Znaky Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Tror ikke det er noe problem med over tray. Det er laget slik at man kan skjære ut luftehull uten at det kommer møkk inn. Er det noe jeg ikke liker så er det nettopp sølevann og møkk som er vanskelig å få bort. Er jo mulig å kjøp to små vifter på 3x3 cm også hvor den ene blåser ut og den andre inn Hvilket overtray er det du har sett på som er slik? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) JConcepts Slash 4x4 over tray heter det bare Litt møkk kommer det nok inn om man skjærer ut luftehull, men er nok ikke mye. Endret 5. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 JConcepts Slash 4x4 over tray heter det bare Litt møkk kommer det nok inn om man skjærer ut luftehull, men er nok ikke mye. Aah. Tenkt på det jeg og, men tar filter istedet. Litt bedre lufting føler jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Crap! Helikopteret kom til tollen 25mars, eg kom iland 25mars og reiste rett på ferie. Så har tollen holdt pakken igjen fordi de mangla noe informasjon om meg Eg gledet meg som en unge til å komme hjem og begynne.... Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hei, idag fant jeg ut at gløderen til mine HPI-biler er helt utslitt(dårlig kontakt når jeg kobler den til glødepluggen, og lurer på om noen kan anbefale en rimelig og god gløder, og hvor jeg evt. kan kjøpe den (helst over nett). Takker på forhånd. http://elefun.no/p/k...t.aspx?k=87&i=1 Du har f.eks den standard gløderen til 165 spenn, inkl lader. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jøss. Der røyk jaggu differensialen på Baja'n. :| Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jøss. Der røyk jaggu differensialen på Baja'n. :| 01:22, hva er det for en tid å kjøre bil på Edit til han under. 02:22 da. Enda verre tid å kjøre på Endret 6. april 2010 av Znaky Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det blir vel mere som 02:22 da klokka på forumet ikke er stilt til sommertid. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jøss. Der røyk jaggu differensialen på Baja'n. :| Hahaha... xD Du er faens god til å knekke de diffene du... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jøss. Der røyk jaggu differensialen på Baja'n. :| Har aldri vært borti disse. Burde vi være overasket? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Diffen virker ganske solid konstruert. Synes det var rart at den skulle ryke fullstendig, spesielt før første "gir-service-intervall". Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Var det huset som sprakk? Uansett kjedelig hvis det går så fort i stykker. Høres ut som du kan reklamere på det, da. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Tviler jeg får reklamert på det. Tror det er et av diff-gira (sun gears?) som har røket. Jeg kan snurre det ene hjulet rundt uten at det andre hjulet eller clutchen sviver. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Tok en svipptur på google og fant dette fra et forum Kan nevne att det store tannhjulet heter kronhjul, og pinnen med det tynne tannhjulet er pinjongen. De tannhjulene som sitter i huset i diffen er planethjulene(hvite), disse drar solhjulene(svarte) som sitter på stikkakslene. Kan jo også nevne att når pinjongen er flyttet ned på kronhjulet(eller over senter) kalles hypoid. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 I dag reparerte jeg Savage-en, installerte dempertårn i aluminium og drivstoff-filter. Men da jeg skulle ut å kjøre nektet den fullstendig å gå på tomgang. Så fort jeg koblet fra gløderen, å stoppet den. Hvis jeg holdt turtallet oppe så svev den, men så fort jeg gasset på litt så døde den igjen. Jeg tenkte først at det var glødepluggen, men den er nesten helt ny. Så prøvde jeg å justere både opp og ned på forgasseren uten hell. Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 blablabla og mange fine bilder Jeg vet hvordan den ser ut og hvordan den fungerer. Bare vet ikke nøyaktige navn på alle delene. Spesielt ikke på norsk. Så langt kan jeg bare tenke meg til at det er sol- eller planethjulene som må være gåene siden høyre og venstre hjul ikke har noen forbindelse med hverandre. Har ikke hatt tid til å få demontert og sjekka enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Eg har i bakhodet at eg leste en plass at man ikke skulle lade LiPo batteriene til E-sky Lama mer enn 1 time? Stemmer dette eller kan man sette batteriet til lading over natten? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) LiPo batteri kan smelte/brenne/sprenge om dei får for mykje elektrisitet. Endret 9. april 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Så en time, så ikke mer?? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det skal vel stå til lyset forandrar seg, eg huskar ikkje kva farge det skulle vere, ei stund sidan siste opplading no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå