Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no


Anbefalte innlegg

Bestillte ett jeg og, frista til å bestille to da jeg strengt tatt trenger to skjermkort for i htpc'en står radeon 9000vivo'en til en kompis og i en annen pc er det en 9600xt som vifta har begynt å bli særdeles tvilsom på.. Skulle vært lønning nå så..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste akkurat dagens Aftenposten Aften og midt i avisen reklamerer Elkjøp med "Åpningsfesten fortsetter" da de mandag åpnet et nytt varehus på Lørenskog. Et av tilbudene kun på Elkjøp Lørenskog er dette kortet til kr 695,- men det står at det er kun 30 stk. Er vel en mulighet dette kortet aldri skulle vært lagt ut med den prisen på nettbutikken. Har bestillt selv, så det blir spennede å se hva som skjer...

Lenke til kommentar

Til opplysning:

 

Har i kveld kjøpt et stk. LEADTEK A6600GT128TDH på Elkjøp Stormarked(dvs. i butikk).

 

Prisen var 795,- og kom auto opp i kassen, altså ingen referanser til nettbutikk nødvendig. Helt vanlig kjøp.

 

Slik var ståa i kveld.

Endret av Extantitus
Lenke til kommentar

Hmmm...

 

Var innom på Elkjøps nettsider og sendte dem en mail nettopp. Må forsikre meg om at jeg virkelig får tilbake de 1495,- som kortet kostet da jeg kjøpte det for to (!) uker siden, hvis jeg benytter meg av returretten.

 

Var egentlig fornøyd med kjøpet mitt inntil de begynte å kødde prisene til på denne måten..

 

Det er dumt å betale for mye

 

:woot:

 

Ja visst er det dumt å betale for mye! J*velig irriterende er det også! :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg ser nå at det er "Memory Interface 128-bit". Er det ikke sånn Sapphire gjorde for en tid tilbake med r9800pro kortene? Produserte de med 128bit istedet for 256bit og dermed gikk både ytelse og pris ned? Eller loker jeg nå?

Det stemmer at Sapphire var dumme nok til et slikt "stunt", mens 6600-kortene er bygget på 256bits arkitektur :)

Lenke til kommentar

Eh. Er det ikke slik at loven sier at forhandleren kan la være å sende ut\selge varer om det er stor grunn til å tro at varen er feilpriset eller at de vil lide stort tap på å selge til den prisen?

 

Har jo vært hauger av tråder før når andre nettbutikker har feilpriset varer.

 

Elkjop.no har jo forbehold om skrivefeil, har de ikke?

 

Jeg tror ikke dere får noen kort.

 

- Partypooper Fredrik.

Lenke til kommentar
Til opplysning:

 

Har i kveld kjøpt et stk. LEADTEK A6600GT128TDH på Elkjøp Stormarked(dvs. i butikk).

 

Prisen var 795,- og kom auto opp i kassen, altså ingen referanser til nettbutikk nødvendig. Helt vanlig kjøp.

 

Slik var ståa i kveld.

Skulle dette være sant, så ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke, men det er en liten mulighet at det har skjedd en landsdekkende feilprisning...

Lenke til kommentar

Dette er ikke feilprising... Dere kan selv ringe til elkjøp og sjekke...

Prisen er 795,- og om det var feilprising så ville dem reagert ganske kjapt vil jeg tru..

Og jeg har alltid fått mine varer som jeg har bestillt til "feil" pris

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Fredrikb....du fikk ikke med deg at det var en som hadde faktisk kjøpt kortet i butikk idag til nettopp den prisen?

 

Til opplysning:

 

Har i kveld kjøpt et stk. LEADTEK A6600GT128TDH på Elkjøp Stormarked(dvs. i butikk).

 

Prisen var 795,- og kom auto opp i kassen, altså ingen referanser til nettbutikk nødvendig. Helt vanlig kjøp.

 

Slik var ståa i kveld.

 

Så du kan tro hva du vil, men når de har bekreftet ved å selge i butikk har de ingen mulighet til å kunne gå tilbake på dette.

 

Lightning

Lenke til kommentar
Til opplysning:

 

Har i kveld kjøpt et stk. LEADTEK A6600GT128TDH på Elkjøp Stormarked(dvs. i butikk).

 

Prisen var 795,- og kom auto opp i kassen, altså ingen referanser til nettbutikk nødvendig. Helt vanlig kjøp.

 

Slik var ståa i kveld.

Skulle dette være sant, så ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke, men det er en liten mulighet at det har skjedd en landsdekkende feilprisning...

Om det er sant? Hyggelig...

Nei, jeg er en profesjonell lurendreier!

 

Selvfølgelig er det sant.

Lenke til kommentar
har ikke alle 6600gt kort 128 bit gddr3 minne da

 

så det på et gainwardkort på komplett sine sider

mitt xfx (6600gt) kort har ihvertfall ddr3.. kjøpt til betydelig høyere pris (to uker før tg)...

 

men jeg tror virkelig man ikke merker mye om det er satt på ddr2 på det kortet... brikken er capabel for klokking, så du/dere som har kjøpt kan klokke opp til "tapt" ytelse..

 

men tidligere i tråden kom det frem at kortet hadde 3dmark05 score på 2900? det er forsåvidt omtrent det samme som mitt, så derfor er det et godt kort å satse på...

 

PS: skriver mye sprøyt, er trøtt og skal derfor avslutte! :w00t:

Lenke til kommentar

Det er så billig at det nesten er å undergrave markedet (dersom de har et ubegrenset antall å tilby kjøperne). Lurer på om de kan sitte igjen med noe fortjeneste med et slikt tilbud.

 

Heldigvis så er det en stund siden jeg kjøpte dette kortet for 1495,- kr, så jeg slipper å bli sur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...