Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh herlige saker, såg rett og slett litt eksotisk ut :thumbup:

Godt du liker det mala, jeg sa jeg jeg skulle komme med en go'update :) La oss kalle det min lille hyllest til deg som trofast leser, deal?

 

Har planer om å bytte plexiene på viftestyringen i uv i morgen, gjøre ferdig rammen, samt designe noen innvendige plexi-designs. Så skal jeg jo på jobb da, så er begrenset hva jeg får gjort...

Lenke til kommentar
Ahh herlige saker, såg rett og slett litt eksotisk ut :thumbup:

Godt du liker det mala, jeg sa jeg jeg skulle komme med en go'update :) La oss kalle det min lille hyllest til deg som trofast leser, deal?

 

Har planer om å bytte plexiene på viftestyringen i uv i morgen, gjøre ferdig rammen, samt designe noen innvendige plexi-designs. Så skal jeg jo på jobb da, så er begrenset hva jeg får gjort...

Den godtar eg :cool:

Lenke til kommentar

I dag har jeg sålangt fått gjort en del viktige ting på kabinettet. Jeg har lakket rammen på selve lcd-skjermen sort, kuttet ut nye plexibiter til viftestyringen i uv-plexi, trimmet rammen til viftestyringen der det vr nødvendig og limt rammen til lcd-skjermen. Kommer vel en bildeupdate senere i dag.

Lenke til kommentar
I dag har jeg sålangt fått gjort en del viktige ting på kabinettet. Jeg har lakket rammen på selve lcd-skjermen sort, kuttet ut nye plexibiter til viftestyringen i uv-plexi, trimmet rammen til viftestyringen der det vr nødvendig og limt rammen til lcd-skjermen. Kommer vel en bildeupdate senere i dag.

Høres bra ut det her :yes:

Håper på bildeupdate! :thumbup:

Lenke til kommentar
Begynner jo å ta form, har begynt å få tak i deler til mitt kabbis, nå så jeg start vel den store jobben snart, har fått tak i "Militær"-switch brytere, utrolig kule!

 

Stå på. du får det nok til!

Takker! Nettopp vært å hentet 2 stk. plater med uv-reaktiv plexi (henholdsvis 3mm og 5mm), samt et stk. benq 1640-brenner og en s-ata overgang. Update i kveld/morgen ettermiddag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...