Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så du vil inrømme og aldri skvette til, få creepy følelse av film, apwr? Eller påstå at du ville tatt de mest halsbrekkende stunts som var sikkre, men virket som dødsfeller?

 

Det er ikke snakk om at ting skal komme ut av skjermen og slakte deg ned, eller at ting skal være virklig, det er heller "sjokket" når det popper opp noe i trynet ditt med all slags lyder. (Skulle likt og gått inn på Lyd og lys og hvordan det har effekt på kroppen, men det hadde blitt veldig lange innlegg ;))

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Spillet var ikke så skummelt, ble litt skuffet der. Trodde det skulle være drittskummelt når dere alle whiner så inni hampen.. :p

Men nice action, å jeg elsker bullet-time greia.. Har ikke fått runda demoen enda, døde når det kom en sånn rar dude ut en dør, han tålte noe så grønn jævlig mye å da!

Lenke til kommentar

...spoiler...

 

 

 

Hehe, sleit litt med han jeg også.. Det er to stykker som kommer ut den døra.. Tror han ene har noe form for skjold.. Tips: Spar granatene til du kommer til den døra, med en gang døra går opp pælmer du begge granatene.. Da er det ikke mange kuler som skal til for å kværke den rakkeren.. :)

Lenke til kommentar
...spoiler...

 

 

 

Hehe, sleit litt med han jeg også.. Det er to stykker som kommer ut den døra.. Tror han ene har noe form for skjold.. Tips: Spar granatene til du kommer til den døra, med en gang døra går opp pælmer du begge granatene.. Da er det ikke mange kuler som skal til for å kværke den rakkeren.. :)

Du hiver bare miner, så springer du som en liten jente i sikkerhet

Lenke til kommentar

Jeg har spilt igjenom demoen og synes at den var rett og slett ganske creepy :thumbup:. Spesielt i starten da du ser hun jenta løpe over gangen rett foran deg. Da skvatt jeg :blush: . Nå hadde jeg da lest om hun jenta i trappen her på forumet, så jeg var forberedet på det. Men allikevel reiste hårene i nakken på meg :yes: . Klatret opp igjen og prøvde å skyte henne men til ingen nytte. Men jeg lurer på: Er egentlig jenta ond? Eller er hun der fordi hun skal hjelpe deg på et eller annet vis? Uansett, bullettime er veldig gøy å bruke, noe som jeg har savnet veldig siden max payne. Ellers er AIen også bra, og i starten tok de faktisk og gikk rundt på siden for å ta meg. På et tidspunkt var det en soldat som ropte "flashlight!", og visste at jeg var like rundt hjørnet. Genialt! Til alle de som ikke har prøvd demoen enda: Gled dere!

 

Overraskende nok går spillet veldig bra, noe som jeg egentlig ikke trodde at det skulle. Alt flyter bra og grafikken er pen å se på :) stor forskjell fra battlefield 2 hvor jeg opplever mye tregere gameplay og mindre fps.

Lenke til kommentar
Selvsagt skvetter jeg og blir redd osv, men det hindrer meg selvsagt ikke i å spille videre. Det blir rett og slett for dumt.

 

Og ja, dersom de halsbrekkende stuntene du snakker om hadde vært tilnærmet 100% sikre, ville jeg tatt disse også. ;)

Hehe, ok, nei er enig jeg slutter ikke å spille, sitter og koser meg med skummle ting selv :)

 

Men fikk inntrykk av at du var den nye terminator modellen et sekunder der , beklager :))

 

Forsåvidt enig så hadde jeg tatt de sykeste stuntene om de var sikkre, dog det er å overbevise seg selv om at de faktisk er sikkre, hehe.

Lenke til kommentar
Ja den har jeg også sett. Man kan vel fra det si at hun er nokså ond ja. Men i starten så hører man en stemme som virker som en liten jenta. Hun skriker mens det er en mann som taler: "You're going to become a God amongst men." Tror det var det han sa.

Jeg trodde det var sagt til han mannen du styre, når han ble født altså.. Fordi,rett før det spør han kannibalen, som i en drøm, "whats the first thing u remember?"

Og så vises sånn sykehuslys og så han doktoren som sier "ur going to become a god amongst men", altså dei reaksjonsevnene du har,,,,,, Det trodde eg iallefall, men eg pleie å ha feil om det mesta :)

Lenke til kommentar

Min teori:

Du er også en klone, akkurat som de soldatene du slåss mot.

Får at soldatene skal virke, må jo noen styre de med telekinese, det gjør Alma(jenta).

Jenta blir brukt til å styre soldatene, da hun sikkert ble tvinget som liten da de fant ut at hun har disse kreftene. Virker også som om du er delvis imun mot kreftene hennes (eller så kunne hu splattet deg med engang), eller så leder hun deg mot sannheten om hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Har nettopp spilt igjennom demoen.. he-rre-GUD!

 

Jeg syntes Doom 3 var litt spooky fra tid til annen. Det var jo bare barnehagen i forhold til dette... Jeg tror jeg løp rundt i det første rommet hvor du møter jenta fire-fem ganger før jeg turte gå opp stigen, bare for å være sikker på at hun ikke var der... Ok, det høres jo bare teit ut, men jeg var skikkelig skremt. Hjertebanken og den tunge pusten til charen din hjalp ikke akkurat på å roe nervene heller... Deretter blei det litt mer skyteaction, og det er jeg jo vant til. Fascinerende AI (og den finner man sikkert mange bugs i når man leter, men allikevel...), fascinerende effekter, for eksempel når du bommer og treffer veggen og det blir støvlagt i nærheten, eller våpnenet som etterlater skjeletter. Fascinerende bullettime, ikke like spektakulært som Max Payne (mulig jeg ikke utforsket dette nok), men veldig bra implementert.

 

Klarer å felle minibossen med fem health igjen, måtte en granat til. Og så føler jeg at jeg har taket på spillet, ser jenta på en skjerm, skjønner at dette er noe grøssergreier, men det fikser jeg. Så skal jeg klatre ned en stige ... jeeez!!! Jeg følte absolutt ikke for å klatre opp igjen for å se om hun var der enda.. og så kommer jeg ned, får hjertet i halsen igjen og fyller et magasin i en støvsky. Smånervøs ja... Etter det var det bare intenst inntil demoen brått var over. Og godt var det.. puster enda litt tungt etter opplevelsen...

 

Er i grunn glad jeg ikke leste på forumet her før jeg prøvde, hadde nok ikke blitt like skremt. ;) Men etter denne opplevelsen er jo dette bare noe jeg må få kjøpt så fort det slippes. Hvis jeg klarer å spille igjennom hele spillet da...

 

Så demoen fungerte veldig bra på meg. ;) Og jeg tror den demonstrerer veldig godt hva vi har i vente, på tross av den korte lengden. Men det vil tiden vise. :)

 

Nei, nå tror jeg at jeg må se på ole brumm... Tror det skal få roet nervene litt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...