Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi, shit! Om jeg hadde skrevet det på norsk eksamen hadde jeg strøket...

 

Men fra spøk til rosa hår, vi bør vel prøve å være noe mer seriøse her..Litt for mye OT...

 

Ser du har lagt inn Kreativitet-delen. Ser ut som det er stor interesse for det og det er bra...

 

Kanskje kommer jeg med en overaskende logo jeg også ;)

Det håper jeg virkelig, flott at så mange engasjerer seg!

 

Sitter her å vurderer en bestilling fra pcstyling.no, men frakten var skyhøy: 120kr for et par viftegriller??! De har tydeligvis ikke hørt om brevpost noe.. Noen som bor i tønsberg som kan motta og videresende meg pakken som brevpost? De leverer nemlig fraktfritt i tønsberg-området... :)

Jeg bestilte viftegriller der på tilbud(19kr pr. stk) dritbillig da!! Men frakt kom på litt over 100 kr så ble 197 tilsammen elns... Grillene kosta 79 kr tilsammen, rundt der..

har fått dem nå, bestilte dem på mandag trur jeg, gikk fort! ;D

Ser bra ut det du har jgort siden sist jeg så her ;)

Stå på! :thumbup:

-Qvin-

Lenke til kommentar
Oi, shit! Om jeg hadde skrevet det på norsk eksamen hadde jeg strøket...

 

Men fra spøk til rosa hår, vi bør vel prøve å være noe mer seriøse her..Litt for mye OT...

 

Ser du har lagt inn Kreativitet-delen. Ser ut som det er stor interesse for det og det er bra...

 

Kanskje kommer jeg med en overaskende logo jeg også ;)

Det håper jeg virkelig, flott at så mange engasjerer seg!

 

Sitter her å vurderer en bestilling fra pcstyling.no, men frakten var skyhøy: 120kr for et par viftegriller??! De har tydeligvis ikke hørt om brevpost noe.. Noen som bor i tønsberg som kan motta og videresende meg pakken som brevpost? De leverer nemlig fraktfritt i tønsberg-området... :)

Jeg bestilte viftegriller der på tilbud(19kr pr. stk) dritbillig da!! Men frakt kom på litt over 100 kr så ble 197 tilsammen elns... Grillene kosta 79 kr tilsammen, rundt der..

har fått dem nå, bestilte dem på mandag trur jeg, gikk fort! ;D

Ser bra ut det du har jgort siden sist jeg så her ;)

Stå på! :thumbup:

-Qvin-

Pleier å kjøpe mine på Ebay, jeg. 6kr stk+40kr frakt. Fritt antall. :p

Lenke til kommentar
Oi, shit! Om jeg hadde skrevet det på norsk eksamen hadde jeg strøket...

 

Men fra spøk til rosa hår, vi bør vel prøve å være noe mer seriøse her..Litt for mye OT...

 

Ser du har lagt inn Kreativitet-delen. Ser ut som det er stor interesse for det og det er bra...

 

Kanskje kommer jeg med en overaskende logo jeg også ;)

Det håper jeg virkelig, flott at så mange engasjerer seg!

 

Sitter her å vurderer en bestilling fra pcstyling.no, men frakten var skyhøy: 120kr for et par viftegriller??! De har tydeligvis ikke hørt om brevpost noe.. Noen som bor i tønsberg som kan motta og videresende meg pakken som brevpost? De leverer nemlig fraktfritt i tønsberg-området... :)

Jeg bestilte viftegriller der på tilbud(19kr pr. stk) dritbillig da!! Men frakt kom på litt over 100 kr så ble 197 tilsammen elns... Grillene kosta 79 kr tilsammen, rundt der..

har fått dem nå, bestilte dem på mandag trur jeg, gikk fort! ;D

Ser bra ut det du har jgort siden sist jeg så her ;)

Stå på! :thumbup:

-Qvin-

Pleier å kjøpe mine på Ebay, jeg. 6kr stk+40kr frakt. Fritt antall. :p

Link? :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle fortelle litt om hva som blir planen for morgendagens arbeidsøkt!

 

Først og fremst vil jeg prøve meg på å bøye noe plexi til henholdsvis hdd-bay, rammen for optiske drev og psu-bay'en. Vil så prøve meg litt på noe gravering, og forhåpentlgvis legge inn en bestilling hos pcstyling.no. Hvis det er noen her i oslo-området som tenker på det samme; si ifra, så sparer vi frakt!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Ja jeg gjorde visst det, smart jeg! ;)

Men tenkte ikke på den linken da.. Men samma det, litt off topic detta her

Begynn å let HER da.

 

OT, pøh :p

Takk, den jeg tenkte på :)

 

Tenkte jeg skulle fortelle litt om hva som blir planen for morgendagens arbeidsøkt!

 

Først og fremst vil jeg prøve meg på å bøye noe plexi til henholdsvis hdd-bay, rammen for optiske drev og psu-bay'en. Vil så prøve meg litt på noe gravering, og forhåpentlgvis legge inn en bestilling hos pcstyling.no. Hvis det er noen her i oslo-området som tenker på det samme; si ifra, så sparer vi frakt!

 

Mvh,

Haakon

jeg har jo akkurat bestilt, dumt jeg ikke tenkte på det, og dumt du ikke posta denne før ;P Hadde spart en del derja.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg prøvd å bøye meg på litt plexi, men resulatet ble ikke perfekt, så jeg prøver meg igjen til helgen med bedre utstyr. Har også fått fått laget "fake" skruehoder til lcd-skjermen, som nå er montert. Bilder kommer snarest ;)

 

Hvis det er noen i oslo-området som vurderer bestilling fra pcstyling.no, ta kontakt!

 

Edit: Etter litt ettertake likte jeg ikke de fake skruehodene, og skal derfor kutte ny plexibit i morgen. Denne Blir sannsynligvis festet med små biter av dobbeltsidig teip, men jeg er fortsatt usikker på festemetoden...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Bare for å holde folkens oppdatert; modder og står i! Så langt har musketeer-modd'en mulighet til å bli utrolig vellykket, den satt virkelig dremel-ferdighetene mine på prøve, men resulatet lover veldig godt så langt... Stay tuned.

Staying tuned ;)

Gleder meg til å se bilder av Dremel-skillsa dine på musketeer`en :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...