Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting. Når exp går live den 13... Må vi som da har pre-ordered laste ned mer, annet en 6.3 patchen som var sist?

 

Bruker alltid å være noen små patcher som ikke er noe med dagens internett.

 

 

 

WoD er jo en separat tidslinje som ikke endrer noe av det som har skjedd til nå

 

Jeg tror ikke vi noen gang kommer tilbake til denne tidssonen vi er i nå. Mistenker vi fortsetter i neste exp "WoD" sin tidssone.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det selv i går. Andre gangen på en måned. Sist jeg fikk den feilen, hjalp det ikke å slette de, måtte restarte maskina, så gikk det. Prøvde repair game i går, men det hjalp heller ikke. Får se om det har ordnet seg neste gang jeg logger inn.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Jeg lurer på en ting. Når exp går live den 13... Må vi som da har pre-ordered laste ned mer, annet en 6.3 patchen som var sist?

 

Bruker alltid å være noen små patcher som ikke er noe med dagens internett.

 

 

 

WoD er jo en separat tidslinje som ikke endrer noe av det som har skjedd til nå

 

Jeg tror ikke vi noen gang kommer tilbake til denne tidssonen vi er i nå. Mistenker vi fortsetter i neste exp "WoD" sin tidssone.

 

 

 

Er det bare jeg som blir utrolig skuffet over dette? Selv er jeg en av de som er positive til å dra tilbake i tid å oppleve Draenor, det er mange ikoniske karakterer der som jeg har stor interesse av selv om det blir litt merkelig med en egen tidslinje hvor mye annet tullball skjer.

 

Men så lenge dette blir en standalone, engangsgreie hvor vi drar dit, blir ferdig, drar ut og det derfor ikke har noen direkte påvirkning med vår tidslinje så vi slipper et tidslinje helvete så er jeg positiv.

 

Om vi derimot skal drive å bruke flere utvidelser og tid på å gå videre med en tidslinje som strengtatt ikke er vår egen osv så blir jeg veldig skeptisk merker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at vi ikke er der mer enn én exp. Det kan derimot være vi drasser med oss noen char. fra Draenor til vår tid? Noen som forresten vet hva som skjedde med gjengen som ble forlatt i outland? Husker ikke navnene nå... men de som bygde honor hold og det der. Tror det var Alleria Windrunner og han paladinen med gjengen.

Lenke til kommentar

De har sagt at det er en separat tidslinje som ikke påvirker det som allerede har skjedd, så da forholder jeg meg til det.

 

Edit: Turalyon er vel faktisk MIA sammen med windrunner, resten er jo "presumed dead" altså khadgar og resten av gjengen. De er jo foreløpig i live, men vi får se hva som skjer.

Endret av Hansoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke spilt siden 2008, men vil prøve litt casual nå med WOD. Jeg fikk hentet min gamle paladin lvl 70. Spørsmålet er, bør jeg booste han til lvl 90? Jeg kommer kun til å spille casual, har ikke tid til raiding.

Neste spørsmål er hvilken spesialitet jeg bør velge? Var holy sist jeg spilte, men da raidet jeg. Er retri best for casual og leveling?

Lenke til kommentar

"Jeg tror ikke vi noen gang kommer tilbake til denne tidssonen vi er i nå. Mistenker vi fortsetter i neste exp "WoD" sin tidssone."

 

Feil feil feil.. La mæ bare klargjøre et par ting, Draenor er et alternativt univers (et univers der Grom ikke fikk Garrosh og Gul'Dan prøver å få Orcene til å drikke demon blood ikke Ner'Zhul). The Black Prince får Garrosh til dette universet for å prøve å få orcene til å hjelpe VÅR Azeroth mot den kommende Burning Legion invasjonen, så vi kommer definitivt til å ha mye gøy i Azeroth.

 

Og Azeroth i Draenor universet er nokk ganske fucka (uten Thralls Horde var det nokk MYE letter for C-Thun å invadere Azeroth), spesielt siden the Alliance of Lordaron ikke ble oppretet (ingen Ner'Zhul ingen Lich King osv).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke spilt siden 2008, men vil prøve litt casual nå med WOD. Jeg fikk hentet min gamle paladin lvl 70. Spørsmålet er, bør jeg booste han til lvl 90? Jeg kommer kun til å spille casual, har ikke tid til raiding.

