Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser like bra ut som alltid dette.

Var litt mer konstruktiv kritikk og aktivitet på denne delen av forumet før.

 

Takk skal du ha! Stemmer det, forumet var bedre mht. konstruktiv tilbakemelding. Ikke det at jeg ikke setter pris på hyggelige ord, det er alltid positivt :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hei! må si du har pågangsmot til mangt! nydelig arbeide.

 

Jeg har et nytt prosjekt du kan begynne med om du føler at det stopper.

Selv så driver jeg og bygger en cnc maskin, og med den kan du lage alt mulig rart.. du kan lage alle kjøleribber, kabinett, ja ganske enkelt alt!

Legger ved noen tråder som vi i modellfly verden har laget, og kanskje du kunne tenkt deg og bygge noe slikt.

 

Jeg nevner dette fordi jeg har sett at du har lagt ut 3d tegninger av maskinen din, og at du kan en del om elektronikk, og det ser ikke ut som pengene blir borte eller :p:)

 

Denne linken inneholder en kar som har laget alt av kjøling til sin maskin med en cnc. Bra arbeid!

 

Denne linken er fra min egen cnc tråd på modellflynytt.no

 

Disse linkene er fra andre på forumet.

 

Link 1

 

Link 2

 

 

Om du måtte finne dette interessant så må jeg bare si lykke til!

 

 

Mvh Robert. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
70 sider er ikke så ille det da? Kabinettet er jo nydelig. Med ny pumpe blir det vel kanskje en oppdatering i nærmeste fremtid?

 

Hei, beklager at jeg ikke har sett tilbakemeldingen din før nå, forumet gir meg tydeligvis ikke mail lenger når noen svarer i denne tråden... :thumbdown:

 

Hehe nei, er ikke ille det. ALUminous skal nok klare seg med bare en pumpe, så får vi se om det blir dual loop i fremtiden engang. Den nye pumpa er til et nytt prosjekt som snart dukker opp i form av en worklog tenker jeg. Takk for positiv tilbakemelding!

 

@ KongKake: Takk skal du ha, det er like hyggelig å høre hver gang :)

 

@ Vagabond: Interessant lesing, det der skal jeg kikke nærmere på ja. Dog må jeg si at det ligger en stor glede i det å lage delene man trenger for hånd, det anbefales på det sterkeste!

 

Til resten av dere som fortsatt måtte følge med; det kommer en oppdatering på ALUminous etterhvert, så loggen er langt fra avlivet enda... ;)

 

Mvh,

Caliber

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...