Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke gledet meg så mye til et spill siden jeg satt på bussen hjem fra byen med World of Warcraft i påsen og led meg gjennom røde lys, treige folk som gikk av og på etc. OMG!

Jeg føler med deg! Klarer ikke tenke på annet for tiden. En stor nedtur er nå at eksamensukene er denne og neste uke, så jeg får ikke spilt WoD på release.. oh well, da kan jeg i det minste spille med god samvittighet i helga. (De pleier vel uansett å ha en del serverproblemer de første dagene..)

 

Og HELDIGVIS slipper Blizzard expansionen på en torsdag denne gangen, da de tidligere har sluppet enkelte (om ikke alle) expansions i starten av uka.. Tror de har skjønt at folk faktisk blir hjemme fra skole og jobb bare for å spille utvidningspakkene dems.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Shit... for jeg kommer ikke inn på wow siden jeg har mista ipoden min som authenticatoren var på, å får nå da ikke resetta den..

Du kan alltids trykke på valgmuligheten at du ikke kan logge inn. Der skal det være enda en valgmulighet hvor du kan trykke at du har mistet autheticatoren din. Så må du svare på noen security question (som du selv har satt en gang i tiden). Når det er gjort kan du logge inn uten authenticator. Gjorde det samme for noen uker siden. Hadde formatert mobilen, så mista authenticatoren. Null problem! :)

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om trademark av "Eye of Azshara" som da meget mulig er neste utvidelse til World of Warcraft og kan bli annonsert på Blizzcon allerede til helga?

 

Sånn i utgangspunktet så finner jeg det veldig merkelig å annonsere en ny utvidelse før Warlords of Draenor er ute, men samtidig så har Blizzard gjort det temmelig klart at nytt innhold skal ut vesentlig raskere enn før, at de allerede hadde flere utvidelser allerede planlagt og klare for utvikling når de annonserte Warlords på Blizzcon ifjor og de har et latterlig mye større utviklerteam bak World of Warcraft, de har utvidet teamet drastisk og de fleste som var satt til å utvikle "Titan" er nå tilbake på utvikling av World of Warcraft.

 

 

Jeg er VELDIG positiv til en ny utvidelse hvert 1-1,5 år, mellomrommet mellom de foregående utvidelsene har utvilsomt vært alt for lange. Har endt opp med flere måneders pause mellom Wrath of the Lich King, Cataclysm og nå Mists of Pandaria rett og slett for det har vært for lite nytt og spennende spredt ut over alt for stort tidsrom. Dette innser nok Blizzard også når de ser at de tradisjonelt mister millioner av abonnenter i tidsrommet mellom utvidelser.

 

 

"Eye of Azshara" må jo bety en Maelstrom basert utvidelse, med mye Naga, undervannsbyer, Kul'Tiras og mye artig. Dette ser ikke på som usannsynlig i det hele tatt, nå kaste både Horde og Alliance bort massive ressurser i "Draenor" og at det da skjer uventede ting "hjemme" i Azeroth er jo å forvente og Azshara kan jo ha en direkte tilknytning mot Sargeas eller noe, og jeg regner med at flere karakterer som Ner'zul, Guldan osv ikke blir tilintetgjort i Warlords og derfor vil ha roller å spille utover denne utvidelsen selv om jeg egentlig er veldig negativ til det, for denne "tidsgreia" burde være en egen "do it once" greie og jeg håper egentlig at alt som skjer i Draenor forblir i Draenor som en artig måte å introdusere World of Warcraft spillere for interessante karakterer fra tidligere i Warcraftuniverset, som sikkert er tiltenkt rundt World of Warcraft filmen som vel skal være basert i Warcraf 2 tidsrommet om jeg forsto det riktig? Også forblir det med det, er så ufattelig rotete når karakterer som opprinnelig er døde plutselig skal leve og endre ting i nåtid osv .. Tidsreiser er en eneste stor suppe...

 

 

 

Hva tenker folket om "Eye of Azshara"? Er dette neste utvidelse? Er det en hoax?

Lenke til kommentar

Eye of Azshara som utvidelse? Ser liksom ikke helt den koblingen, Hearthstone har så langt hatt en sterk link til World of Warcraft og det at de skal kjøre en utvidelse som "Eye of Azshara" som vel er betegnelsen for den / de innerste ringene i The Maelstrom ser jeg ikke helt? Da vil jo plutselig Hearthstone ha en utvidelse som går utover det nåværende Warcraft / World of Warcraft universet.

 

Om de ønsker en Naga-inspirert utvidelse, så er det vel flere andre navn fremfor Eye of Azshara som gir mer mening, og det ryktes vel sterkt at Hearthstone skal ha en utvidelse rundt mekanikk og Goblins, og de har fint lite med Azshara å gjøre med unntak av at de nå har bosatt seg i sonen Azshara etter at de ble endel av horden, uten at det har noen som helst link mot Azshara som karakterer i universet, eller noen betydning mot referansen "Eye of Azshara".

 

Gir vel mer mening at trademark "Overwatch" er knyttet til Hearthstone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...