Neste spørsmål er hvilken spesialitet jeg bør velge? Var holy sist jeg spilte, men da raidet jeg. Er retri best for casual og leveling?

 

Dual specc, plus alt er såpass lett at du kan lett spille det meste. Men levle paladin og boost en annen karakter:)

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg har ikke spilt siden 2008, men vil prøve litt casual nå med WOD. Jeg fikk hentet min gamle paladin lvl 70. Spørsmålet er, bør jeg booste han til lvl 90? Jeg kommer kun til å spille casual, har ikke tid til raiding.

Neste spørsmål er hvilken spesialitet jeg bør velge? Var holy sist jeg spilte, men da raidet jeg. Er retri best for casual og leveling?

 

Dual specc, plus alt er såpass lett at du kan lett spille det meste. Men levle paladin og boost en annen karakter:)

 

Takk! Og hva slag armor skal jeg bruke, er noe av det jeg har fra før dugende(epic stuff). Og har hørt om Heirloom armor, hva er dette?

Lenke til kommentar

heirloom gear er greit for levling, siden det gir deg økt XP og det skalerer med level. Koster litt gull... Men du klarer deg også fint uten, og gearet du får fra quests er godt nok til å få deg videre..

 

Epic gearet du har er dugende til du når lvl 72.. kanskje. Til da har du fått greens fra quests som er bedre, evt. dungeon gear.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Levlet til 10 jeg så tok jeg follow på paladinen og instanceboosta til lvl 62 på 20 timer.

Da lootet jeg alt også^^

Det var på lvl 70, burde gå raskt nå.

 

Men det er jo gøy å levle opp selv da, lære klassen.

 

xp pr lvl /kill er vel nerfet 3-4 ganger.

 

Lvl 20 i dag er vel lvl 10 for noen år siden ^^

Endret av War
Lenke til kommentar

Det å levle opp selv er ikke såååååå morsomt lenger synes jeg. Dette er jo mine personlige meninger, men Outland er både tregt og kjedelig (unntatt Nagrand og til dels Netherstorm) synes jeg, og Cataclysm -områdene synes jeg også er skikkelig pain (med unntak av Deepholme).

 

Det henger vel sammen med at jeg har gjort det så mange ganger at jeg bare vil komme meg til 90...

 

Det er forøvrig et tankekors at man levler raskere i Pandaria mellom 85 og 90 enn f.eks. i Outland mellom 58 og 63 (eller hvilken som helst andre fem levler).

Lenke til kommentar
"Feil feil feil.. La mæ bare klargjøre et par ting, Draenor er et alternativt univers (et univers der Grom ikke fikk Garrosh og Gul'Dan prøver å få Orcene til å drikke demon blood ikke Ner'Zhul). "


Feil, feil, feil. La meg klargjøre eit par ting. Draenor er den orginale planeten Orcene kjem fra. Den ble ødelagt av Ner'Zul som etter mye lore ble til The lich king. I WoD har Grommash flyktet fra pandaene, med hjelp fra The black prince? Han har så transportert seg tilbake i tid og til planeten Draenor. På Draenor forteller han faren Grom om planene til Gul'dan, som er å lure di til å drikke blodet til Mannoroth "sjefen" hans. Deretter samler di alle clanene utanom Durotan sin, Blir The Iron Horde, dreper Mannoroth, bygger portalen og prøver å invadere Azeroth.


Alt som skjer på Draenor er før Ner'Zul ødelagte Draenor som gjer alt dette i ei alternativ tidslinje. Og faktum er faktisk at me veit ikkje kva blizzard har planar om i framtiden. Di har plass til mykje rart i Caverns of Time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

heirloom gear er greit for levling, siden det gir deg økt XP og det skalerer med level. Koster litt gull... Men du klarer deg også fint uten, og gearet du får fra quests er godt nok til å få deg videre..

 

Epic gearet du har er dugende til du når lvl 72.. kanskje. Til da har du fått greens fra quests som er bedre, evt. dungeon gear.

 

 

Det å skaffe heirloom nå er vel et lite helvete? Alt er vel mer eller mindre fjernet inntil videre? Utenom det du får fra guild vendor, eller via PvP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...