Gå til innhold

Xbox 360 er offentliggjort (Xbox 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg gleder meg!(!!oneone11einein og alt det der) Men det er jo så lenge til... Klarer ikke å vente i flere måneder. Vil ha det .

 

Det som kan hindre kjøp (eller forsinke) av Xbox 360 er

  • Pris
  • PS3 (er navnet sikkert?)
  • Nintendo Rev.

Er ikke helt fan-boy av noe som helst, men Xbox'en har førsterettigheter til kjøp (så egentlig er jeg en fan-boy :hmm: ).

 

Gleder meg til 2k6!

Lenke til kommentar
Digg!

 

Nå får endelig konsollspill portet til PC fin grafikk!

 

:yes:

Det har jo alltid vært slik at hver gang konsollene kommer ut har de glimrende grafikk som kan sloss med den beste PC, eller til og med være bedre. Og så vet man jo hva som skjer de neste 3 årene før den er utdatert. Eller hur?

 

EDIT: leste for dårlig hva du skrev. :) Men er enig i at det kanskje kan blir bedre portinger nå :)

Endret av bOMS
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan kjøling XBOX 360 vil bli levert med? Er jo mange varmeutviklende komponenter det er snakk om her...

De nevner at prossesoren(e) er avkjøvt ved hjelp av vannavkjøling på en av videoene.

 

Litt treg der ja :blush:

Jeg skrev faktisk innlegget mitt før spørsmålet var stilt. :D

 

Det ser ut som to 80mm-vifter (som kjøler vannkjølingen. :p) i den ourcolony-videoen... Kanskje den bråker.

Endret av ehasl
Lenke til kommentar

Jeg tror microsoft har gjort det ganske bra nå.

 

[sCENARIO]

 

Xbox:

Microsoft innser at PC-en slik vi kjenner den i dag har en mørk og mer eller mindre dyster fremtid. PC-en er for stor og har altfor mange små feil og mangler for det brede publikum (Men ikke for meg! Jeg elsker å installere nye drivere, flashe BIOS, kjøre spywareprogrammer og slikt :love: ). Den er (og vil nok aldri i sin rene form bli) noe den store majoriteten kommer til å benytte fullt ut.

Siden Microsoft lager operativsystemer til disse "dødsdømte" skapningene, fant man ut at man burde investere i et nytt og blomstrende marked. Konsollmarkedet. De konverterte en PC til en spillkonsoll og Xbox var resultatet.

 

 

Xbox360:

Microsoft forsetter på sitt konsollkorstog med en aldri så liten vending (360 :p ) vekk fra den "rene" konsollen. Denne gangen med en konsoll som kan brukes til *veldig* mye forskjellig. Den kan leveres med tastatur og mus og alskens duppeditter kan kobles til i USB porter. Xbox nærmer seg PC. Og blir et enda mer komplett underholdningssytem. Tilkoblet til en HDTV (som microsoft virkelig pusher) er grafikken i tillegg ok.

 

 

neste generasjon Xbox:

Microsoft har allerede lansert et operativsystem for PC som kan spille av PC-spill på omtrent samme vis som en konsoll spiller av sine spill. (Har PC blitt konsoll?) Xbox har tatt over for 90% av en PC's bruksområder. (Har Xbox blitt en PC?)

 

 

Xbox om 10år: Xbox=PC :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut så langt ja. Skal kjøpe den, men kommer nok til å vente en stund til den blir "billig"/billigere.

 

Men skal selvfølgelig også kjøpe Nintendo "Revolution" og PS3.

 

Ikke vits å være fanboy og bare holde seg til en eller 2 spillemaskin produsenter, når du kan ha alle. Det er jo ikke maskinene som koster (de koster ikke mye de, iallefall så lenge du kjøper dem når de kommer på tilbud), det er spillene som koster.

 

Kjøper da de beste exclusive spillene til hver maskin, og de beste mulitplatform spillene til den maskinen som kjører spillet best.

 

Uansett, spilleframtiden vår ser veldig lovende ut hardware messig, håper bare spillprodusentene klarer å holde/forbedre nivået på spillinnholdet (historie, osv), ikke bare gi spillene bedre graffikk og mer eyecandy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...