk temmelig bra, (40fps all the way) men det endte med at jeg måtte stoppe å spille nok en gang, ikke pga lagg, men andre ting!!

Jeg hadde kommet til det stedet som er litt utti demoen (5-6 minutter med spilling), så måtte jeg gå ned en stige, så dæven satan var den lille jenta plutselig rett forran meg i det jeg skulle klatre ned! Jeg holdt faen meg på å pisse i buksa, hadde det vært meg så hadde jeg dåtte ned den stigen for lenge sida, men han klamra seg fast, redd som jeg var så kom jeg ned, og tror du ikke det var en der og da? Men han bare forsvant i løse lufta!

 

Helt Tw|sted !! (AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Dæven, da var det Escape -> Quit -> Yes -> Yes -> Yes I am sure I wanna quit, stop bugging me!!

 

(AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Men grafikken var elskbar på 1024 maximum på alt... :love::love:

Må bare ha meg et nytt skjermkort for å nyte spillet fullt først.. Så må jeg i tillegg ha en spillkamerat ved min side som jeg kan klamre meg fast i!! :dontgetit:

 

Men B.I.G - T.H.U.M.B.S.U.P :w00t::thumbup::w00t: for F.E.A.R!!

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...