Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Spennende prosjekt.

 

Et lite tips er at å referere til side X er null poeng.

Bruke enten dato eller "innleggspostnummer"..

Takk for tipset, rettet meg etter det nå. Er gjerne ute etter noe konkret kritikk på prosjektet. Hva syns du om preview'en av lcd-rammen med vippebryterne f.eks.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det trur jeg blir bra! Høres lovende ut vertfall ;)

Driver å samler ideer fra alle mulige worklogs jeg nå, skal snart begynne på min egen :p  Men som sagt, flott arbeid!!

 

KUTGW :w00t:

 

-Dj Ovin-

Igjen takk, send meg gjerne en PM eller kontakt meg via MSN hvis du trenger hjelp med litt "brainstorming" ;)

Det kan hende jeg gjør det vettu ;)

Skal prøve å få det ned til så liten pris som mulig så trenger sikkert noen råd/tips :)

Men materiale (treplate, hva slags plate lønner seg å bruke i front?) har skolen...

Lenke til kommentar
Det trur jeg blir bra! Høres lovende ut vertfall ;)

Driver å samler ideer fra alle mulige worklogs jeg nå, skal snart begynne på min egen :p   Men som sagt, flott arbeid!!

 

KUTGW :w00t:

 

-Dj Ovin-

Igjen takk, send meg gjerne en PM eller kontakt meg via MSN hvis du trenger hjelp med litt "brainstorming" ;)

Det kan hende jeg gjør det vettu ;)

Skal prøve å få det ned til så liten pris som mulig så trenger sikkert noen råd/tips :)

Men materiale (treplate, hva slags plate lønner seg å bruke i front?) har skolen...

OT: Det kommer selvsagt ann på hva du vil oppnå, men jeg hadde gått for en MDF-plate (Medium Density Fibreboard), men så er jo ikke jeg en kløpper med treverk heller da... Lag en tråd i casemods-seksjonen du! :hmm::thumbup:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Dette ser jo kjempebra ut da Haakon. :)

 

Personlig syntes jeg det så barskt ut med LCD-coveret "feil" vei, det ble liksom mer en bevisst egen del. I stedet for at man prøver å jalle det litt over i resten av konstruksjonen, det er det jeg IKKE liker med Lian Li. Men det var jo bare MIN personlige mening da. :)

 

Jeg synes heller ikke du burde gå for Half-Life 2 formen på vinduet. Du er ikke akuratt den første som har gjort det. Og selv om det vil stå i stil med rheobusen tror jeg du kan klare det bedre selv. :thumbup: Det hadde kasnkje vært morro med noen skikkelige muttere rundt vinduet. (Litt U-båt), men hva vet vel jeg. :)

 

Nå som du har fullført med grønt gjennom hele kabinettet synes jeg også du burde velge den litt frekke røde bryteren som prikken over i'en. Men det kan jo fort bli helt jævlig og da :hmm: Hva med kanskje å flytte den til et annet sted på kabinettet? F. eks. oppe i venstre hjørne på høyre sideplaten?

 

Ellers ser det jo i det hele tatt veldig bra ut da, veldig gjennomført.

 

Så stå på, jeg skal nok komme å inspisere en dag skal du se. ;):thumbup:

 

(alt dette er MINE personlige meninger, og selv om dere synes de er uhorvelig teite trenger dere ikke si noe som helst. ;) )

 

Mvh Audun Hagen

 

EDIT: Leifen slår til igjen :nei:

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Dette ser jo kjempebra ut da Haakon. :)

 

Personlig syntes ...

Takk for fin og gjennomtenkt post Audun, slikt setter jeg pris på! Er nå i ferd med å kutte ut et nytt lian li deksel til floppy-brønnene, så da får jeg to eksemplarer jeg kan sammenligne og finne uthva jeg liker best personlig.

 

Trakk meg litt tilbake fra hl2-formen på sidevinduet ja, denne mod'en er alt annet enn en hl2-mod, og det budskapet motsier jeg hvis jeg følger den originale planen. Problemet er bare å finne alternative designs som kan fungere som utkutt!

 

Muttere rundt vinduet har jeg selv tenkt på, og samme gjelder forsåvindt festet av lcd-panelet til floppy-coveret. Ikke alt for heavy-duty, men godt markerte fester tror jeg vil gjøre seg godt. Enda ikke bestemt meg for om jeg kjører krom eller sort stil, blir sannsynligvis sistnevnte.

 

Når det gjelder bryter heller jeg mer mot den med grøn belysning som jeg linket til tidligere, men jeg er fortsatt i tenkeboksen. Hadde bryteren vært sort hadde det vært en done deal, men jeg vil være forsiktig med å bruke for mye krom i mod'en. Så langt blir vippebryterne krom, muligens mutterne rundt sidevidu/lcd-panel, samt power-knappen, vil bare ikke at det skal dominere temaet i mod'en ellers.

 

Selvfølgelig skal du få komme å inspisere, men først og fremst må du INSPIRERE så jeg får dette pengesluktet i boks ;)

Lenke til kommentar

Takk Øyvind, skulle bare mangle at ramme nummer to ble nogenlunde perfekt (iallefall i mine øyne), så deilig å kunne gå videre ja.

 

Nå skal jeg ut en tur til netshop oslo senere og hente både klar og uve-reaktiv grønn plexi, så dette går virkelig fremover (noe lommeboken desverre merker meget godt).

 

Og til dere som stadig vekk leser i tråden, UTEN å skrive noe: kom igjen, gi meg noe feedback, ideer, anything! :D

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Detta kommer til å bli helt villt! :D Får vi se hva du har gjort med plexin i morra ell? :p Hehe ;)STÅ PÅ!! :w00t::w00t:

 

EDIT: Håper du ikke får altfor store økonomiske problemer før du er i mål da...!

Skal selvfølgelig prøve å få inn en liten arbeidsøkt i morgen, men om den innebefatter bruk av plexien får vi vente å se på... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...