Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj takker og bukker, du reddet akkurat dagen her, med et minutt to spare :)

 

 

 

Edit: Jeg lette gjennom menyene flere ganger før i dag, uten å finne dette valget. Øya er det førtste man blir blind på, og siden mister man jaggu synet også :)

Du finner det til venstre under den siste slidebaren i den første fanen som kommer opp når du åpner "advanced". Det står "Show new character models", ved siden av en liten checkbox.
Lenke til kommentar

 

Joda, takk takk.

Hvis det nå også var en måte å få tilbake de originale animasjoner også, så ville det vært helt gull :)

Hva mener du? Når jeg huker av for det alternativet er alt som før. Er ikke det slik hos deg?
Nei, animasjonene er gjort om og er blitt stivt og nesten robotaktig.

Ansiktene er riktige, men jeg synes de har litt annen kroppsform.

Lenke til kommentar

Er en level 20 Blood Elf i Ghostlands, har et problem med at det ikke dukker opp flere Quests på mapen. Har også vært rundt i Undercity der jeg har mitt eneste quest. Svømmer ut i sjøen der hvor questet skal være "located" ifølge mapen, men til min store fortvilelse er det ikke en dritt der.

 

Hjelp?! :wallbash:

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som føler at Blizzard har bummet med skaleringen på lavere level etter stat squeeze? Selv om jeg og kompisen min kjører Lower-Blackrock-Spire med meg som Restoration Druid og han som Bear Druid så har jeg ikke nubbesjans til å holde han i livet på grunn av at mengden med skade som monstre tar virker helt ubalansert iforhold til mengden med healing jeg kan gjøre. Rett og slett sjanseløs til tider, noe som er ekstremt frustrerende. Gikk helt fint frem til level 54-ish, og nå er det det komplett kaos..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Noen som vet:

 

1: Hvor looms kan bli anskaffa nå

2: Hvorfor wow kicker meg når jeg rapporterer spammere

 

Angående heirlooms, her er en offisiell uttalelse fra Blizzard:

 

With the release of patch 6.0.2 we’ll be sending the vendors who sell Heirlooms for Justice on a vacation. As you’re probably aware, both Valor and Justice are being removed as currencies from the game in 6.0.2, and as we started work on converting Heirlooms to be purchased in other ways we found that we were setting them up for a rollercoaster effect in their valuation. See, we’re also working on a larger Heirloom system for a future patch, and we didn’t want to rush into any pricing scheme that could temporarily devalue the heirlooms, or back us into a corner for how we can give them out in the future. Rather than introduce buyer’s remorse or hand-wringing decisions about when to buy, we’re going to give the Justice Heirloom vendors some time off while we work on improving the system as a whole (and while we all explore Draenor).

One thing to take note of is that this change only affects vendors that sold Heirlooms for Justice. PvE Heirlooms will still remain available at the Darkmoon Faire and the Trial of the Crusader, and PvP Heirlooms will still be able to be purchased for Honor.

Når det kommer til disconnects ved rapportering av spammere vet jeg ikke, for det har ikke skjedd meg. Men den åpenbare løsningen vil jo være å bare la være :p

Lenke til kommentar

Heirlooms har jo blitt helt rævkjørt etter 6.0.2, skaffet du det ikke før så kan du se langt etter det nå med unntak av de få du kan skaffe via guild vendor. Du kan dog skaffe noe via PvP (Honor) men da får du jo med PvP stats og det tar evigheter å farme not Honorpoints sammenlignet med hva det tok å farme Justice for PvE heirlooms. Metode #3 er jo via Trial of the Crusader i Northrend, men det tar jo flere uker, om ikke måneder om du ikke har skaffe rep fra før av..

 

Tydelig at Blizzard dreit seg litt ut ved å fjerne Justice Points og planen var vel å selge Heirlooms for gull istedenfor (og det ble vel kanskje det i en kort periode også?) men det ble vel alt for enkelt, så nå har de jo mer eller mindre bare valgt å fjerne PvE heirlooms til de finner på et bedre system så det kan jo fort ta år og dag.

 

 

Personlig så syntes jeg de burde kommet med et system hvor heirloom bare er en Bind-to-Account gode som du selv kan velge å aktivere / deaktivere når du leveller nye karakterer, hvor du bygger deg opp goder på en eller annen måte i spillet litt som det var med PvE heirlooms men istedenfor faktisk utstyr som du må ha til hver bidige klasse og specc så er det bare en +5, +10, +15, +20 osv stats du kan velge å aktivere og deaktivere på nye alts, på den måten så vil du ha glede av å faktisk få nytt utstyr mens du leveller og litt sånt, men samtidig ikke måtte føle at det tar så uhorvelig lang tid å starte med nye karakterer.

 

 

Men en utfordring blir vel da at du går så fort opp level at du aldri klarer å ha relevant utstyr, er det noe jeg merket når jeg levellet med RAF med madammen som da ikke hadde heirlooms er jo det at utstyret hennes hang jo ikke med i det hele tatt, plutselig level 20-ish utstyr på level 50+ osv.. Null neckless, ringer eller trinkets før level 70+ osv..

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg noe helt grusomt i det siste er at UI-et jeg bruker hele tiden forårsaker en bug som gjør at jeg ikke kan klikke på noe annet i spillet enn actionbars. Bags og chat blir helt ubrukelige. Det skjer hver gang jeg må teleportere en plass. Og det eneste som hjelper da er å avslutte prosessen. Logg ut funker ikke, og heller ikke /reload. Faen så irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...