Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket LCD Display er det du har??

Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her!

Finfint :yes:

Passer det displayet rett inn i en floppy-bracket eller cd-rom bracket? Eller måtte du kutte ut hull?

Lenke til kommentar
Hvilket LCD Display er det du har??

Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her!

Finfint :yes:

Passer det displayet rett inn i en floppy-bracket eller cd-rom bracket? Eller måtte du kutte ut hull?

Hadde du lest noe av workloggen hadde du fått med deg at du både må kutte og lage en form for festebrakett for å kunne montere dette displayet i en slik bay du ønsker.

 

Update i kveld blir forsinket til i morgen, fikk kjæresten min på besøk...

Lenke til kommentar
Damn, hadde håpet på litt pics i kveld :whistle:  Men altså, damene først :thumbup:

Sant, lover godbiter i morgen...

Ellers blir jeg sur! :p

Som en forsmak før bildeupdaten har jeg vært på handletur i dag; spesiallim for metall/plast, dobbeltsidig tape og en del låsemuttere er kjøpt inn, og lcd-displayet er nå ferdig montert. Resultatet er over all forventning :)

Lenke til kommentar
Damn, hadde håpet på litt pics i kveld :whistle:  Men altså, damene først :thumbup:

Sant, lover godbiter i morgen...

Ellers blir jeg sur! :p

Som en forsmak før bildeupdaten har jeg vært på handletur i dag; spesiallim for metall/plast, dobbeltsidig tape og en del låsemuttere er kjøpt inn, og lcd-displayet er nå ferdig montert. Resultatet er over all forventning :)

Bra, gleder meg :D

Lenke til kommentar

Kjempebra! Stå på!

Angående logo, kan jeg prøve å fikse en til deg, men greit om jeg får noen råd og hint om hvordan produktet skal bli! Så om du kunne sende meg en PM eller ta det her, spiller forsåvidt ikke noen rolle. Så kan jeg se hva jeg får til, så får du bare gi konstruktiv kritikk så skal vi klare å forbedre den slik at du er fornøyd med resultatet!

Skal i alle fall prøve!

 

Med vennlig hilsen

Christopher :w00t:

Lenke til kommentar
Kjempebra! Stå på!

Angående logo, kan jeg prøve å fikse en til deg, men greit om jeg får noen råd og hint om hvordan produktet skal bli! Så om du kunne sende meg en PM eller ta det her, spiller forsåvidt ikke noen rolle. Så kan jeg se hva jeg får til, så får du bare gi konstruktiv kritikk så skal vi klare å forbedre den slik at du er fornøyd med resultatet!

Skal i alle fall prøve!

 

Med vennlig hilsen

Christopher :w00t:

Kjempehyggelig Christoffer, logo er jeg meget interessert i! Kontakt meg gjerne på msn ([email protected]), eller så kan vi godt ta det her. Lover dere en update litt ute i de sene nattetimer, men i dag skjer det! Har brukt en del penger på innkjøp det siste (les: brenner, s-ata overgang, plexi, lim, teip, spray +++), så nå får jeg jobbe fremover med det jeg har. Hadde litt nedetid tidligere i dag (prøvde en swiftech chipset-kjøler som skapte noe problemer), men er igang igjen nå.

 

Zevs_: Tusen takk, så flott å høre at prosjektet mitt gir andre pågangsmot! Mange mine ord du kommer med, tar de til meg med glede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...