Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har begynt å leke med tanken om å heller lage en ekstern boks til lcd-displayet, i stedet for å integrere det i fronten. Hva syns dere om dette?

 

Bilder av eventuell modding og av lcd-panelet "in action" kommer senere dag, tatt med et nytt kamera.

Jeg synes dette høres ut som en bra ide, da kan du sette den et sted du lett har oversikt over det. har du LCD-skjerm kan du modde det inn i foten sånn at du har systeminfo eller hva du vil ha tilgjengelig hele tiden.

 

Bare jeg som synes det er litt kjipt å samle alle updatesene på i to poster når ikke begge er på side 1?

 

Ellers så er det bra arbeid du har gjort. Stå på videre og kom med updates ;)

Lenke til kommentar
Har begynt å leke med tanken om å heller lage en ekstern boks til lcd-displayet, i stedet for å integrere det i fronten. Hva syns dere om dette?

 

Bilder av eventuell modding og av lcd-panelet "in action" kommer senere dag, tatt med et nytt kamera.

Jeg synes dette høres ut som en bra ide, da kan du sette den et sted du lett har oversikt over det. har du LCD-skjerm kan du modde det inn i foten sånn at du har systeminfo eller hva du vil ha tilgjengelig hele tiden.

 

Bare jeg som synes det er litt kjipt å samle alle updatesene på i to poster når ikke begge er på side 1?

 

Ellers så er det bra arbeid du har gjort. Stå på videre og kom med updates ;)

Jeg kan jo lage to stk. rammer til lcd'en og prøve meg frem litt.

 

Grunnen til at updatene er spredd over to store poster har en enkel forklaring: For det første er det begrenset hvor mye EN post kan inneholde, og personlig sybs jeg det er lettere å forholde seg til bestemte sider i stedet for å rote gjennom en hel tråd for å få med seg alt. Jeg skulle selfølgelig reservert en/to tråder etter hovedposten, men det tenkte jeg ikke over. Er tross alt min første worklog!

Lenke til kommentar
Jeg syns vel det ikke er så farlig hvor updatene ligger jeg da :p Det e rjo bare å bla?

Trur dette blir bra, følger konstant med dette prosjektet :yes:

Får du tid til å legge ut en update eller? :p

 

-Ovin-

Jeg kuttet meg nettopp ganske heftig i fingern med dremelen, men fikk jo gjort noe før ulykken, så update blir det nok i dag, dog sannsynligvis ganske sent.

 

Hyggelig å høre at du er en trofast tilhenger!:)

Lenke til kommentar
Dette ser bra ut! :yes: Likte de tekstene på det lcd displayet :)

Den ramma ble bare best, ser jo ikke noen ujevnheter!

Stå på, dette blir bra!

Takk, ble veldig fornøyd selv. Nå skal jeg oppdatere med enda et innkjøp, nå må jeg nok spare litt på det siste jeg har igjen til cash, får klare meg med det jeg har så lenge... ;)

Lenke til kommentar
Dette blir bare bedre og bedre Caliber, det visar at innsatsen din fører til gode resultater.Eg har desverre ikkje noen tips å komme med, men følger loggen din videre :yes:

Takk for store ord Mala! Kommer med en update i morgen/torsdag, og da tror jeg dere blir imponerte! Kuttet ut et prøvepanel til lcd'en av plexi i dag, og effekten var mildt sagt meget god. Kjøpte i dag aluminium bl.a., med tanke på å lage en enhet av lcd'en som kan bli satt inn og tatt ut av lcd-bay'en. Dette kommer til å bli vanskelig, men jeg skal gjøre mitt beste!

Lenke til kommentar
Dette blir bare bedre og bedre Caliber, det visar at innsatsen din fører til gode resultater.Eg har desverre ikkje noen tips å komme med, men følger loggen din videre :yes:

Takk for store ord Mala! Kommer med en update i morgen/torsdag, og da tror jeg dere blir imponerte! Kuttet ut et prøvepanel til lcd'en av plexi i dag, og effekten var mildt sagt meget god. Kjøpte i dag aluminium bl.a., med tanke på å lage en enhet av lcd'en som kan bli satt inn og tatt ut av lcd-bay'en. Dette kommer til å bli vanskelig, men jeg skal gjøre mitt beste!

* trykker på gledeknappen og venter utolmodig*

Lenke til kommentar
Dette blir bare bedre og bedre Caliber, det visar at innsatsen din fører til gode resultater.Eg har desverre ikkje noen tips å komme med, men følger loggen din videre :yes:

Takk for store ord Mala! Kommer med en update i morgen/torsdag, og da tror jeg dere blir imponerte! Kuttet ut et prøvepanel til lcd'en av plexi i dag, og effekten var mildt sagt meget god. Kjøpte i dag aluminium bl.a., med tanke på å lage en enhet av lcd'en som kan bli satt inn og tatt ut av lcd-bay'en. Dette kommer til å bli vanskelig, men jeg skal gjøre mitt beste!

* trykker på gledeknappen og venter utolmodig*

Siden du er så utålmodig får jeg kjappe meg da :)

Lenke til kommentar

DESIGNKONKURRANSE - ALUMINOUS LOGO

 

Hei igjen. Jeg driver å styrer fælt nå for å få ferdig en update før jeg drar på jobb, og begynte så smått å tenke på logo til prosjektet. Med logo tenker jeg en form for design med prosjektnavnet, og håpet derfor at noen kunne ta seg tid til å lage noen forslag? Vinneren får designet sitt på kassa mi, samt både ros og ære :)

 

Prosjektet har også tatt noen vendinger. Jeg ekskluderer herved vippebryterne fra lcd-panelet, fant til slutt ut at det rett og slett ble "for mye", men mulig jeg gjennomfører den løsningen i fremtiden. Nå som jeg begynner å tenke på å ha muligheten til å kunne ta ut lcd-enheten gjør dette også jobben jeg har forran meg både enklere og mindre tidkrevende.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...