Gå til innhold

Hvilken neste generasjons konsoll velger du?


zarz

Hvilken neste generasjon konsoll velger du?  

552 stemmer

  1. 1. Hvilken neste generasjon konsoll velger du?

    • Playstation 3
      153
    • XBOX 360
      169
    • Nintendo Revulution
      66
    • To eller flere av dem
      80
    • Har ikke bestemt meg ennå
      39
    • Ingen av disse
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS3 er jo nærmest 10 gang så kraftig som Xboxen og hos Sony har det handlet om kvalitetsspill hele tiden så Playstation 3 here i come !

Heh... mere kraft betyr ikke direkte bedre spill. Ser ikke logikken i den kommentaren der...

veldig rar komentar ja.

inndirekte sier han jo at alle som lager spill til andre konsoller enn playstation ikke fokuserer på kvalitet. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på samtlige. Har lyst på Nintendo fordi det er det jeg har vokst opp med (NES og SNES for det meste), Playstation fordi det er mange eksklusive spill - og Xbox fordi det er underholdende det også.

 

Eier både PS2, PSTwo, Xbox (moddet) og GameCube nå. GameCuben er ikke veldig mye i bruk fordi jeg ikke har råd til særlig med spill på den. Playstationmaskinene er kun i bruk innimellom, mens Xboxen brukes omtrent daglig. Siden den er moddet er det jo en flerbruksmaskin, og det er vel også den eneste grunnen til at jeg eier en Xbox.

 

Når jeg ser på hva jeg bruker konsollene til vil jeg vel nesten garantert si at det første kjøpet blir en Playstation 3, og hvis det blir like store muligheter for modding av Xbox 360 vil det være mulig at den kjøpes inn når den blir rimeligere. Nintendoen får jeg vel bare vente å se hva slags spill det kommer til den.

 

Inntil videre klarer jeg meg fint med nåtidens konsoller.

Lenke til kommentar

Playstation 3.

 

Heh... mere kraft betyr ikke direkte bedre spill. Ser ikke logikken i den kommentaren der...

Kanskje en litt rar kommentar ja, men jeg tror han mente at Playstation alltid har hatt de beste spillene, og jeg er helt enig.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
gidder ikke lese alt, men faktum er at vi ikke vet NOE om hvordan den generelle ytelsen på konsollene vil bli, selv om vi vet noe om specsa og kan ANNTA hvordan ytelsen eventuelt kan bli

.

Selv om du ikke vet alt om konsollene enda er det vel en som du liker bedre enn en annen? Jeg foretrekker xbox fordi jeg syns xbox er meget bra + at den gir meg flere muligheter enn ps 2.

Lenke til kommentar

Er enig i det. Å diskutere ytelse på konsollene blir jo bare spekulasjoner egentlig siden PS3 og XBOX360 kommer med forskjellige utsagn om konsollene sine. Og selv om f.eks PS3 i teorien skal være mye bedre er det ikke sikkert den blir så mye bedre som det håpes på i praksis, jeg gleder meg uansett til å se resultatet av begge konsollene :)

Lenke til kommentar
Selv om du ikke vet alt om konsollene enda er det vel en som du liker bedre enn en annen? Jeg foretrekker xbox fordi jeg syns xbox er meget bra + at den gir meg flere muligheter enn ps 2.

Men dette handler ikke om Xbox og PS2. Dette handler om Xbox360, PS3 og Nintendo Revolution. Og de vet vi svært lite om enda.

Lenke til kommentar

Så klart ikke denne tråde dreier seg om disse konsollene, men de nye som skal komme. Men siden XBOX ga meg flere muligheter enn PS2 gjorde, regner jeg med at XBOX360 gir meg flere muligheter enn PS3 også, selv om jeg ikke vet mye om dem.

Lenke til kommentar
Selv om du ikke vet alt om konsollene enda er det vel en som du liker bedre enn en annen? Jeg foretrekker xbox fordi jeg syns xbox er meget bra + at den gir meg flere muligheter enn ps 2.

Hvis man liker XBOX fremfor PS2 nå, så er det størst sjangs for at man liker den nye XBOX'en når den kommer ut, tror jeg da. Mulig jeg tar feil, men for meg er det iallefall slik ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...