Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er viktig med pågangsmot i disse tider, derfor syns eg ihvertfall at folk som leser dette kan skrive det de syns å ikkje bare lese, tror ihvertfall slikt hadde vert morro for trådstarter. Veit ihvertfll at eg hadde syns det :yes:

Takk for at du hjelper meg å ytre dette ønsket, er strengt talt blitt lei av å be folk om å kommentere arbeidet mitt, det blir litt for ynkelig... Men kan innrømme at pågangsmotet ikke alltid har vært på topp, kanskje dette burde sees i sammenheng med utsettelse av kommende update...?

 

Jeg har i hvertfall nettopp uploadet bilder fra de siste dagers arbeid, så om et par minutter er den "etterlengtede"updaten på plass! :yes:

Lenke til kommentar
UPDATE: INNKJØP, MONTERING AV LCD, SAMT VIFTESTYRING MAKEOVER

Javel, og hvor er den da?

Det er ingen grunn til å editere gamle innlegg slik at vi må lete etter det som er nytt. Blir bare rot og tull når noen svarer f.eks.

 

Legg de inn som en ny post. Ha alt kronologisk. Om du ser på andre Worklogs er det slik det gjøres.

Endret av Panter
Lenke til kommentar
UPDATE: INNKJØP, MONTERING AV LCD, SAMT VIFTESTYRING MAKEOVER

Javel, og hvor er den da?

Det er ingen grunn til å editere gamle innlegg slik at vi må lete etter det som er nytt. Blir bare rot og tull når noen svarer f.eks.

 

Legg de inn som en ny post. Ha alt kronologisk. Om du ser på andre Worklogs er det slik det gjøres.

 

Updaten finner du her, og det har jeg nå også oppdatert posten du kommenterte med.

 

Når det gjelder måten jeg organiserer workloggen min er det helt og holdent opp til meg, å poste bilder i hytt å pine så man må lese seg gjennom et enormt antall sider er jeg lei av, så tenkte å prøve noe nytt. Så i stedet for å gjøre det "som det skal gjøres", gjør jeg det på min måte. Har også oppdatert hovedposten med linker til alle updatene, det burde være bra nok.

 

I stedet for å komme med kritikk av organiseringen av workloggen, hva med å si noe om prosjektet...?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Anngående den logoen ja, er det slik at du skal ha logoen på kassen? eller er det bare en vanlig designer logo?

 

logoen kan jo ikke være spesielt avansert om du skal skjære den ut i kassen eller noe i den duren.

 

Send meg PM. med noen mål med størelse, og kanskje noen hint om hvordan den skal brukes, så får vi se hva som skjer :)

 

Bra prosjekt du har her :) gleder meg å se at noen tar dremmelen fatt :dremel:

Lenke til kommentar
Anngående den logoen ja, er det slik at du skal ha logoen på kassen? eller er det bare en vanlig designer logo?

 

logoen kan jo ikke være spesielt avansert om du skal skjære den ut i kassen eller noe i den duren.

 

Send meg PM. med noen mål med størelse, og kanskje noen hint om hvordan den skal brukes, så får vi se hva som skjer :)

 

Bra prosjekt du har her :) gleder meg å se at noen tar dremmelen fatt :dremel:

Heisann.

 

Har opprettet en egen tråd i kategegorien "visuell kreativitet" som omhandler logo til ALUminous. Her har jeg postet noe brainstorming jeg selv har gjort, og snakket litt om hva logoen vil bli brukt til bl.a. Gleder meg til å se noen forslag ja! :yes:

 

Audun: gretten, nei, men ble litt provosert over bedrevitere som absolutt må kommentere alt annet enn det denne workloggen handler om... :)

 

Daggern2005/Zevs: Takk for komplimentet, velger å tolke det i en litt annen retning enn det Zevs her tror du prøverå formidle.. ;)

Lenke til kommentar

Oi, shit! Om jeg hadde skrevet det på norsk eksamen hadde jeg strøket...

 

Men fra spøk til rosa hår, vi bør vel prøve å være noe mer seriøse her..Litt for mye OT...

 

Ser du har lagt inn Kreativitet-delen. Ser ut som det er stor interesse for det og det er bra...

 

Kanskje kommer jeg med en overaskende logo jeg også ;)

Lenke til kommentar
Oi, shit! Om jeg hadde skrevet det på norsk eksamen hadde jeg strøket...

 

Men fra spøk til rosa hår, vi bør vel prøve å være noe mer seriøse her..Litt for mye OT...

 

Ser du har lagt inn Kreativitet-delen. Ser ut som det er stor interesse for det og det er bra...

 

Kanskje kommer jeg med en overaskende logo jeg også ;)

Det håper jeg virkelig, flott at så mange engasjerer seg!

 

Sitter her å vurderer en bestilling fra pcstyling.no, men frakten var skyhøy: 120kr for et par viftegriller??! De har tydeligvis ikke hørt om brevpost noe.. Noen som bor i tønsberg som kan motta og videresende meg pakken som brevpost? De leverer nemlig fraktfritt i tønsberg-området... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...