Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som driver med bil da??

 

jeg har en Mad Force og en Hyper7, broren min har en Tmaxxx og en Hyper7, har også ett fly, men det er for dyrt å kjøre, klarer ikke lande enda :cry:

 

er utrolig hvor mye hyper7 tåler, 4 meter rett i bakken gjør ingenting, ble bare en sprekk i spoileren da den landet feil vei...

 

alle 4 er jo så klart fuel-biler...

 

skal prøve å lage noen filmer etter hvert og legge den ut her :thumbup:

hei!

jeg driver med Bil, men jeg er støst fan av Hpi sine biler,har en savage x 4,6 med en 5,9 force motor, og en baja 5b, me har også en traxxas e-revo med monster mamba motor ;)

Lenke til kommentar

hei!

jeg driver med Bil, men jeg er støst fan av Hpi sine biler,har en savage x 4,6 med en 5,9 force motor, og en baja 5b, me har også en traxxas e-revo med monster mamba motor ;)

 

Å faen! :dribble:

Går ikke det farlig bra da?

 

ingen som driver med bil da??

 

jeg har en Mad Force og en Hyper7, broren min har en Tmaxxx og en Hyper7, har også ett fly, men det er for dyrt å kjøre, klarer ikke lande enda :cry:

 

er utrolig hvor mye hyper7 tåler, 4 meter rett i bakken gjør ingenting, ble bare en sprekk i spoileren da den landet feil vei...

 

alle 4 er jo så klart fuel-biler...

 

skal prøve å lage noen filmer etter hvert og legge den ut her :thumbup:

 

Driver med bil jeg og, men det har blitt satt på "on hold" på grunn av (betong xD) batterier som ikke takler å drive E-Maxx'en min... :p

Lenke til kommentar

[Driver med bil jeg og, men det har blitt satt på "on hold" på grunn av (betong xD) batterier som ikke takler å drive E-Maxx'en min... :p

Velkommen i klubben. Jeg gav opp min Emaxx. Fant ut at den rett og slett er for skral. :p

 

Ja, jeg husker E-Maxx'en din svidde av den del differ tidligere i forumet... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...