Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er litt lurt å ta sånt på PM, wampster?

 

Det var leit å høre om utestengelsen, RamGuy. Føler med deg. Må være jævlig kjipt. :( Mye penger tapt der, ja. Synes også det var dårlig gjort av dem å ikke gi deg pengene tilbake for WoD, men er ikke overrasket, så pengegriske som slike selskap er. Activision er faen meg like ille som EA.

 

In other news, tilbake igjen etter enda et langt avbrekk i et forsøk på å få tilbake entusiasmen for spillet. Denne gangen som Horde. Fant ut at siden jeg aldri har levlet en, kanskje dette vil gi meg den følelsen av å oppleve noe nytt, som jeg lengter etter i WoW. Vi får se. Når det gjelder WoD, har jeg ikke store forhåpninger. Men vi får håpe at jeg tar feil og at det blir en suksess.

Lenke til kommentar

Er litt enig med folka ovenfor. Du visste vel gjerne at scriptet spesielt var litt på kanten for hva som er akseptert og ikke. Alt som automatiserer spillet, uansett hvor uskyldig, er vel regnet for en uakseptabel third party software. Hvis du er så glad i WoW og så gira på alt sammen, så syntes jeg du skal betale de ekstra pengene det koster å få tak i ny konto + WoD. Jeg tipper også at hvis du foreslår det for Blizzard, og hører om mulighet for å flytte WOD-kjøpet (forhåndsbestillinger skal kunne kanselleres, som du sier), så er de nok ikke så vanskelige på det.

Lenke til kommentar

Fordelen med å kjøpe WoW nå er jo at man får en gratis level 90.

 

Forøvrig kjedelig at man ikke lenger kan ringe kundeservice, da.

 

Har nå endelig bestemt meg for at det blir min nåværende level 81 tauren paladin som blir min main character denne expansionpacken.

 

Det var paladin som var min main char både i US- og EU betaene, sammen med hele vanilla. Siden den gang har jeg hatt mage/druid som main i TBC, hunter i WotLK og ingen spesiell i Cataclysm, mens jeg har spilt mest Warlock i MoP. Så ved å igjen gå for paladin føler jeg på mange måter at sirkelen vil bli sluttet, og at jeg går tilbake til røttene.

 

Så nå har jeg en måned på meg til å levle opp de siste ni levlene med Paladingding :)

Endret av kimbert007
Lenke til kommentar

Samme her Therawyn. Ikke noe annet spill har gitt meg den følelsen som WoW gav meg i "gamle dager". Det var så givende at jeg faktisk trodde jeg likte "evighetsspill" og MMOs, men som senere har vist seg å ikke stemme i det hele tatt. WoW var unntaket fordi det var så bra. Jeg raidet med en bra helnorsk guild i vanilla og husker fortsatt godt følelsen av å ta ned Ragnaros for første gang. Var også en av de første som kunne stå i Orgrimmar med fullt tier 2 hunter sett, noe som var stas. Men så ble det nesten som en jobb og det var tøft å begynne på nytt med en ny exp, så jeg spilte litt casual i TBC før jeg sluttet. Kom tilbake ved hver nye exp, men det varte ikke så lenge.

 

Nå er jeg tilbake igjen og gleder meg faktisk stort til WoD. Rettere sagt så har jeg spilt i et par måneder nå og det var morsomt å lvle et par nye chars. Håper jeg kan trives i WoW igjen en stund fremover, da det ser ut til at jeg blir lei av alle andre spill for tiden. Gidder knapt å spille noe Hearthstone, og ble lei ganske kjapt av både Wasteland 2 og Shadow of Mordor. Angående WoW så har jeg innsett at følelsen jeg fikk fra vanilla aldri kommer tilbake, så da blir jeg heller ikke skuffet denne gangen. Kanskje det er trikset for å få WoW-lysten tilbake?

Lenke til kommentar

Er det noen her som er interessert i å levle med en nybegynner?

Vil lære så mye som mulig, har noe tid av fra jobb så viss det er noen som gamer mellom 7:00 - 22:00 så er jeg keen. Helst på formiddagen.

 

Har lyst til å prøve det, ingen jeg kjenner som hadde lyst til å starte med WOW :(

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Serverene var faktisk åpne en drøy time for tidlig i dag. Jeg fant frem Onyxia og rævkjørte henne med druiden min bare for å teste, og selv om jeg har fått redusert Hp med ca 90% var hun mye lettere enn tidligere.

 

Ellers synes jeg at de nye karaktermodellene var bra.

 

Har kommet et stykke inn i Blasted Lands-eventen, og har fått et par blå items som har erstattet Timeless Isle-utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...