Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en raiding guild jeg kan joine, eller raide med (med tanke på at cross-realm via vennelista funker fett)? Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Theveryend/simple

Har erfaring med samtlige bosser i normal/Heroic, samt Nazzgrim Mytic.

Rogue: Good DPS (men som regel under locks etc) men overlever det meste så er grei å ha i raids ;)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Med så mye serverblandinger i instance osv har det egentlig noe å si?

Hadde ikke giddi å stå i login-kø for at det skulle være litt liv på serveren mens jeg levlet opp en alt.

Alle kjøper 90boost uansett^^

 

 

Hovedfordelen med populær server er økonomi og auction house, prisene presses ned og du finner stortsett alt, alltid. Ting som salg av boost etc via Trade Chat er vel også bare lokalt på din server? Jeg ser egentlig ingen fordel med low population servere annet enn at du er garantert å slippe kø.

 

Nedetid og problemer med servere er heller ikke knyttet direkte mot populære servere lenger, det er egne instance servere, cross-realm servere, battlegroups osv så går først noe til helvete så gjelder det stortsett langt flere servere enn bare de som er mest populære og ser størst belastning.

 

Sannsynligheten for å finne aktive guilds osv er jo også større på populære servere, når det er sagt så er jo stabiliteten helt forferdelig siden 6.0.2, har World Server down, disconnections og alt hele tiden i øst og vest... Det å spille i Pandaria kan man bare drite i da det fører til at jeg blir kastet til character selection screen minst 10 ganger i timen...

Lenke til kommentar

 

Har spilt mage og hunter leeenge.. noen andre gode classa?

Roll en Druid så blir du ikke lei! Heal, tank, dps alt i ett ^^

 

 

 

Druid blir latterlig fleksibelt i Warlords of Draenor med tanke på at alt av utstyr vil være multi-spec, så hopper du fra Restoration til Bear (Tank) så vil utstyret ditt automatisk endres til å passe din nye spec. I dag så er det jo litt slit ettersom du må gjerne dobbel, om ikke trippel stacke med utstyr for å ha passende til begge, eller alle tre specs. Med Warlords of Draenor så blir jo dette latterlig enkelt og effektivt.

Lenke til kommentar

Er det noe som irriterer meg litt så er det "Free-Character-Migration", spiller selv på Draenor nå og her blir det nok køer når Warlords of Draenor slippes da serveren tilsynelatende er på bristepunktet allerede nå. For utenom "monster"serverne Outland, Kazzak og Stormscale som alle ser køer allerede så er vel Draenor hakk i hel hva gjelder aktive spillere?

 

Så da er jo Blizzard snille og flinke med å sette opp gratis overføring av samtlige karakterer til annen server med veldig lav popularitet. En veldig god løsning sånn sett, få de som er drita lei kaos med køer og alt sånt som det ofte blir med de mest populære serverne og la de overføre til servere som er i overkant øde og forlatt.

 

Det som irriterer meg litt er måten de begrenser valget så til de grader, har selv valget mellom å overføre til Emerald Dream eller Shadowsong, to tilsynelatende low-populated servere og det er jo greit nok. Men begge ser ut til å ha 2,5x så mange aktive allianse spillere som horde og selv om jeg ser logikken ved å sette opp gratis overføring på denne måten i et desperat håp om å balansere ut servere hva gjelder aktive allianse og horde spiller så er jeg personlig ikke spesielt interessert å gå over til en relativt øde server, som attpåtil har minimalt med horde spillere kontra allianse.

 

Gi meg muligheten til å overføre til en low populated server som er relativt balansert så er jeg med, men å gå fra Draenor som er 90% horde og nesten 3x så mange spillere som disse serverne, over til en server med 3x så få spillere og hvorav kun fåtallet av disse er horde spillere er ikke spesielt aktuelt, dessverre..

Lenke til kommentar

Det er vel neppe meg og de som tenker likt som meg (de fleste virker det som?) sitt ansvar, og vi skal vel ikke bevisst degradere vår opplevelse og verdi av spillet bare for å få ting jevnet ut og for å gjøre livet til Blizzard lettere?

 

Skal de ha folk bort fra de "verste" serverne så må de gi spillere attraktive grunner til å gjøre det. Overføring til en server med lav popularitet og med en balanse som er 2,5x i favør motsatt rase er ikke spesielt attraktivt for så veldig mange, ergo så er det ingen god løsning, om en løsning i det hele tatt? Er jo ikke uten grunn at disse gratis overføringene tilsynelatende ikke fører noen steder.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

 

Har spilt mage og hunter leeenge.. noen andre gode classa?

Roll en Druid så blir du ikke lei! Heal, tank, dps alt i ett ^^

 

 

 

Druid blir latterlig fleksibelt i Warlords of Draenor med tanke på at alt av utstyr vil være multi-spec, så hopper du fra Restoration til Bear (Tank) så vil utstyret ditt automatisk endres til å passe din nye spec. I dag så er det jo litt slit ettersom du må gjerne dobbel, om ikke trippel stacke med utstyr for å ha passende til begge, eller alle tre specs. Med Warlords of Draenor så blir jo dette latterlig enkelt og effektivt.

 

Jøss det visste jeg ikke, hørtes jo veldig greit ut selv om det går i en retning som gjør spillet mye lettere. Har ikke spilt siden tidlig Cata og vurderer et aldri så lite comeback i WoD.

Lenke til kommentar

Det er vel neppe meg og de som tenker likt som meg (de fleste virker det som?) sitt ansvar, og vi skal vel ikke bevisst degradere vår opplevelse og verdi av spillet bare for å få ting jevnet ut og for å gjøre livet til Blizzard lettere?

 

Skal de ha folk bort fra de "verste" serverne så må de gi spillere attraktive grunner til å gjøre det. Overføring til en server med lav popularitet og med en balanse som er 2,5x i favør motsatt rase er ikke spesielt attraktivt for så veldig mange, ergo så er det ingen god løsning, om en løsning i det hele tatt? Er jo ikke uten grunn at disse gratis overføringene tilsynelatende ikke fører noen steder.

Var det ikke du som ble bannet? Hva skjedde? Kjøpte du nye spill, eller konto, eller ble du sluppet inn igjen?
Lenke til kommentar

 

 

Har spilt mage og hunter leeenge.. noen andre gode classa?

Roll en Druid så blir du ikke lei! Heal, tank, dps alt i ett ^^

 

 

 

Druid blir latterlig fleksibelt i Warlords of Draenor med tanke på at alt av utstyr vil være multi-spec, så hopper du fra Restoration til Bear (Tank) så vil utstyret ditt automatisk endres til å passe din nye spec. I dag så er det jo litt slit ettersom du må gjerne dobbel, om ikke trippel stacke med utstyr for å ha passende til begge, eller alle tre specs. Med Warlords of Draenor så blir jo dette latterlig enkelt og effektivt.

 

 

Huh, interessant. Kanskje jeg skal bruke free 90 på en druid. Aldri egentlig spilt den klassen. Bør vel da muligens starte en ny en, selv om det å lvle fra 1-90 tar jævla lang tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...