Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm de har klart å kludre til animasjonene også, løping f.eks er nå stivt og unaturlig, samme med gange.

Det ser nesten ut som de har en påle gjennom kroppen.

 

Til dette hjelper det ikke å bruke den gamle grafikken, desverre.

Før hadde figurene litt "swung" når de beveget seg, now not so much.

Draenei har dog beholdt noe av det gamle, men ser ikke helt bra ut.

 

Det sies at Blizz har ansatt et knippe nye animasjons folk, kanskje det er der skoen trykker?

 

Uansett er jeg glad for at jeg slipper å bruke de nye figurene og kan få bruke de gamle gode.

Animasjonene får jeg heller leve med og krysse fingrene for at de blir forbedret i nær fremtid.

 

Og jeg som syntes Outland var ille :)

Lenke til kommentar

De har sikkert et nyere grafikk/animasjonsteam nå enn for 12 år siden, og det er en kreativ bransje, så det sier seg selv at de nye vil lage sin egen greie ikke bare forandre på litt textures som andre har laget for 10 år siden.

Det blir som å joine et band men aldri få være med på låtskriving, bare få lov å spille gamle sanger. Holder ikke for nyutdanna animatører som akkurat har landa drømmejobben hos Blizzard å flikke på andre sitt arbeid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De har sikkert et nyere grafikk/animasjonsteam nå enn for 12 år siden, og det er en kreativ bransje, så det sier seg selv at de nye vil lage sin egen greie ikke bare forandre på litt textures som andre har laget for 10 år siden.

Det blir som å joine et band men aldri få være med på låtskriving, bare få lov å spille gamle sanger.

Joda, men man følger gjerne stilen bandet har, samt at man prøver å forbedre ting.

Man kan jo selvsagt være litt vågal og gjøre som Metallica med st Anger og Death Magnetic, men det er ikke sikkert det blir så godt mottatt. (Death Magnetic grunnet elendig lydkvalitet, st Anger grunnet den gjennomtrengende trommen) Fansen må kjenne igjen det de er fans av.

 

Blizz kunne, som mange har påpekt ute på teh interwebs, forbedret figurenes ansikter, kropp og animering, men at spillerne fremdeles kjente igjen figurene de selv hadde satt sammen.

Min main var helt ugjenkjennelig, det var simpelthen en annen figur noen andre hadde laget, og hun beveger seg atpåtil helt forskjellig.

Lenke til kommentar

For å ta Metallica-analogien videre da, når Jason joinet i 1989 fikk han ikke lov å påvirke basslyden og de skrudde tilogmed ned bassen hans så mye på And Justice for All at man knapt hører det er en bassist i bakgrunnen.

 

En eller annen gang i prosessen vil de nye ha lyst å sette sitt eget preg på det de jobber med, ikke bare planke andre sitt tidligere arbeid. Derfor sluttet også Newsted rundt 2000, da hadde han fått nok av detaljstyringen.

Lenke til kommentar

Joda, men hva om han ville forandre bandlogoen, musikkstilen og innføre et, eller flere keyboard?

Det ville neppe blitt godtatt av fansen, men ville sikkert fått noen nye fans.

(De fikk jo tyn for å ha hatt med en balade på Ride the Lightning for crying out loud :) )

 

Det jeg ser i WoW er manglende talent hos animatørene, ikke et forsøk på å sette sitt preg.

Eventuelt en animatør med sær smak som har fått trumfet igjennom sin vilje.

 

Det virker også som at de har tatt bevegelsene fra Pandaren og brukt til de andre raserene.

Det funket på pandaren, men ikke helt på de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...