Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begge deler, og det er noe eget med bensin. Men for enkelhetens skyld, og for mer stille morro, er nok elektrisk veien å gå.

 

Det sagt, så liker jeg å skru litt, så nitro passer meg bra. Tenker jeg setter sammen igjen savage bilen i morra og tester et par runder.

Lenke til kommentar

Ja, men hvilken type båt? Katamaran? Cabin cruiser? Cargo skip? Jeg tror det ville vært mer fornuftig å kjøpe en motor og regulator beregnet for formålet. Utrolig hva du kan få fra Kina for noen hundrelapper. Du må jo ha en fartsregulator, og da er det lettere å finne en motor som passer denne for et par hundrelapper, framfor å finne en regulator som passer motoren.

Han trenger ingen regulator. Han trenger bare en servo, noe man finner overalt. :p

Lenke til kommentar

Jeg har begge deler, og det er noe eget med bensin. Men for enkelhetens skyld, og for mer stille morro, er nok elektrisk veien å gå.

 

Det sagt, så liker jeg å skru litt, så nitro passer meg bra. Tenker jeg setter sammen igjen savage bilen i morra og tester et par runder.

Nå er det jo stor forskjell på nitro og bensin da.

 

Han trenger ingen regulator. Han trenger bare en servo, noe man finner overalt. :p

Han må jo ha en eller annen form for regulator. Den kan jo funke med en bryter også, men da er det jo enten av eller på, og motoren går bare en vei.

Lenke til kommentar

Fungerte det å lime tanken?

 

 

Noe skeptisk til den som ble limt, da jeg vil tro nitro bensinen vil spise opp limet over tid, men jeg har fått den nye tanken ifra UK, så setter den inn i dag.

Også tar jeg bare vare på den som er limt, så kan jeg heller bytte om jeg er uheldig i felten og ønsker å kjøre litt til.

Lenke til kommentar

Ja, men hvilken type båt? Katamaran? Cabin cruiser? Cargo skip? Jeg tror det ville vært mer fornuftig å kjøpe en motor og regulator beregnet for formålet. Utrolig hva du kan få fra Kina for noen hundrelapper. Du må jo ha en fartsregulator, og da er det lettere å finne en motor som passer denne for et par hundrelapper, framfor å finne en regulator som passer motoren.

Han trenger ingen regulator. Han trenger bare en servo, noe man finner overalt. :p

Godt det ikke bare var jeg som trodde det var snakk om en bensinmotor. :p

Lenke til kommentar

Hvor bestiller dere forskjellige folk deler? Eg bruker Dealextreme.com til Lamaen, for de har det meste eg trenger der. Men for diverse oppgraderinger, hvilke nettbutikker i inn og utland anbefales?

 

Dere må roe dere ned folkens. Klarer ikke svelge unna alle butikkanbefalingene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...