Gå til innhold

Nvidia lanserer GeForce 7800 GTX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det kommer mange "revolusjoner" i grafikk-kort verden lenger... hele greia ser ut til å gå ut på å tyne mest mulig penger ut av folk ved å hele tiden gi ut noe som er "litt" bedre enn det forrige produktet. Forståelig, de vil jo tjene penger... men likevel.. :hrm:

Lenke til kommentar
G70 thus is the GeForce 7800 GTX. At this very moment, this is the only model released in the 7x00 range. I'm not doubting there will be many new products later on. But this 7800 GTX is the new flagship, the fastest available. And I know that many of you are wondering if will there be an AGP version. To be honest, at this time and moment NVIDIA has no plans for it.Face it, AGP is becoming history.

 

He he da var sykkelturen i boks for mister Øyvind Dahle...

Da har vi det første engelske nettstedet som tester 7800Gtx.

Lenke til kommentar

:eek:

7800GTX allerede på lager i Norge?! Det betyr jo bare at ATi får litt av hvert de skal ha orden på ved sin lansering! La oss håpe ved Gud at ATi leverer varene sine.

Markedet blir morsomt å følge med på nå ja! Særlig da jeg skal kjøpe ny maskin ved skolestart!

Endret av _Talon_
Lenke til kommentar

Pyton og DinPC har lagt 7800GTX i sine prislister til ca. 1000,- lavere enn Komplett. Komplett har kort på lager though. Jeg ville ventet til andre butikker tok korta inn og solgte de rimeligere.

 

Pyton

&

DinPC

 

 

Butikkene ser like ut, kanskje det er samme folka bak?

 

Edit: Ok, jeg gir meg. Nesten alle webbutikkene har de i prislistene sine, bare prisguiden som ikke finner de. Netshop for eksempel. (søk på gtx)

Endret av _Talon_
Lenke til kommentar

Komplett selger vel XFX kortet litt ekstra dyrt siden de er første mann som har fått noen til å selge. De har jo Gainward i prislistene også, og de er en del billigere, men ikke på lager.

 

Hvis ATI sin R520 ikke yter så veldig mye bedre enn 7800 GTX, så tror jeg at det blir ett billigere X850XT PE i stedet på meg.

Lenke til kommentar

Etter og ha lest testen til anandTech så mener jeg at dette faktisk er et ganske bra kort. Ok, stiv pris men det sparker sjikkelig i fra på høye oppløsinger da. Nå mener jeg at BF2 muligens har den mest framtidsrettede motoren og bare se når oppløsinga kryper seg mot 2 Mpiksler, det kortet grisebanker alt annet i høye oppløsininger.

 

Nå skal det sies at alle de som sitter der ute med en 1280 x 1024 LCD sansyeligvis ikke kommer til og merke noe mer FPS, men så dere de bildene av SSAA, det var jo bare helt konge, der kan det henne at noen og en vær kommer toll og merke forskjell ja.

 

(For de av dere som tenker "fan-boy" nå, jeg har et X800XT kort :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...