Jakartabebopp Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Chrono Trigger (SNES) - Et vanvittig underholdende spill som skapte stemning (for min del) herfra til Merkur. Dette pågrunn av en interessant historie, sympatiske karakterer og morsommme verdener. (og et godt knippe med litt forvirrende tidsreiser) System Shock I & II (PC) - Rett og slett geniale spillfusjoner mellom RPG og FPS som skumle, nervepirrende og medrivende, og som i tillegg drives fremover av spennende plot og god historie. Endret 21. mars 2006 av rasgar
SCV Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Gamle spill: Transport Tycoon som er det absolutt mest stemmningsfylte spill pga. Genial musikk! fint gammelt spill med grafikk av ypperste klasse, jeg blir skuffet dersom jeg er den første som nevner dette spillet Nyere spill: Max Payne. Jeg trenger vell igrunnen ikke si mer
Rampage Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Er det nokon som huskar det spelet?Og det var ikkje "Rock and roll racing". 5766157[/snapback] Det er selvfølgelig det gode gamle klassiske "Death Rally"! edit: sitter btw. på skolen der jeg tilfeldigvis lastet det for få uker siden. Husker sistebossen måtte jeg ta med et utall miner og sprenge han for å så kjøre i mål. Var pokker ikke sjangs med vanlig racing Moderatornotis: Unødvendig massequote fjernet. Prøv å begrens bruken av multiquote i fremtiden. Takk på forhånd. Endret 21. mars 2006 av Orresnei
Anders Voldsund Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Slapp av med quoting, takk. Det er selvfølgelig det gode gamle klassiske "Death Rally"! edit: sitter btw. på skolen der jeg tilfeldigvis lastet det for få uker siden. Husker sistebossen måtte jeg ta med et utall miner og sprenge han for å så kjøre i mål. Var pokker ikke sjangs med vanlig racing 5786848[/snapback] Tuuuusen takk MicroS og Rampage som kom litt seinare. Var akkurat det spelet eg leita etter. Endret 21. mars 2006 av psilocybe
steffler Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 jeg liker GUILDWARS og CS best jeg men det er andre spill som er fantastisk,hehe men det beste rollespillet jeg har spillt som har singelplayer på er vell wc3(tft) og diablo2 expensionpack!!!det er bra men hehe alle har sin smak på det der med spill så :!:
SaReX Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Den Lengste Reisen... Kjempebra stemming.. Et utrolig bra spill!!
ladida Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 FFX Fallout 2 Monkey Island Age of Empires II Heroes of Might and Magic III The Legend of Zelda - Ocarina of Time Theme hospital Silent Hill 2 Den Lengste Reisen Broken Sword Full Throttle GTA Sam & Max Kirby Lista er i grunnen lang.
ZayCon Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Tomb Raider 1. Gammelt spill, men for meg i humør. Endret 11. april 2006 av ZayCon
Zeph Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Må ikkje gløyme Mario. Hugsar når me spelte Super Mario Bros 2 på NES, det var tider det
Bloody Mess Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Syns Silent Hill-spillene har bra med stemning, mørk atmosfære. Ellers var de første Alone in The Dark-spillene bra, 1 og 2. Another World til Amiga. Fallout-spillene. Day of The Tentacles og Monkey Island. Populous.
Venerable Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det må bli World of Warcraft for min del. Husker første gangen jeg så Thunder Bluff, første gangen jeg gikk inn i The Barrens og så noen digre lvl ?? Thunder Lizards, første gangen jeg gikk i Stonetalon Mountains og traff på fienden (satan i helvete som hjertet mitt dunka da), første gangen jeg var i en instance (Wailing Caverns), første gangen jeg fikk mount etc. WoW-perioden min er som en egen epoke i livet mitt, og som alle epoker har den en helt egen stemning rundt seg.
Avean Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tomb Raider: Legend. Idyllisk og fascinerende stemning i hele spillet. Akkurat som Tomb Raider 1 og 2 hadde.
TEAM:defcon Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kanskje nevnt før, men bør absolutt nevnes igjen. Grand Theft Auto: Vice City! Fullt av stemning, atmosfære og stil. 80' ftw.
Tobe__ Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ca. alle spillene jeg mener har best stemning er nevnt, forutenom et: Blood. Et spill laget av Monolith (samme folka som laget F.E.A.R). Fra det sekundet man står opp fra graven med høygaffelen i hånda, vet man at man har en stor opplevelse foran seg. Og det blir ikke mindre bra etter man har sprengt sin første zombie i lufta med en dynamittkubbe. Alle lydene, stemningen, MUSIKKEN, alle sitatene og omgivelsene fra gode gamle skrekkfilmer som Nightmare On Elmstreet, Friday 13th osv.. Etter min mening det beste PC spillet noensinne.
Soth Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Grim Fandango, Deus Ex, Star Wars: Knights of the Old Republic, Gabriel Knight 3, Morrowind. Mm.
NikkoDee Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 WOW, max pain, call of duty, Half life 2 å ikke minst dx-ball
TheOats Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Lista mi: Interstate76 LBA2 Fallout 1-2 Halo 1-2 Kotor 1-2 Commander Keen 1-6 (7) Deus Ex 1-2 Vampire Bloodlines Diablo 1-2 Black & White GTA 1-3, Vice City og San Andreas Half Life2 Morrowind X2 Delta Force 1-2 Broken Sword 1-2 Uplink Starcraft Monkey Island 1-4 Shadow of Memories +++ Tilfeldig rekkefølge under I76.
Nauz Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 jeg støtter de som sier mafia og max payne! i max payne kommer dysterheten fram! musikken, det dårlige været og alle "tegne serie greiene"!
Håvard Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Lista mi:Interstate76 LBA2 Fallout 1-2 Halo 1-2 Kotor 1-2 Commander Keen 1-6 (7) Deus Ex 1-2 Vampire Bloodlines Diablo 1-2 Black & White GTA 1-3, Vice City og San Andreas Half Life2 Morrowind X2 Delta Force 1-2 Broken Sword 1-2 Uplink Starcraft Monkey Island 1-4 Shadow of Memories +++ Tilfeldig rekkefølge under I76. 5887299[/snapback] Veldig enig i alt du sier, bortsett fra Halo 2. Jeg ble veldig skuffet over stemningen i halo 2, i forrhold til Halo 1..
TheOats Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Lista mi:Interstate76 LBA2 Fallout 1-2 Halo 1-2 Kotor 1-2 Commander Keen 1-6 (7) Deus Ex 1-2 Vampire Bloodlines Diablo 1-2 Black & White GTA 1-3, Vice City og San Andreas Half Life2 Morrowind X2 Delta Force 1-2 Broken Sword 1-2 Uplink Starcraft Monkey Island 1-4 Shadow of Memories +++ Tilfeldig rekkefølge under I76. 5887299[/snapback] Veldig enig i alt du sier, bortsett fra Halo 2. Jeg ble veldig skuffet over stemningen i halo 2, i forrhold til Halo 1.. 5891957[/snapback] Jeg ble ikke skuffa, var litt anderledes men ikke dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå