Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Dæven døtte dingelbær, fikk fear for en dag siden eller noe..

Spillte det litt i går, så måtte jeg stoppe fordet at det lagga så forbanna.. (16fps ca)

Men så i dag, så tok jeg å bare satte på meduim details på GFX settings, og da gikk det faktisk temmelig bra, (40fps all the way) men det endte med at jeg måtte stoppe å spille nok en gang, ikke pga lagg, men andre ting!!

Jeg hadde kommet til det stedet som er litt utti demoen (5-6 minutter med spilling), så måtte jeg gå ned en stige, så dæven satan var den lille jenta plutselig rett forran meg i det jeg skulle klatre ned! Jeg holdt faen meg på å pisse i buksa, hadde det vært meg så hadde jeg dåtte ned den stigen for lenge sida, men han klamra seg fast, redd som jeg var så kom jeg ned, og tror du ikke det var en der og da? Men han bare forsvant i løse lufta!

 

Helt Tw|sted !!  (AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Dæven, da var det Escape -> Quit -> Yes -> Yes -> Yes I am sure I wanna quit, stop bugging me!!

 

(AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Men grafikken var elskbar på 1024 maximum på alt... :love:  :love:

Må bare ha meg et nytt skjermkort for å nyte spillet fullt først.. Så må jeg i tillegg ha en spillkamerat ved min side som jeg kan klamre meg fast i!!  :dontgetit:

 

Men B.I.G -  T.H.U.M.B.S.U.P  :w00t:  :thumbup:  :w00t:  for F.E.A.R!!

Jeg klarte å spille litt til, til en korridor, så klappa dørene igjen, lyset ble slukka, ny korridor i bullet-time, jenta igjen, noe som forsvant og IIIIIIIIIKKKKKKKKKKK ALT F4 ALT F4, jeg gikk bananas med ALT F4...

 

 

MØKKASPILL

 

glad jeg ikke har doom 3 :eek:

 

Edit: noen som vet om et Barbie-spill jeg kan kose meg med?

 

Hilsen Hr. Tøffel

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både Far Cry og Doom3 går fint med max detaljer i 1024x
med 9700? er du sikker på det. Jeg klarte ikke å kjøre det på max med 9800pro mitt :ermm:

 

Selv mine to 6800GT-kort i SLI sliter på noen steder i FarCry.

kanskje fordi dykk har andre begrensinger enn skjermkortet?

Far Cry har eg aldri hatt problemer med alt på fullt.

Jeg kjører Far Cry på fult med alt på max, men kan ikke kjøre doom 3 på fult med max uten at det hakker. Er nokså bestemt at det er skjermkort som gjør det, da cpu ikke er noen flaskehals.. ;)

Les specs, gidder ikke å skrive dem.. :p

Lenke til kommentar
Dæven døtte dingelbær, fikk fear for en dag siden eller noe..

Spillte det litt i går, så måtte jeg stoppe fordet at det lagga så forbanna.. (16fps ca)

Men så i dag, så tok jeg å bare satte på meduim details på GFX settings, og da gikk det faktisk temmelig bra, (40fps all the way) men det endte med at jeg måtte stoppe å spille nok en gang, ikke pga lagg, men andre ting!!

Jeg hadde kommet til det stedet som er litt utti demoen (5-6 minutter med spilling), så måtte jeg gå ned en stige, så dæven satan var den lille jenta plutselig rett forran meg i det jeg skulle klatre ned! Jeg holdt faen meg på å pisse i buksa, hadde det vært meg så hadde jeg dåtte ned den stigen for lenge sida, men han klamra seg fast, redd som jeg var så kom jeg ned, og tror du ikke det var en der og da? Men han bare forsvant i løse lufta!

 

Helt Tw|sted !!  (AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Dæven, da var det Escape -> Quit -> Yes -> Yes -> Yes I am sure I wanna quit, stop bugging me!!

 

(AI'en var en utrolig forbedring fra feks HL2, da sa de jo at AI'en var det beste blablabla, men du kunne ta opp en boks med chinese food og ta den over ansiktet på enemien og da kunne du bare gå forbi! Det er det dummeste!)

 

Men grafikken var elskbar på 1024 maximum på alt... :love:  :love:

Må bare ha meg et nytt skjermkort for å nyte spillet fullt først.. Så må jeg i tillegg ha en spillkamerat ved min side som jeg kan klamre meg fast i!!  :dontgetit:

 

Men B.I.G -  T.H.U.M.B.S.U.P  :w00t:  :thumbup:  :w00t:  for F.E.A.R!!

Jeg klarte å spille litt til, til en korridor, så klappa dørene igjen, lyset ble slukka, ny korridor i bullet-time, jenta igjen, noe som forsvant og IIIIIIIIIKKKKKKKKKKK ALT F4 ALT F4, jeg gikk bananas med ALT F4...

 

 

MØKKASPILL

 

glad jeg ikke har doom 3 :eek:

 

Edit: noen som vet om et Barbie-spill jeg kan kose meg med?

 

Hilsen Hr. Tøffel

Hmm, vet, hakke turt å spille noe lengre jeg..

Skjønner faenke at folk KLARER det..!

Dette spillet hadde sikkert vært skummelt multiplayer!! hehe!

Doom 3 er ikke skummelt når man cheater, men det er sikkert dette!! :(:(

Er ingen måte å komme igjennom det på!! :(

Er sikkert bare ett brett og, de harikke behov for å lage noe mer :p hehe! alle som skal spille det kommer til å enten dø av hjerteanfall eller pisse seg ut! :p

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spilt demoen uten og hake av på "Disable Sound"

Gjør jeg ikke det henger den seg med svart skjerm når jeg starter opp spillet :(

Noen som har en løsning på dette?

Jeg hadde samme problem og løste det med å avinnstallere diverse codec-pakker!

Det fungerte og disable ACE mega codec pack :)

Thnx...

Lenke til kommentar
Prøvde akuratt spillet igjen nå...men feiga ut da jeg kom til vaktrommet med en død vakt, og en overvåkningsskjerm hvor det var en rød prikk som dukket opp, ble borte, dukket opp o.s.v.

Prikk? Det var jenta. ;)

 

HERREGUD så lettskremte folk er da! Er dere virkelig seriøse? Det er jo et SPILL!

Synes nesten litt synd på dere, jeg! :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...