Gå til innhold

Xbox 360 er offentliggjort (Xbox 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes denne maskinen er noe av det styggeste underholdningsbransjen har sett på mange år? Da jeg så de "lekkede" bildene (tør vedde på at Microsoft selv slapp dem) tenkte jeg: "Dette jo bare være sludder og pølsevev. Ingen kan vel med æren i behold utforme noe så frastøtende?"

 

Forresten er Call of Duty 2 og Ghost Recon 3 oppført både som lanseringstitler og ikke-bekreftede lanseringstitler i artikkelen.

Lenke til kommentar
Det hadde vært rått om det gikk an å spille PC spill på den konsollen, men det går sikkert ikke slik den leveres ihvertfall. Xbox er jo en av de ferske konsollene, og Microsoft har jo kontroll med OS som PC spill kjører på. Synes det bare ville være naturlig at det smeltet sammen.

Eller?  :p

Slik at Microsoft får betalt for ett OS mindre per husstand?

De har riktignok ytret visjoner om at datamaskin og husholdning blir mer integrert i fremtiden, men tvilsomt om de lar det går på bekostning av egne kortsiktige inntekter i første omgang.

Enig med kortsiktigheten du snakker om. PC kompatibilitet burde jo bare gjøre den ennå mer konkurransedyktig.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes denne maskinen er noe av det styggeste underholdningsbransjen har sett på mange år? Da jeg så de "lekkede" bildene (tør vedde på at Microsoft selv slapp dem) tenkte jeg: "Dette jo bare være sludder og pølsevev. Ingen kan vel med æren i behold utforme noe så frastøtende?"

Hva er det du snakker om? Denne går jo samtlige spillkonsoller hittil en høy gang; herlig å endelig bli kvitt leketøys-looken synes jeg.

 

Dette er jo noe man faktisk kan ha i stua uten å ødelegge hele miljøet i motsetning til PS2, Xbox eller GameCube. Det går sikkert an å male den lilla eller sort for de som vil ha litt harry ting som ser billig eller 4-5 år gammelt ut.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Men hvor blir av TV'ene som støtter HDTV... 1920x1080. Blir man nødt å sette en data-monitor i stua for å få all eye-candy...?!

Med den oppløsningen må det jo bli helt sjukt stor forskjell mellom de som sitter med vanlig tv og de som sitter med HD-TV, gleder meg til HD-TV formatet kommer for fullt! Synes alltid den lave oppløsningen på konsoll spill har vært en hindring, spesielt har det gått utover muligheten til å lage gode strategispill. Nå derimot vil jo Warcraft 3 liknende spill med mus og tastatur på en 32" HD-TV være en fantastisk opplevelse!

 

Får bare håpe det kommer noen skikkelig bra spill iløpet av 2006 som virkelig kan utnytte de nye spesifikasjonene, og ikke bare NFL 2006, Halo 3 og en rekke andre oppfølgere.

 

Hvis jeg kjøper Xbox 360 har jeg en snikende følelse av at jeg i første rekke kommer til å benytte den som et Media Center, slik jeg gjør med min moddede xbox idag, og fortsetter å spille på PC'en. Vi får se, uansett en spennende jul i vente.

Lenke til kommentar
[iC' date=14/05/2005 : 00:19]
[iC,13/05/2005 : 23:41] Hvorfor 360, egentlig? :dontgetit:

Veit vi eigentlig det? Mykje speklulering. :)

Fordi Microsoft var redd for at Xbox2 vil ha hørt gammeldags ut når PS3 kommer på markedet

Haha! For noen latterlige folk! :!:

ikke latterlig, bare god markedsføring.

 

 

 

og dere andre, vannkjøling..? :dontgetit:

det tviler jeg sterkt på.. tipper heller på at det blir en heatpipeløsning av noe slag. Jeg så hvertfall ikke noe slanger, pumpe og vanntank inni burken på den videoen.. tror nok vannkjøling ville vært litt vel risky på en sånn masseprodusert konsoll.

Lenke til kommentar
og dere andre, vannkjøling..? :dontgetit:

det tviler jeg sterkt på.. tipper heller på at det blir en heatpipeløsning av noe slag. Jeg så hvertfall ikke noe slanger, pumpe og vanntank inni burken på den videoen.. tror nok vannkjøling ville vært litt vel risky på en sånn masseprodusert konsoll.

De sa nå det selv... Er ikke vi som dikter det opp, de sa det i filmen...

Lenke til kommentar
[iC' date=13/05/2005 : 23:19]
[iC,13/05/2005 : 23:41] Hvorfor 360, egentlig? :dontgetit:

Veit vi eigentlig det? Mykje speklulering. :)

Fordi Microsoft var redd for at Xbox2 vil ha hørt gammeldags ut når PS3 kommer på markedet

Haha! For noen latterlige folk! :!:

Ser dere diskuterte navnet "Xbox 360" og hva det betydde.

 

De presiserer jo i videoen at Xbox 360 handler om at spilleren er i sentrum og at hele xxbox-opplevelsen skal være rundt spilleren..

 

Så jeg tolker navnet i denne retningen, nemlig at Xbox skal være en totalopplevelse som er 360 grader rundt spilleren. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes denne maskinen er noe av det styggeste underholdningsbransjen har sett på mange år? Da jeg så de "lekkede" bildene (tør vedde på at Microsoft selv slapp dem) tenkte jeg: "Dette jo bare være sludder og pølsevev. Ingen kan vel med æren i behold utforme noe så frastøtende?"

Hva er det du snakker om? Denne går jo samtlige spillkonsoller hittil en høy gang; herlig å endelig bli kvitt leketøys-looken synes jeg.

Den ser ut som den er laget i Photoshop.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...