cuadro Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Nja, et kvarter er vel en overdrivelse. Ubrs er jo på en måte nytt, i hvert fall gammelt nytt. Men det er sant nok, BL-questene tar ikke veldig lang tid. Oia, trodde ikke dungeons hadde blitt sluppet enda Men da så! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Det er bare UBRS, ingen andre. Og den er level 90 frem til release, så går den over til å bli level 100 hvis jeg ikke tar helt feil. Og det er bare en kortversjon som er ute nå. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 En gooodt befolket alliance realm folkens? Beste pve og pvp? Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Er jo bare å se det, Jeg er på pve server som heter silvermoon, den alltid full, og ja når WoD starter så sliter denne serveren for å si det mildt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Outland og kazzak vil nok slite når WoD releases, eneste 2 servere som jeg så locked på onsdag. Spiller selv på Tarren Mill og kompisen sa at han måtte vente i kø så, tror mange servere kommer til å slite på release, spesielt servere som er full nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Med så mye serverblandinger i instance osv har det egentlig noe å si? Hadde ikke giddi å stå i login-kø for at det skulle være litt liv på serveren mens jeg levlet opp en alt. Alle kjøper 90boost uansett^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Er ikke lett å bruke 90boost da, lett en time nå på nett, konto på nett, ingame ol. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Den som man får med WoD kjøp ligger klar på character screen når du logger inn. Regner med at alle gjør det. Endret 19. oktober 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Klarte å tabbe meg ut litt tidligere i ettermiddag. Holder på å levle opp en blood elf hunter, og holdt på med noen quester i Winterspring da Formula: Enchant Weapon - Icy Chill droppet. Jeg tenkte ikke så mye over det, og farmet videre. Så ble bagene fulle, jeg dro frem mammuten og vendoret en haug med ting - blant annet nevnte formula. KRISE! Da jeg sjekket Wowhead.com ble jeg ikke mindre "stresset" (i den grad man blir stresset av slikt...), for gjennomsnittsverdien på den er satt til rundt 22k gull... og da jeg sjekket på AH på serveren min lå den billigste ute for 20k. Så da måtte jeg sende en ticket til GM. Nå håper jeg bare at jeg skal få den tilbake. Har lagt ved sted, tidspunkt og årsak, så jeg håper det går i orden. 20k ekstra hadde gjort underverker for økonomien min før WoD, for jeg har "bare" 60k for øyeblikket, og jeg er redd at det vil koste mye å styre med garrisons på alle characterene =/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Såvidt jeg husker er GM's ganske greie med å returnere items du har vendoret ved en feil siden det er logget uansett. Endret 19. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Har skjedd meg flere ganger, alltid fått tilbake greiene mine. Det skal nok gå bra! Du kan vel også bruke item restoration på battle.net også. Med mindre det er noen grense på hvilken level du må være...... men på Wowhead står det at denne ikke finnes lenger? Endret 19. oktober 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja, det var det jeg stusset på også da jeg sjekket det opp, men så leste jeg kommentarene under, og det er visstnok en feil hos Wowhead. Selv om GMs har "bekreftet" at den er slettet, så finnes den fortsatt ingame Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Klarte å tabbe meg ut litt tidligere i ettermiddag. Holder på å levle opp en blood elf hunter, og holdt på med noen quester i Winterspring da Formula: Enchant Weapon - Icy Chill droppet. Jeg tenkte ikke så mye over det, og farmet videre. Så ble bagene fulle, jeg dro frem mammuten og vendoret en haug med ting - blant annet nevnte formula. KRISE! Da jeg sjekket Wowhead.com ble jeg ikke mindre "stresset" (i den grad man blir stresset av slikt...), for gjennomsnittsverdien på den er satt til rundt 22k gull... og da jeg sjekket på AH på serveren min lå den billigste ute for 20k. Så da måtte jeg sende en ticket til GM. Nå håper jeg bare at jeg skal få den tilbake. Har lagt ved sted, tidspunkt og årsak, så jeg håper det går i orden. 20k ekstra hadde gjort underverker for økonomien min før WoD, for jeg har "bare" 60k for øyeblikket, og jeg er redd at det vil koste mye å styre med garrisons på alle characterene =/ er det ikke bare go kjøpe den tilbake fra vendor , er jo en byeback tab , ivertfall de siste 20 eller noe sånt ligger jo der Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Normalt sett ville det ikke vært noe problem, men jeg vendoret jo 50++ ting. Men jeg regner med at den vil dukke opp i mailboksen iløpet av morgendagen, senest. Håper jeg 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 The following Free Character Migrations are scheduled to be available until 23 October, 2014. They are all open for both factions: PvE Realms Draenor -> Emerald Dream, Shadowsong Silvermoon -> Azjol-Nerub, Khadgar PvP Realms Kazzak -> Darksorrow, Auchindoun Stormscale -> Darksorrow, Auchindoun Twisting Nether -> Darksorrow, Auchindoun Ragnaros -> Darksorrow, Auchindoun RP Realms Argent Dawn -> Moonglade, Darkmoon Faire Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg husker jeg kjøpte Enchant Shield - Minor Block for 150k under cataclysm. Eneste jeg manglet i samlingen. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Jeg solgte en tier-piece jeg trengte med et uhell helt i begynnelsen av MoP. Det ligger et eget skjema på battle.net for å få returnert slike ting. Edit: Bare glem det. Når jeg tenker meg om, så disenchantet jeg det med et uhell. Er ikke sikker på om det samme skjema kan brukes til lignende ting. Endret 20. oktober 2014 av cuadro Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Edit: Bare glem det. Når jeg tenker meg om, så disenchantet jeg det med et uhell. Er ikke sikker på om det samme skjema kan brukes til lignende ting. Bare hvis du har solgt det til vendor eller kastet det ut av baggen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Har fortsatt ikke hørt noe, men det står på ticketen at gjennomsnittlig svartid er seks dager og tjueto timer... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Har fortsatt ikke hørt noe, men det står på ticketen at gjennomsnittlig svartid er seks dager og tjueto timer... Tar normal ikke en brøkdel av den tiden. Du kan nok forvente svar innen dagen er omme tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå