Griznah Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har bare Nemesis Skullcap, Felheart gloves og Robe of the Void. Det som har droppa for meg er: Taran Icebreaker, Stockade Pauldrons, Pattern: Robe of the Void(etter jeg hadde fått pattern av guildie allerede ) og Dwarven Hand Cannon.
JPNord Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Handover selfbuffed dps: 173Crit: 20.67%, men jeg har mer hit% gear enn crit gear ettersom crit er oppskrytt. Vil heller ha en høy stabil dps, enn lav dps med spikes. Bedre å vite at en kan vinne uten at en skal ha flaks med crit. Du ligger høyt på dps lista i MC-raidene kan jeg tenke meg? Ligger litt bak de best geara dagger-roguene. Jeg har nå +8% hit fra items, ikke talent. Misser aldri på mainhand abilities og til kisen med noe Nightslayer og Brutality; jeg ler av deg. Hvorfor i alle dager står du og spammer sinister strike til den store gullmedajle? Sverdet har i tillegg 2.50 i speed, noe som gjør andre non-epics våpen mye mer tiltrekkende. Og NE i tillegg da... Legolas keke ^_______^ "Og NE i tillegg", det er det verste jeg har hørt. Hva er det som er så forbanna mye bedre med en liten fet gnome?
Sir Zu Zwat Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Handover selfbuffed dps: 173Crit: 20.67%, men jeg har mer hit% gear enn crit gear ettersom crit er oppskrytt. Vil heller ha en høy stabil dps, enn lav dps med spikes. Bedre å vite at en kan vinne uten at en skal ha flaks med crit. Du ligger høyt på dps lista i MC-raidene kan jeg tenke meg? Ligger litt bak de best geara dagger-roguene. Jeg har nå +8% hit fra items, ikke talent. Misser aldri på mainhand abilities og til kisen med noe Nightslayer og Brutality; jeg ler av deg. Hvorfor i alle dager står du og spammer sinister strike til den store gullmedajle? Sverdet har i tillegg 2.50 i speed, noe som gjør andre non-epics våpen mye mer tiltrekkende. Og NE i tillegg da... Legolas keke ^_______^ "Og NE i tillegg", det er det verste jeg har hørt. Hva er det som er så forbanna mye bedre med en liten fet gnome? Når i helvetes navn ble gnomer fete??
JPNord Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 De er fete i forhold til størrelsen (digert rundt ansikt og småfete rundt midjen)..
Bautastein Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Felheart horns Felheart shoulderpads Felheart bracers Robe of the void Her kan det fort fylles på etterhvert. Har droppa stockade pauldrons for meg to ganger Edit: Fikk Fel infused leggings i dag. Trodde aldri jeg skulle få de ettersom de har 10% drop fra kazzak. Endret 22. august 2005 av Pinglebolle
Sir Zu Zwat Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 De er fete i forhold til størrelsen (digert rundt ansikt og småfete rundt midjen)..
Entity extraction Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Edward droppa i ubrs på lørdag. Perfekt loladin våpen, instant cast proc funker og er helt genial. V
anon12234 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Hand of edward the odd får du så mye penger for at det ikke er vits i å bruke den selv. personlig har jeg vært lvl 60 i månedesvis. grindet masse. men ikke fått ett eneste epic drop!. not fair!. mange for både 5 og 6. men jeg får ingen! /cryyyy Endret 22. august 2005 av Henrik2k
Terje82 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Orc Warrior. #Bladefist Helm og Might Medallion of Steadfast Might Pauldrons of Might Bracers of Might Legplates of Might Sabatons of Might Flameguard Gauntlets Onslaught Girdle Ring of Binding Earthshaker forhåpentlig mere i kveld edit: har Dark Iron Helm med 20FR libram på også, for Ragnaros Screenshot Endret 22. august 2005 av Terje82
Entity extraction Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hand of edward the odd får du så mye penger for at det ikke er vits i å bruke den selv. personlig har jeg vært lvl 60 i månedesvis. grindet masse. men ikke fått ett eneste epic drop!. not fair!. mange for både 5 og 6. men jeg får ingen! /cryyyy Joa, men så lenge jeg sa "need" så må jeg jo bruke den Men om jeg kunne solgt den, så ville jeg hatt den selv. Proc på den macen er perfekt for en loladin V
Kultom Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Gidder ikke finne urls, er på skolen osv. kort oppsumert Felheart settet = Dog ubrukelig har jeg det (hanskene brukes)' Underworld Band Har bare passet på epics og dkp relaterte ting den siste månden da jeg har Azuresong Mageblade i sikte, utrolig at mages ikke ser at dette helt klart er et Warlock våpen og bør prioriteres oss. :S Ikke værst gått igang til å være på Ragnaros, en av de gamle-nye serverne. Endret 22. august 2005 av bugbear
Keylar Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg har ingen epics enda, håper å outbidde alle på en Earthshaker hvis den dropper i fremtiden men. Har hittils bare vært i MC 5 ganger
amarios Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fant denne i for 2 dager siden: Taran Icebreaker, fikk 150g for den på AH. Min 3. random world drop epic, og har ikke kunne brukt noen enda... Tjener iallefall penger
PcT Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Mine <3's: Lionhearth Helm Pauldrons of Might Empyrian Demolisher Drillborer Disk Gauntlets of Might Unmelting Ice girdle Leggings Of Might Heavy Dark Iron Ring Thunderstrike Myrmoidens Signet http://wow.allakhazam.com/profile.html?58251 - Har 120dkp nå så det blir nok 2-3 til i denne uka
=-Evensen-= Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) http://www.thottbot.com/?i=12960 Droppa i maraudon, jeg var lvl 48 eller noe EDIT: Glemte å skrive at jeg fikk 80g for den Endret 16. september 2005 av Fylliken
Ildflue Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Quel'serrar + 4 stykk til might items. immovable ovject, Imbalanced force, ing of binding (gidder ikke oppdatere mere) folk kommer ikke til å gidde ålese denne tråden etter 2 pages PS: lykke til med å selge Ring of Saviors for mere en 40g, den fortjener ikke å være epic engang. Det gjør ihvertfall ikke ring of binding... eller som du kaller den ing of binding. Jeg for min del har: Core Marksman Rifle Onyxia Tooth Pendant Dragonstalker's Helm Giantstalker's Gloves Wristguards of True Flight Ancient Sinew Wrapped Lamina Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers På priesten min har jeg Darkmoon Card: Blue Dragon Endret 20. september 2005 av thomas_c24
Griznah Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Har fått mer epiXX! Shamanen min har Fiery War Axe, Taran Icebreaker og Icemail Jerkin Warlock: Felheart Gloves Felheart Pants Nemesis Skullcap Robe of the void Ring of Spell Power Sash of whispered secrets (endelig) -- Ligger enda på toppen av dkp-lista og venter på at det det forpulte Mageblade skal droppe. Har måtte passa på Felheart Slippers og Fire Runed Grimoire 2 ganger allerede:(
Bautastein Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Warlock Felheart horns Felheart shoulderpads Felheart bracers Felheart slippers Robe of the void Fel infused leggings Dragonslayer Signet Sorcerous dagger Tome of shadow force Skulle hatt magebladen to ganger jeg også, men droppa aldri. Sashen har ikke droppa noen av de 20000 gangene vi har tatt domo:/ Endret 16. september 2005 av Pinglebolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå