Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sctili

Fint om dere heretter bruker litt flere ord når dere skal si hva dere synes om noe. Ett ords-innlegg er rimelig uinteressant for alle andre, og bryter strengt tatt med retningslinjene (spam/telleinnlegg). :)

..og for meg personlig er det vel ikke heller noe særlig givende, selv om det jo er et kompliment - så takk.:) Er mer interessert i å høre detaljer om HVA som er bra med prosjektet, ideer til hva folk kunne tenke seg, og spørsmål ang. prosjektet og det fremtidige modifikasjoner. Men for all del, er det noe dere vil si, så si det :) Jeg tåler kritikk, sålenge den er konstruktiv.

Lenke til kommentar

Takker darkX, hyggelig at du likte arbeidet mitt, ganske så fornøyd selv!

 

Nå er bestillingen snart henteklar, så da blir det kjempeupdate etter installasjon av de forskjellige produktene. Skal også ta meg tid til å fikse ramme til LCD-skjermen, men drar muligens på hyttetur nå på fredag på ubestemt tid. God å høre at det fortsatt er folk som er interessert i prosjektet mitt her! :w00t:

 

Vil spesielt ha noen tilbakemeldinger på den oppdaterte 3d-modellen av hvordan jeg ser for meg prosjektet, så ikke nøl med å skrive noen ord! Skal også få tak i et bedre kamera, så herligheten kan dokumenteres bedre ;)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Aiai dette ser kanon ut! :thumbup: skikkelig bra forklaringer og illustrerende bilder, og mye pågangsmot virker det som :yes: Dette blir meget bra min gode mann :cool:

Takk, jeg prøver så godt jeg kan:) Skal sette igang med installasjon av utstyret nå, så får vi se hvordan resultatet blir etter hvert. Med andre ord; forvent bildeupdate snart!

Lenke til kommentar

SebRam: Husk at jeg bare har to vifter i bakkant + vifta i psu'en, så SÅ ille er det ikke ;) Når jeg valgte å gå for et grønt theme i kabinettet, forkastet jeg all bruk av uv-katoder. Lyset jeg har nå overdøver nemlig all uv-effekt det måtte være. Men ellers har jeg vurdert forslaget ditt selv ja, og jammen ser det tøft ut!

 

Mala: Det gjør jeg og. Skal høre med han i løpet av morgendagen, så får vi se hva har får tid. Kommer selvfølgelig ann på hvor opptatt fyren er da.

 

Sigen: Ikke noe problem, større thumbnails skal du få:) Vil du at originalbildene jeg linker til skal lagres i større format også forresten...?

 

Setter pris på all tilbakemelding, virkelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...