Gå til innhold

Spill med best stemning


Anbefalte innlegg

Operation Flashpoint :

 

Mitt favorittspill, hadde følgt med utviklingen i endel år og fikk faktisk spillet i posten hele 3 dager før release dato.

Kommer nok aldri til å glemme følelsen av og oppleve en slik frihet som spillet byr på.

For ikke og glemme den nydelige musikken kombinert spesielt med Kolgujev som er den mest krigspregede øyen.

 

Mafia :

 

Beste singleplayer spillet jeg har spilt til PC, utrolig bra og stilfylt gjennomført og kombinert med ratt\pedaler til bilkjøringen er dette noe av det mest gledelige som har hendt meg med hensyn til spilling.

 

Hidden and Dangerous :

 

Skulle egentlig kjøpe "Kingpin" da jeg så dette spillet på hyllen, aldri hørt om det før men idag er det blant toppspillene mine.

Får nesten et personlig forhold til de mange soldatene som man tar med seg gjennom kampanjene utover i spillet.

Utenom det var det mange bra brett og det første spillet hvor jeg spilte som "sniper"

 

Metal Gear solid (ps1) :

 

Litt ironisk at jeg som er PC spiller fikk en av mine store spillopplevelser på konsoll, allerede i åpningssekvensen og med musikken spilles i bakgrunnen vet man at dette er noe helt spesielt.

 

R6 Rouge Spear :

 

Fantastisk online spill for ikke og snakke om community, spilte det med klanen i 2 1\2 år og var det første onlinespillet jeg prøvde.

Adrenalin rushet fra de utallige matchene or "paranoian" som fulgte med sitter langt inne.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den rekkefølgen jeg har spillt de (?) :

 

* Alone in the dark 1 (skummel stemning)

* Broken Sword 1 (bra oppslukende stemning/historie)

* Prisoner of war (fin stemning)

* Max Payne (dyster stemning)

* Splinter cell (snikende/nervøs stemning)

* Hidden and dangerous (snikende/nervøs ww2 stemning)

* Ikke minst - MAFIA! (ubeskrivelig go'stemning)

* Return to castle wolfenstein (creepy stemning)

* The thing (Undervurdert creepy stemning)

 

Alle er stemningsfulle, og av samme grunn (?) veldig bra.

Anbefales varmt.

 

Mvh, Dapre :thumbup:

Lenke til kommentar
Age of Empires II er nok det spelet som er det beste strategispelet i nyare tid. Bra musikk, spennandes kampar,bra grafikk til å vere so gammalt som det er.

 

Er det noken som huskar eit ganske gammelt bilspel der det var fyrste mann til å komme i mål og du kunne kjøpe våpen til bilen din og forskjellige ting.

 

Viss du vann fekk du penger og kunne kjøpe deg en ny bil ,maskingevær ,olje sann at dei andre skulle gli på det, eller sabotasje sann at en av dei andre bilane vart litt skada før løpet. Du kunne også kjøpe miner.

Jo fleire bilar du tok i løpet sann at dei vart utslått jo lettare var det å vinne løpet.

På slutten av spelet var det ein kjempe med ein stor bil som var veldig rask og bra. Trur den bilen var oransje. Det var eit gøy spel det.

 

Det spelet er hvertfall laga før 1998 trur eg.

Huska ikkje navn på spelet.

Spiller du er ute etter heter "Rock and roll racing". Husker jeg spilte det mye på SNES før i tiden. Drit kult spill :thumbup:

Så absolutt et fantastisk spill, med fantastisk musikk som virkelig setter deg i stemning :D

4678825[/snapback]

 

Nei det var ikkje det spelet. Spelet var på data, og det vart sett ovanfrå. (trur eg)

5731478[/snapback]

Er det nokon som huskar det spelet?

Og det var ikkje "Rock and roll racing".

Lenke til kommentar

Jones in the Fast Lane :love: jeg og en kompis spilte det i titalls timer i helgene på en møkk PC, husker alltid at jeg valgte fabrikkarbeider ettersom hvis man jobbet i banken ble man alltid robbet om man gjorde det bra :p

 

Ingen som har noe forhold til 'Den Lengste Reisen' da?

Lenke til kommentar

Max Payne 1 og 2

 

Utrolig gripende stemning, meget bra gjennomført og et av det bedre TPS spillene på markedet. Stemningen spillet gir er bare ubeskrivelig lekker.

 

Mafia

 

Stemning så det oser av det. Fantastisk musikk og utrolig bra historie gjør Mafia til det spillet jeg klassifiserer som spillet med best stemning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...