Gå til innhold

Hvilken neste generasjons konsoll velger du?


zarz

Hvilken neste generasjon konsoll velger du?  

552 stemmer

  1. 1. Hvilken neste generasjon konsoll velger du?

    • Playstation 3
      153
    • XBOX 360
      169
    • Nintendo Revulution
      66
    • To eller flere av dem
      80
    • Har ikke bestemt meg ennå
      39
    • Ingen av disse
      44


Anbefalte innlegg

Hadde vært fint om moderator kunne laget en avstemning om dette, jeg tror dette er ønskelig av flere enn meg ;)

 

F.eks:

 

*Playstation 3

 

*XBOX 360

 

*Nintendo Revulution

 

Jeg vet ikke om fler. Post flere hvis dere vet om noen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg har rimelig top of the line pc som trolig overgår xbox360 og ps3, så tror eg faktisk eg går for revolution eg :) Visstnok unik spilleopplevelse, og ekslusive spill trekker meg dit...

Pc og Rev føles som den perfekte kombinasjon for meg. Funka med GC og pc så :)

Viss den skal overgå PS2 på spec så var den dyr. MEGET DYR.

 

Men jeg skal ha meg en 360 rundt juletider så skal jeg skaffe meg en PS3 rundt 17mai.

 

Så vidt jeg vet om så er det ingen normale mennesker som har en PC med bedre harware en PS3. Og mest sannsynlig ikke Xbox360 heller.

Meget vågalt utsagn viss du ikke har satt deg inn i saken.

Lenke til kommentar
Siden jeg har rimelig top of the line pc som trolig overgår xbox360 og ps3, så tror eg faktisk eg går for revolution eg :) Visstnok unik spilleopplevelse, og ekslusive spill trekker meg dit...

Pc og Rev føles som den perfekte kombinasjon for meg. Funka med GC og pc så :)

Viss den skal overgå PS2 på spec så var den dyr. MEGET DYR.

 

Men jeg skal ha meg en 360 rundt juletider så skal jeg skaffe meg en PS3 rundt 17mai.

 

Så vidt jeg vet om så er det ingen normale mennesker som har en PC med bedre harware en PS3. Og mest sannsynlig ikke Xbox360 heller.

Meget vågalt utsagn viss du ikke har satt deg inn i saken.

Kanskje han ikke er normal :p

Lenke til kommentar
Siden jeg har rimelig top of the line pc som trolig overgår xbox360 og ps3, så tror eg faktisk eg går for revolution eg :) Visstnok unik spilleopplevelse, og ekslusive spill trekker meg dit...

Pc og Rev føles som den perfekte kombinasjon for meg. Funka med GC og pc så :)

Viss den skal overgå PS2 på spec så var den dyr. MEGET DYR.

 

Men jeg skal ha meg en 360 rundt juletider så skal jeg skaffe meg en PS3 rundt 17mai.

 

Så vidt jeg vet om så er det ingen normale mennesker som har en PC med bedre harware en PS3. Og mest sannsynlig ikke Xbox360 heller.

Meget vågalt utsagn viss du ikke har satt deg inn i saken.

Kanskje han ikke er normal :p

haha :p du kan så si ;)

Lenke til kommentar

Tror nokk det er slik som dere sier.. vanskelig å overstige specsen på 360 på PC hvis du ikke dyrker penger i hagen. Men for meg så hadde jeg heller kjøpt ny PC til 16k enn en konsoll.. Ikke at jeg har så mye mer penger enn andre folk, men med en PC har du liksom "alt". Der det ikke bare er spill som er i fokus.

 

Selvfølgelig har ikke dette noe pollen å gjøre, så hadde jeg valgt en konsoll tror jeg faktisk jeg hadde gått for 360, men playstation ligger rett opp under.

Lenke til kommentar

Definitivt Xbox 360.

 

Valgte Xbox i denne generasjonen, og kommer til å velge Xbox 360 i neste også. Dette er selvsagt på grunn av spillene jeg interesserer meg for. Gleder meg til Gears of War, Project Gotham Racing 3, Perfect Dark Zero og ikke minst Halo 3, for å nevne noen.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...