Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om småelektronikk her - kan ikke forestille meg at noe som helst krever at du klemmer eller bender ting til de nærmest går i stykker.

Tja, vi snakker kinadeler her.

 

Første gangen jeg bare strammet slik du tenker forsvant både propell og feste av motoren. Men som sagt vil nok den nye måten å feste de på fungere bra.

Lenke til kommentar

Kjappt spm (mulig dumt spm) ang killswitch noe her kanskje kan svare på?

 

Jeg har en killer bee kill switch som er påmontert min motor. Jeg har nå ikke radio der denne killswitchen er kobla på siden jeg venter på en ny radio/mottaker.

 

Får jeg testfyra motoren selv om killswitchen ikke er kobla på mottakeren til radioen? Nå henger den bare å "dingler"....

Lenke til kommentar

En stund siden jeg holdt på med min bil med killswitch men, mener å huske når radio var avslått skrudde killswitchen seg inn, derfor den slår inn når radio dauer eller mister signal. Så å fyrt den opp uten signal til bilen blir vel vanskelig.

Er det ikke mulighet til å koble den av?

Lenke til kommentar

 

Vet noen hvor man får kjøpt "foam board"? Aner ikke hva det heter på norsk.

 

Sånn som disse gutta lager flyene med: [YT link]

depron kan brukes. Jeg kjøpte hos byggmakker.

 

 

depronen hos megaflis  (3mm og 6mm) har jeg funnet ut at er god til å bygge med. Jeg har også hørt at selvklebende folie er fint å laminere depronen med, slik at den kan bøyes uten at den knekker...

 

One three foam (?) slik de bygger med i flitetest, får man ikke tak i her til lands..

Endret av Itek
Lenke til kommentar

 

 

Vet noen hvor man får kjøpt "foam board"? Aner ikke hva det heter på norsk.

 

Sånn som disse gutta lager flyene med: [YT link]

depron kan brukes. Jeg kjøpte hos byggmakker.

 

 

depronen hos megaflis  (3mm og 6mm) har jeg funnet ut at er god til å bygge med. Jeg har også hørt at selvklebende folie er fint å laminere depronen med, slik at den kan bøyes uten at den knekker...

 

One three foam (?) slik de bygger med i flitetest, får man ikke tak i her til lands..

 

 

Depron fungerte bra, men for å få til de kuttene som var 50% for så å fjerne litt og feste resten sammen ble jeg nødt til å teipe baksiden først eller så rakner delene fra hverandre. Det papiret på hver sin side er ikke like sterkt som det de gutta bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...