Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Prøv på biltema,torsov, clas og de andre bilsjappene. har stylinggrill der. eller prøv på nille og andre vanlige butikker og se etter feks søppeldunker med nettingstoff.

Shall do, takk for hjelpen. Ser frem til en stor update neste uke, men får se ann litt pga. muntlig eksamen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå som ferien er her, blir det modding i nærstående fremtid. Først ut er sidevinduet, selv om jeg enda ikke har fått tak i noe plexi. Fortsatt usikker på hvordan jeg skal feste plexivinduet i kabinettet, jeg står vel mellom popnagler, 2 komponents epoxy, silikon eller muttere. Hva syns dere? Er litt usikker på om popnagler og muttere blir estetisk pent, så ser frem til tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

UPDATE:

 

Hei! Nå er jeg tilbake fra ferie, og bringer dermed nytt liv til denne workloggen! Har nå bestemt meg for å installere en liten LCD-skjerm i de tre floppy-plassene på kabinettet. Dermed trenger jeg også en stykke lian li behandlet sort aluminium. I den sammenheng lurer jeg på om det er noen som har noe "left-overs" fra f.eks. en vindus-mod? Neste problem er hvordan jeg skal gå frem for å få kuttet ut formen jeg vil ha på sidevinduet mitt. Noen som kan forklare meg den beste fremgangsmåten fra å ha formen som jpg-fil på pc'en min, til å faktisk kutte ut formen i stor skale i sidedøren? Gleder meg til respons, godt å være igang igjen! Legger ved et lite bilde av lcd-skjermen, samt åpningen jeg skal plassere den i. Bildene er som vanlig plassert i hovedposten, enjoy!:)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

UPDATE:

 

For at dere skal få noe å kose dere med mens jeg venter på pakken min, har jeg lagt ved oppdaterte bilder av både rydding av "kabelsalaten" og en oppdatert 3d-skisse av hvordan resultatet skal bli i første post. Husk at jeg også skal ta 2 stk. grønne LED-vifter i front, som ikke syns på 3d-skissen. Enjoy, håper på tilbakemeldinger!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

UPDATE:

 

Sånn, da var bestilling fra microplex i boks. Har lagt ved et bilde med en liste over produktene jeg bestillte, og jeg vurderer i tillegg denne viftestyringen. Ser ut som om panelet brukt er av lian li finish, og i tillegg lyser LED'sene grønt på 7v - som passer meg perfekt! Hva sier dere? Lommeboka begynner å bli temmelig skrapt nå... :hmm:

post-132-1123868550_thumb.jpg

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...