Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, skal gjøre, regner med at jeg muligens må tune litt på bilen igjen, men får se.

Jeg kjøpte den mest pga plastpottene smulder opp pga bensin som ligger igjen i overgangen til potta, og når det var billigere med alu potte ifra ebay enn plast ifra norsk nettbutikk, så tenkte jeg hvorfor ikke.

 

Håper jeg får tank'en min i løpet av kort tid, ble sendt i dag, så bør ha den til helgen kanskje, evt blir det test av limt tank.

Lenke til kommentar

Da gikk eg på min første skrell...

 

Gikk for fort over fra forover til rett bakover som gjorde at flybar vektene sikkert slo nedi bladene som igjen gjorde at de øverste bladene slo nedi de nederste og rett og slett kappet hverandre over. Gikk rett i bakken og den øverste "dingsen", en stang som bladene i toppen og flybaren(?) henger i gikk på en smell.

 

Heldigvis har eg reservedelene eg trenger. Dog ikke noe verktøy her eg er nå :(

Lenke til kommentar

25.00USD er inkludert frakt? Da havner den vel under momsgrensen på 200NOK.

 

Jeg venter spent på ny snorstart. Har problemer meg motoren min, men skal gå over den (hovedsakelig forgasseren) i kveld eller i morgen. Håper bilen går som den skal da. Hvis jeg skulle ende opp med å måtte kjøpe helt ny motor, så hadde det vært moro å prøvd NitroStar K5,9 som sitter i Savage XL.

Lenke til kommentar

Hei. Har en honey bee fra e-sky. Den gamle typen som bruker 8.4v ni-mh batteri.

Tenker på å kjøpe nytt og bedre understell. Tenker på denne:

 

http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicopters/HoneyBee/EHB017-Landing-Skid-and-Motor-Mount/

 

og denne til å feste batteriet på:

 

http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicopters/HoneyBee/EHB016-Battery-and-Receiver-Mount-For-Honey-Bee-FP-/-CP/

 

Vil den kunne feste fast Nh-Mh eller er den bare til lipo batteri? Noen som vet?

Lenke til kommentar

arg, god damn hpi. Her driver jeg å kutter til sprint 2 body, som i seg selv er av den dårligste og tynneste plasten jeg har vært borti til nå i rc, men klistremerkene som er med er ikke precut heller.

 

Mulig jeg har vært bortskjemt med 1/8 bodys, men arg, irriterende når jeg bare skulle gjøre meg ferdig før jeg må sove.

Lenke til kommentar

Bilen veltet på en liten snøfonn, og traff med taket først i en annen isete snøfonn i rundt 30 km/t. Har lyst på nytt karosseri av samme typen, men da må jeg åpenbart finne eller lage en veltebøye som kan ta imot når bilen havner på taket.

 

Red.: Temperaturen hjalp nok en del på å få plasten til å sprekke. Men karosseriets form er ikke bra egnet for herjing heller.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Mitt "halo" body tåler mye juling, har tatt imot mer enn de hpi bodyene jeg har hatt til nå.

Men jeg har 3 stk body til sprint2 bilen, og det siste var mest flimsette jeg har vært borti.

Sier ikke at de må være veldig kraftige, men litt må de tåle, og det at klistremerker ikke var precut var liksom prikken over en allerede irritert i.

Lenke til kommentar

Haha CB. Det har jeg faktisk ikke klart å gjøre enda, men skjer nok en eller annen gang jeg er litt stresset.

Beit i det sure eple og fiksa bilen ferdig, skulle uansett ikke ha på mer enn nødvendig av stuff, så fornøyd egentlig sånn den ble.

 

Pictars!

 

post-86587-1271458352,2383_thumb.jpg

 

post-86587-1271458352,8055_thumb.jpg

 

post-86587-1271458353,3334_thumb.jpg

 

På nederste ser man antydning til to firkanter på siden der jeg måtte teipe og lime.

Ellers greit fornøyd.

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje det kanskje. Nå er det ikke bling bling det jeg bryr meg mest om, men sånn jeg kjører om dagen, trenger jeg nye dekk i løpet av sommeren, og skal ikke se bort ifra at det trengs nye felger også.

 

edit:

 

Snakker om forglemmelser, var akkurat ute å la første strøket på camaro body'en som jeg har brukt til nå, glemte å maskere vinduer -_-

Endret av lain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...