Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å tabbe meg ut litt tidligere i ettermiddag.

 

Holder på å levle opp en blood elf hunter, og holdt på med noen quester i Winterspring da Formula: Enchant Weapon - Icy Chill droppet. Jeg tenkte ikke så mye over det, og farmet videre. Så ble bagene fulle, jeg dro frem mammuten og vendoret en haug med ting - blant annet nevnte formula. KRISE!

 

Da jeg sjekket Wowhead.com ble jeg ikke mindre "stresset" (i den grad man blir stresset av slikt...), for gjennomsnittsverdien på den er satt til rundt 22k gull... og da jeg sjekket på AH på serveren min lå den billigste ute for 20k. Så da måtte jeg sende en ticket til GM. Nå håper jeg bare at jeg skal få den tilbake. Har lagt ved sted, tidspunkt og årsak, så jeg håper det går i orden.

 

20k ekstra hadde gjort underverker for økonomien min før WoD, for jeg har "bare" 60k for øyeblikket, og jeg er redd at det vil koste mye å styre med garrisons på alle characterene =/

Lenke til kommentar

Klarte å tabbe meg ut litt tidligere i ettermiddag.

 

Holder på å levle opp en blood elf hunter, og holdt på med noen quester i Winterspring da Formula: Enchant Weapon - Icy Chill droppet. Jeg tenkte ikke så mye over det, og farmet videre. Så ble bagene fulle, jeg dro frem mammuten og vendoret en haug med ting - blant annet nevnte formula. KRISE!

 

Da jeg sjekket Wowhead.com ble jeg ikke mindre "stresset" (i den grad man blir stresset av slikt...), for gjennomsnittsverdien på den er satt til rundt 22k gull... og da jeg sjekket på AH på serveren min lå den billigste ute for 20k. Så da måtte jeg sende en ticket til GM. Nå håper jeg bare at jeg skal få den tilbake. Har lagt ved sted, tidspunkt og årsak, så jeg håper det går i orden.

 

20k ekstra hadde gjort underverker for økonomien min før WoD, for jeg har "bare" 60k for øyeblikket, og jeg er redd at det vil koste mye å styre med garrisons på alle characterene =/

 

 

 

er det ikke bare go kjøpe den tilbake fra vendor , er jo en byeback tab , ivertfall de siste 20 eller noe sånt ligger jo der

Lenke til kommentar

The following Free Character Migrations are scheduled to be available until 23 October, 2014. They are all open for both factions:

 

PvE Realms

Draenor -> Emerald Dream, Shadowsong

Silvermoon -> Azjol-Nerub, Khadgar

 

PvP Realms

Kazzak -> Darksorrow, Auchindoun

Stormscale -> Darksorrow, Auchindoun

Twisting Nether -> Darksorrow, Auchindoun

Ragnaros -> Darksorrow, Auchindoun

 

RP Realms

Argent Dawn -> Moonglade, Darkmoon Faire

Lenke til kommentar

Jeg solgte en tier-piece jeg trengte med et uhell helt i begynnelsen av MoP. Det ligger et eget skjema på battle.net for å få returnert slike ting. :)

 

Edit: Bare glem det. Når jeg tenker meg om, så disenchantet jeg det med et uhell. Er ikke sikker på om det samme skjema kan brukes til lignende ting.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...